Sinna Piruliina?

Sofianna

Niin, Sinna Piruliina, mitä mieltä olette? Korostuuko tuo piru-osuus siis liikaa nimessä Piruliina? Kun minusta ei välttämättä korostu (siis en aluksi itse edes huomannut että siinä tuo piru-osuus on..), ja muuten mun mielestä tosi kiva nimi :) Ja lisää vinkkejä etunimeksi!

14

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkakimppu I

      suosittele Piruliinaa.
      Yleensä olen sitä mieltä, että nimen perusteella kiusaaminen kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos kuitenkin antaa lapselleen nimeksi Piruliina, se on mielestäni veren kaivamista omasta ja varsinkin lapsensa nenästä - kuten tiedätkin.
      Mitä muuten pidät nimistä Saataniina, Perkeliina ja Helvetiina?

    • näitä.

      EI jaksa..

    • Marketar

      Siis ei munkaan mielestä se piru siinä liikaa korostu. En oisi sitä huomannut, jollet itse olisi siihen puuttunut.=) Musta Piruliina on vähän saman tyyppinen nimi kuin Peppiina, Petriikka jne. Sitä paitsi mulle Piruliinasta tulee mieleen piruetti, joka on kaunis asia!

      Tällä palstalla valitettavan usein kirjoittelee ihmisiä, jotka ihan periaatteesta vastustaa kaikkia vähän erikoisia nimiä. Kaikkien lasten nimeksi pitäisi muka laittaa Maija tai Maria jne.

      Sanni Piruliina
      Telma Piruliina
      Karla Piruliina
      Maisa Piruliina
      Ninni Piruliina
      Sissi Piruliina
      jne

    • ?????

      Voihan tuon nimeks laittaa lapselle..heh en tiedä mitä mieltä vaan pappi on..

    • tuollaista nimeä

      Se Piruliina on kauhea nimi mun mielestä. Jos saisin lapsen haluaisin antaa sille maailman kauneimman nimen ja se Piru Liina ei kuuluis siihen. Liina menettelis muttei Piru. Jos saat toisen tytön ehdotan sille toiseksi nimeksi Pieruleenaa.

    • Vapaavalinta

      Aina Marina -varsinkin vanhempana onnistunut,vois sanoa olevansa nimensä väärtti.

    • Vapaavalintainen

      Anna Marina.Vanhempana naisena vois sanoa olevansa nimensä väärtti.

    • PakkoKummi

      Aina Melena tai Anna Melena.
      ps.melena =veriripuli!

    • .KukkaMaaria.

      Kyllä tuo piru tuossa korostuu liikaa, eikä pappi varmaan suostu kastamaan lasta piruksi.
      Miten olis Ripuliina?

      • Olettepa lapsellisia

        tämähän oli pelkkä provo! Ja muuten, nykyaikana ei pappi enää voi päättää miksi lapsen suostuu kastamaan vaan mm. nimilaki ja maistraatti sanelee ehdot.Pappi vain tekee kastotyön.


      • Palletshow
        Olettepa lapsellisia kirjoitti:

        tämähän oli pelkkä provo! Ja muuten, nykyaikana ei pappi enää voi päättää miksi lapsen suostuu kastamaan vaan mm. nimilaki ja maistraatti sanelee ehdot.Pappi vain tekee kastotyön.

        ihmettelen minä


    • vaikka.........

      sinna pisuliina tai mälli munapää

    • hahahahaha

      ite tykkäisin kans persiinasta, vittuliinasta, dildoonasta :)

    • voinyvittu

      sinna pervoona, sinna kakkiina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe