Kertokaas minkälaisia kokemuksia teillä on tuonmallisesta natikasta.
Paljonko semmosesta kannattas maksaa?
International 844-S
4
2209
Vastaukset
- ....
On ehkä ainoita IH:n malleja, joita kannattaa käytettynä ostaa, on nk. saksalaisnatikoita. Sitkeävetoinen moottori ja hyvin pelaava vaihdeloota.Voi hyvin suositella, jos on edellinen omistaja pitänyt asiallisesti.
Hintaarviota vaikea antaa, kait tuolta Mascuksen sivuilta saa hieman viitettä.- käsijarru
natikoissa tahtoo olla usein käsijarrun kitkapanta poltettu pilalle käsijarru tehoton jo uutena hyvä käsijarru on käyttöjarruihin vaikuttava esim valmet
- hahkapalikka
Itsekin ajattelin, että tuo sakemannien tekele voisi olla parempi kuin engelsmannit tai gallialaisten vastaava.
Minkälaisia vikoja/ominaisuuksia niissä muissa on joiden takia ei kannata harkita hankkimista? - ....
hahkapalikka kirjoitti:
Itsekin ajattelin, että tuo sakemannien tekele voisi olla parempi kuin engelsmannit tai gallialaisten vastaava.
Minkälaisia vikoja/ominaisuuksia niissä muissa on joiden takia ei kannata harkita hankkimista?Engelsmannithan eroittaa siitä, että vaihteet on vasemmalla kädellä.
Kait vanhemmiten perän öljysysteemit on ongelma, samat öljyt jarruissa, hydrauliikassa ja pikavaihteissa, joten koko systeemi alkaa jossain vaiheesa oireilemaan. Moottorit aika hengettömiä, lukuunottamatta mallia 475, jossa Perkinsin kone.
Moottoriltaan tosiaan 844 on kuin eri maailmasta, samoin vaihdelaatikko huomattavasti toimivampi. Engelsmanninatikat kannattaa kyllä kiertää kaukaa, itsellä oli joskus malli 584 ja sain siitä melkoisen kammon, enemmän remonttia kuin muissa omistamissani traktoreissa yhteensä ja moottori täysin hengetön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222