Pelkään sua

Tunnustan sen

Pelkään,että satutat,kun tulet liian tutuksi.Haavoitat tarkoituksella.Kostoksi,tai mitä sitten koetkaan aiheelliseksi.

Pelkään,koska en tunne sinua.Siksi en halua tavata.

Lopetan pian,ihan vain suojellakseni itseäni ja rakkaitani.Voisinpa luottaa sinuun.

11

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisit sanoo

      suoraan mieluummin ku kirjotella täällä! no ei kai voi koskaan tutustuu jos ei uskalla?? ja mitä sä lopetat? eikai sitä oo muuta vaihtoehtoo ku yrittää luottaa siis jos oikeesti jotain haluu. mut jos ei haluu ni sit on ihan turha ees miettii koko juttuu. sit kannattaa työntää pää puskaan ja unohtaa!

    • kiertää

      itselle takaisin.minun kohdaltani on tainnut jo kiertää.olet saanut kokea jo minut ilkeimmilläni,etkö haluaisi myös kokea niitä lempeimpia puoliani??

      • osuisi

        minulle. Kauanko tästä "ilkeilystä" on aikaa?

        Tahtoisin nähdä kyllä sen lempeänkin minän sieltä piikkien alta! ;-)


    • se sieltä

      Millähän keinoin minä voisin rakkaitasi haavoittaa? Jos satuttaisin, satuttaisin myös itseäni. Pilkka kävisi omaan nilkkaani. Jos hiukan pohtisit tilannettamme, ymmärtäisit, mitä tarkoitan. En ole mieleltäni kuitenkaan sairas, vai senkö käsityksen olet minusta saanut?

      Jos olisin tahtonut sinua satuttaa, olisin voinut tehdä sen aikaisemmin. Tarkoitukseni on auttaa sinua ihan samalla tavoin kuin itseäni, turhaan tässä "epätietoisuuden suossa" ryvetään. Ei tämä ole sinulle yhtään sen helpompaa, näin minä vaistoan.

      Etten minä pelkäisi sinua... kai sen näkee päälle! Vai eikö? Uskallatko väittää? ;-)

      Enhän minä voi sinua pakottaa mihinkään. Sinä teet omat ratkaisusi. Yritän vain helpottaa oloasi siinä missä omaanikin. Kun on elänyt sadistin kanssa tietää, miltä tuntuu olla "uhri". En todellakaan tee pahaa kärpäsellekään, vaan lasken nekin onnettomat sisälle joutuneet ikkunasta ulos. Miksi siis satuttaisin sinua? Tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee!!

      Vinkkasin jo, että olen samankaltaisempi kuin luuletkaan. Koko ajan tulen enemmän ja enemmän vakuuttuneeksi asiasta. Minä vaistoan asioita, vaistoan ajatuksiasi. Toivon ehkä enemmän sitä, että keskustelumme jälkeen et enää pelkäisi. Huomaisit, etten ole pelkosi arvoinen. =)

      • mitään sellaista

        En pidä sua sen vinksahtaneempana,kuin itseänikään.

        Pelkän vain,että tilanne ryöstäytyy meidän kummankin hyppysistä.Tulee vihaa,katkeruutta,tai muuten tilanne,jost on vaikea nousta.

        Tiedän,että turha panikoida,ennekuin on edes aloitettu.Käyn tätä "taistelua" pääni sisällä ja tänne puran,kun en sulle suoraankaan voi laittaa.

        Tiedän,että sä tiedät.luulenpa vain,ettet tiedä,että minäkin tiedän.

        Sekavaa,totta.Luottamus löytyy,kunhan juteltaisiin kasvotusten.Rohkaise mua siihen.Jotenkin,kyllä sä osaat!


      • se sieltä
        mitään sellaista kirjoitti:

        En pidä sua sen vinksahtaneempana,kuin itseänikään.

        Pelkän vain,että tilanne ryöstäytyy meidän kummankin hyppysistä.Tulee vihaa,katkeruutta,tai muuten tilanne,jost on vaikea nousta.

        Tiedän,että turha panikoida,ennekuin on edes aloitettu.Käyn tätä "taistelua" pääni sisällä ja tänne puran,kun en sulle suoraankaan voi laittaa.

        Tiedän,että sä tiedät.luulenpa vain,ettet tiedä,että minäkin tiedän.

        Sekavaa,totta.Luottamus löytyy,kunhan juteltaisiin kasvotusten.Rohkaise mua siihen.Jotenkin,kyllä sä osaat!

        Tiedän, että sinäkin tiedät. Miten me muuten tässä oltaisiin. Ne kaikki "sattumatkin"... mitä sattumia nekin... ;-)

        Pelkäät liikaa. Tiedän omat jarruni, jotka painavat päälle. Luotan itseeni, siksi vaikutan niin päällekäyvälle. Tiedän, että pystymme selvittämään tämän ilman sen suurempia kommelluksia. Jos petymme, petymme itseemme, omiin ajatuksiimme. Olen kokenut sen ennenkin, vaikka tilanne oli silloin aivan erilainen. Opin siitä kuitenkin sen, että minulta löytyy jarrut. Heh!

        Kiitos luottamuksestasi. Vai että minä osaan rohkaista jotenkin. Saa nyt sitten nähdä. Kunhan ensin saisi sen tilaisuuden ja siihen tarvin kyllä sinun apuasi! En kehtaisi seinillekään jutella... =) Puolitiehen, molemmat?

        Välitän, toivon vain, että pysymme väleissä. Se on ollut aina sydämessäni etusijalla ja pysyy jatkossakin! Että tiedäkin se! *vink*


      • Kiitos siitä
        se sieltä kirjoitti:

        Tiedän, että sinäkin tiedät. Miten me muuten tässä oltaisiin. Ne kaikki "sattumatkin"... mitä sattumia nekin... ;-)

        Pelkäät liikaa. Tiedän omat jarruni, jotka painavat päälle. Luotan itseeni, siksi vaikutan niin päällekäyvälle. Tiedän, että pystymme selvittämään tämän ilman sen suurempia kommelluksia. Jos petymme, petymme itseemme, omiin ajatuksiimme. Olen kokenut sen ennenkin, vaikka tilanne oli silloin aivan erilainen. Opin siitä kuitenkin sen, että minulta löytyy jarrut. Heh!

        Kiitos luottamuksestasi. Vai että minä osaan rohkaista jotenkin. Saa nyt sitten nähdä. Kunhan ensin saisi sen tilaisuuden ja siihen tarvin kyllä sinun apuasi! En kehtaisi seinillekään jutella... =) Puolitiehen, molemmat?

        Välitän, toivon vain, että pysymme väleissä. Se on ollut aina sydämessäni etusijalla ja pysyy jatkossakin! Että tiedäkin se! *vink*

        Sattumia tosiaan.Liian paljon sattumia,ollakseen edes niitä :)

        Olet niin kultainen,tiedän sen.Mietin sua ja tulin siihen tulokseen,että jos tunnet edes puolet siitä,mitä minä sinua kohtaan,ei ole syytä huoleen.

        Odotan luottavaisesti,jos ja kun saamme sen kahdenkeskeisen aikamme jutella.Rehellisesti sitten.En halua,enkä pysty sulta salata mitään.


    • NETTIHIRVIÖ

      JA PISTÄÄ SINUT POSKEENSA

      • niin hirviö

        ole,että heti panet poskeen ;)


    • voit

      edes kuvitella jotain tällaista minusta?

      "Pelkään,että satutat,kun tulet liian tutuksi.Haavoitat tarkoituksella.Kostoksi,tai mitä sitten koetkaan aiheelliseksi?"

      Miten sitten ajattelit tutustua jos et tapaamalla? Jos haluat lopettaa niin lopetetaan sitten vaikka tähän. En minä ketään halua ahdistella, saat olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Älä pelkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe