Niin, Sinna Piruliina, mitä mieltä olette? Korostuuko tuo piru-osuus siis liikaa nimessä Piruliina? Kun minusta ei välttämättä korostu (siis en aluksi itse edes huomannut että siinä tuo piru-osuus on..), ja muuten mun mielestä tosi kiva nimi :) Ja lisää vinkkejä etunimeksi!
Sinna Piruliina?
14
1006
Vastaukset
- Kukkakimppu I
suosittele Piruliinaa.
Yleensä olen sitä mieltä, että nimen perusteella kiusaaminen kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos kuitenkin antaa lapselleen nimeksi Piruliina, se on mielestäni veren kaivamista omasta ja varsinkin lapsensa nenästä - kuten tiedätkin.
Mitä muuten pidät nimistä Saataniina, Perkeliina ja Helvetiina? - näitä.
EI jaksa..
- Marketar
Siis ei munkaan mielestä se piru siinä liikaa korostu. En oisi sitä huomannut, jollet itse olisi siihen puuttunut.=) Musta Piruliina on vähän saman tyyppinen nimi kuin Peppiina, Petriikka jne. Sitä paitsi mulle Piruliinasta tulee mieleen piruetti, joka on kaunis asia!
Tällä palstalla valitettavan usein kirjoittelee ihmisiä, jotka ihan periaatteesta vastustaa kaikkia vähän erikoisia nimiä. Kaikkien lasten nimeksi pitäisi muka laittaa Maija tai Maria jne.
Sanni Piruliina
Telma Piruliina
Karla Piruliina
Maisa Piruliina
Ninni Piruliina
Sissi Piruliina
jne - ?????
Voihan tuon nimeks laittaa lapselle..heh en tiedä mitä mieltä vaan pappi on..
- tuollaista nimeä
Se Piruliina on kauhea nimi mun mielestä. Jos saisin lapsen haluaisin antaa sille maailman kauneimman nimen ja se Piru Liina ei kuuluis siihen. Liina menettelis muttei Piru. Jos saat toisen tytön ehdotan sille toiseksi nimeksi Pieruleenaa.
- Vapaavalinta
Aina Marina -varsinkin vanhempana onnistunut,vois sanoa olevansa nimensä väärtti.
- Vapaavalintainen
Anna Marina.Vanhempana naisena vois sanoa olevansa nimensä väärtti.
- PakkoKummi
Aina Melena tai Anna Melena.
ps.melena =veriripuli! - .KukkaMaaria.
Kyllä tuo piru tuossa korostuu liikaa, eikä pappi varmaan suostu kastamaan lasta piruksi.
Miten olis Ripuliina?- Olettepa lapsellisia
tämähän oli pelkkä provo! Ja muuten, nykyaikana ei pappi enää voi päättää miksi lapsen suostuu kastamaan vaan mm. nimilaki ja maistraatti sanelee ehdot.Pappi vain tekee kastotyön.
- Palletshow
Olettepa lapsellisia kirjoitti:
tämähän oli pelkkä provo! Ja muuten, nykyaikana ei pappi enää voi päättää miksi lapsen suostuu kastamaan vaan mm. nimilaki ja maistraatti sanelee ehdot.Pappi vain tekee kastotyön.
ihmettelen minä
- vaikka.........
sinna pisuliina tai mälli munapää
- hahahahaha
ite tykkäisin kans persiinasta, vittuliinasta, dildoonasta :)
- voinyvittu
sinna pervoona, sinna kakkiina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822