Minulla on yksi kysyms kuin luin insullinsurman jutusta Lehtimäen opistolla. Mita tämä opisto on? Se on: koulu? ammattikoulu? sairalaa? terveyskeskus?
Kiitoksia poljon jos joku voi vastata minun kysymysta. Haluan aina parantaa minun suomenkielitaitoa.
Mitä lehtimäen opisto on?
4
1179
Vastaukset
- kokenut
Lehtimäen Opisto on erityiskansanopisto. Siinä on yleissivistäväa ja ammatilliseen koulutukseen valmentavaa opiskelua vammaisille.
Jos haluat lisää, katso esim. http://koti.mbnet.fi/opisto/index.html- SpringThunder
Kiitos, nyt se on selvää minulle.
Hannu - vuorostaan
SpringThunder kirjoitti:
Kiitos, nyt se on selvää minulle.
HannuTiedätkö, kuinka pian insuliini aiheuttaa jopa kuoleman. Eikö ole mahdollista, että aine on annettu kurssilaiseen jo juuri ennen klo 22, ennen kuin yövalvojat edes tulivat.
- ei kaikkea tutkittu
vuorostaan kirjoitti:
Tiedätkö, kuinka pian insuliini aiheuttaa jopa kuoleman. Eikö ole mahdollista, että aine on annettu kurssilaiseen jo juuri ennen klo 22, ennen kuin yövalvojat edes tulivat.
Onkohan ilmestynyt joku uusi lääke, jonka sivuvaikutuksena elimistöön joillekin tulee insuliinia. Ainakin se pitäisi tutkia, kun ei ole löytynyt mitään motiivia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781