"minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, kun sätkyttelit verissäsi. Ja minä sanoin sinulle: sinun pitää elämän."
Samoin kuin laupias Samarialainen matkalla Jerikoon tapasi rosvojen käsiin joutuneen miesparan alasti riisuttuna, haavoille lyötynä ja puolikuolleena verissään makaamasta,niin olemme mekin kaikki luonnostamme, kohta syntymästämme maailmaan, saatanan ryöstämiä .
Hes. 16:6
15
102
Vastaukset
- tuloo piero
just joo kalle. teu fered------------
- teutatess
Tämä aloitus hävisi silloin : Jatkan nyt se käy hyvin ..
Aaamin lankeemuksen kautta Jumalan kuvasta riisuttuja ,
alastomia ja kuolettavasti haavoitettuja Sellaisina tapasi meidän Taivaallinen Isä heti lapsuudessamme , kun Hän äärettömästä
armostaan riensi avuksemme . "Minä kuljinohitsesi ja näin sinut ,
kun sätkyttelit verissässäsi " __ todistaa hän itse __ "ja minä
sanoin sinulle , kun olit siinä vieressäni ,verissäsi : ' sinun pitää
elämän ' se on. "
Kun ei meissä ollut pienintäkään ansiota eikä mahdollisuutta , vaan sätkyttelimme verissämme , iankaikkisen kuoleman alai-
siksi joutuneina , silloin heltyi Hänen Isällinen sydämensä armahtamaan ja sääliin , sillä Hän näki tämän kurjuutemme .
Hän sanoi "Sinun pitää elämään !" ja kun Hän Jumalallisessa neudossaan oli päättänyt ja sanonut ,, hankki Hän meille Pojassaan Iankaikkisen elämän . .
jatkuu. - teutatess
teutatess kirjoitti:
Tämä aloitus hävisi silloin : Jatkan nyt se käy hyvin ..
Aaamin lankeemuksen kautta Jumalan kuvasta riisuttuja ,
alastomia ja kuolettavasti haavoitettuja Sellaisina tapasi meidän Taivaallinen Isä heti lapsuudessamme , kun Hän äärettömästä
armostaan riensi avuksemme . "Minä kuljinohitsesi ja näin sinut ,
kun sätkyttelit verissässäsi " __ todistaa hän itse __ "ja minä
sanoin sinulle , kun olit siinä vieressäni ,verissäsi : ' sinun pitää
elämän ' se on. "
Kun ei meissä ollut pienintäkään ansiota eikä mahdollisuutta , vaan sätkyttelimme verissämme , iankaikkisen kuoleman alai-
siksi joutuneina , silloin heltyi Hänen Isällinen sydämensä armahtamaan ja sääliin , sillä Hän näki tämän kurjuutemme .
Hän sanoi "Sinun pitää elämään !" ja kun Hän Jumalallisessa neudossaan oli päättänyt ja sanonut ,, hankki Hän meille Pojassaan Iankaikkisen elämän . .
jatkuu."JUMALA ON ANTANUT MEILLE IANKAIKKISEN ELÄMÄN, JA TÄMÄ ELÄMÄ ON HÄNEN POJASSAAN ":1 Joh. 5:11.
Vaan ei siinä kyllin , että Hän ainoassa Pojassaan hankki meille pelastuksen ja elämän tuon sanansa mukaan ; "Sinun pitää elämän !". Hän on myös pyhässä kasteessa antanut omaksemme tämän lahjansa . Tästä Herra sanoo ; "Siinä olit alaston --- ja minä levitin liepeeni ylitsesi ja ja peitin häpysi ja vannon sinulle ja menin Liittoon sinun kanssasi , ja sinä tulit minun omakseni .
Minä pesin sinut vedellä ja huuhtelin sinut verestäsi ja voitelin sinut öljyllä . Minä puetin sinut kirjailtuihin vaatteisiin ja minä
koristin sinut koruilla " jakeet 7-11. Kaikkea tätä on Hän jo totisesti jo Kasteessa osoittanut meille ! Siinä verhosi Jeesus alastomuutemme häpeän vanhurskautensa vaipalla ; Kasteen vedessä , joka oli sekoitettu hänen verellään , Hän pesi ja puhdisti meidät saataisuudestamme.
Vieläpä puki ja ja kaunisti meidät myös vanhurskauden silkillä ,
tähän Poikansa pukuun puettuna tunsi ISÄ myös meidät heti omikseen ja teki niin iankaikkisen Liiton kanssamme . "Sinä tulit minun omakseni". Sanoo Herra ;ja Hän voiteli meidät oikealla öljyllä , nimittäin Pyhällä Hengellään . Tämä kaikki oli Jumalan armotyöt'ä ja meidän on USKOSSAvaeltaminen tässä
tässä Hänen lahjoittamassa kaunistuksessä. .
- v.d.ew-w2
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Noitavainot nykyaikana- teu.
Toussa noitavainoissa ei ,tarkoiteta lainkaan samaa
asiaa kuin sinun kirjoittamassa Mat.7:15 vaan täysin
eri asiaa ,,ja siksitoiseks se oli Wikistä ,joka valehtelee
ja joka kerta samasta ,,voihan sian leuka ..
Mat. 7:15-20 onsamaa asiaa lueppa saatat
saada oikeamman käsityksen tarvittaessa
saat siihen selityksen..
- totuus esiin
Teutako täällä kirjoittelee pakanajumalan nimeen ?
- TEUTA
No et ole sinäkäään vielä tutkinut tarpeeksi noita viestejä
jos katsot kenen viestejä lasinataan , sorvataan , tehdään
piloiksi, olisi kiva jos edes ymmärrettäisiin , mikä on lahetetty viesti ja mikä "varastettu viesti" TUTKIHAN. - c,c.e.w
TEUTA kirjoitti:
No et ole sinäkäään vielä tutkinut tarpeeksi noita viestejä
jos katsot kenen viestejä lasinataan , sorvataan , tehdään
piloiksi, olisi kiva jos edes ymmärrettäisiin , mikä on lahetetty viesti ja mikä "varastettu viesti" TUTKIHAN.lahtarin opin levittäjä olet!
Jeesus ei ole kaltaisenne nelijalkainen elukka jonka rikolliset ja Jeesusta pilkkavat murhas:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9672000/48159934
Sinä olet nimittänyt tuon lahtarin
teu. 18.2.2011 08:43
minä kirjoitin niin kuin se on luettavissa vieläkin , että saunantaakse vietiin kusipäitä , siellä heille annettiin ruumiillinen kuritus , ei siinä kumkaanmuu ole puhunut lahtarista kuin örvelö . - teu.
Ei. toedelakaan , pakana jumala oli teutates , joka on erilainen
kun minun eka nikki joka oli. teutatess mitä eroa noin äkkiä
ei paljonkaan vaan yksi ylimäärääinen s , joka teki siitä nikin . - teu.
teu. kirjoitti:
Ei. toedelakaan , pakana jumala oli teutates , joka on erilainen
kun minun eka nikki joka oli. teutatess mitä eroa noin äkkiä
ei paljonkaan vaan yksi ylimäärääinen s , joka teki siitä nikin .örvelö. Onko sinusta se totuus jonka itse täällä paukutat , EI
todella sinä ,olet levittäjä , en minä ,,en ole koskaan tätäkään
asiaa mihinkään levitellyt , MUTTA örvelö ON monesti.
JEESUS ei ole kaltaisenne , EI todella , Hän oli JUMALAN Poika
Ja se nimitys Lähti Jesajan luku 53:7.
Jonka örvelö ja muut rikolliset pilkkas ja murhas , vaikka sen
ristinkuoleman on koko remmi jo huonommuuttaan tuomittu ,
Pilatus on tehnyt itsemurhan .
Yli papit on saaneet maallisen tuomion .
Madot söivät sen Herodeksen , joka oli Jeesusta tuomitsemassa.
Keisari Tiberius oli vv,14-37. on syntynyt 42 eKr, ,k. 37 jKr.
Hänen asioistaan on kaksi tarinaa ensin on vähän miinus voitto-inen ja sitten paranneltu , tai oikea . Hän oli Augustuksen otto poi-
ka . Tiberius ei saanut alamaistensa duosiota . vaan Kansan
tyytymättömyys ,,onnettomat perhe suhteet ja Hovin juonittelut
tekivät hänet yä epäluuloisemmaksi ja ihmis aremmaksi , ja
aikaansaivat lukuisia majesteettirikoksia , jotka johtivat syytettyjen karkottamiseen tai Kuolemanrangaietuksiin ,,sanan vapautta rajoitettiin .
Uudenpi Tutkimus on antanut Tunnustusta Tiberiukselle.joka vioiostaan huolimatta oli Rooman kyvykkäimpien Keisareita
joukossa . tosi juonitteluja silla olikin , ei mitään totuutta kuin
ei juonittelussa koskaan . olisiko jotain kysyttävää. - l,kjndc
teu. kirjoitti:
örvelö. Onko sinusta se totuus jonka itse täällä paukutat , EI
todella sinä ,olet levittäjä , en minä ,,en ole koskaan tätäkään
asiaa mihinkään levitellyt , MUTTA örvelö ON monesti.
JEESUS ei ole kaltaisenne , EI todella , Hän oli JUMALAN Poika
Ja se nimitys Lähti Jesajan luku 53:7.
Jonka örvelö ja muut rikolliset pilkkas ja murhas , vaikka sen
ristinkuoleman on koko remmi jo huonommuuttaan tuomittu ,
Pilatus on tehnyt itsemurhan .
Yli papit on saaneet maallisen tuomion .
Madot söivät sen Herodeksen , joka oli Jeesusta tuomitsemassa.
Keisari Tiberius oli vv,14-37. on syntynyt 42 eKr, ,k. 37 jKr.
Hänen asioistaan on kaksi tarinaa ensin on vähän miinus voitto-inen ja sitten paranneltu , tai oikea . Hän oli Augustuksen otto poi-
ka . Tiberius ei saanut alamaistensa duosiota . vaan Kansan
tyytymättömyys ,,onnettomat perhe suhteet ja Hovin juonittelut
tekivät hänet yä epäluuloisemmaksi ja ihmis aremmaksi , ja
aikaansaivat lukuisia majesteettirikoksia , jotka johtivat syytettyjen karkottamiseen tai Kuolemanrangaietuksiin ,,sanan vapautta rajoitettiin .
Uudenpi Tutkimus on antanut Tunnustusta Tiberiukselle.joka vioiostaan huolimatta oli Rooman kyvykkäimpien Keisareita
joukossa . tosi juonitteluja silla olikin , ei mitään totuutta kuin
ei juonittelussa koskaan . olisiko jotain kysyttävää.sinulla on totuus; 100 varmana luciferikaisuuden totuutta!
Nuo kuningkaitten jutut ovat mitä ovat, ennen vanhaa, vielä 1500 luvullakin kuninkaat oli jumalia!!! joskus tutkin noin 150 eri epäjumalan olemessa olemisia... usko on uskoa....
uskovaiset eivät usko edes omia lakia vaikka muka ovat uskovaisia, älä tapa käskykin on katekimuksessa. löysin sen aamulla sieltä!
kiire nyt... töissä... - teu.
l,kjndc kirjoitti:
sinulla on totuus; 100 varmana luciferikaisuuden totuutta!
Nuo kuningkaitten jutut ovat mitä ovat, ennen vanhaa, vielä 1500 luvullakin kuninkaat oli jumalia!!! joskus tutkin noin 150 eri epäjumalan olemessa olemisia... usko on uskoa....
uskovaiset eivät usko edes omia lakia vaikka muka ovat uskovaisia, älä tapa käskykin on katekimuksessa. löysin sen aamulla sieltä!
kiire nyt... töissä...Sinulle enviitsisi kirjoittaa , koska et ymmärrä mitään !
sanoisinko nyt ? Kaikki oli seurausta , Jeesuksen jälki
maininkeista , Keisaria myöten oli kaikki vastuussa olleet
kuolleet viimeistään 7 vuoden kuluassa tämä oli pointti.
mutta ethän sinä usko mitään. .
Tai kyllä jotain. se menee sellaiselle sektorille
ettei mistään mitään väliä . eikö niin örvelö .
- su
teu, hirveitä juttuja kerrot raamatun ajoilta. Oli se silloin jo siellä meteli ja meininki. Muuten kun sanoit Örvelölle, ettei Jeesus ollut kaltaisenne. Kyllä kai myös voidaan sanoa, ettei ei lestadiolaiset ole myöskään hänen kaltaisiaan. Ei varmasti. Puhuvat vain mistä puute.
Ja Herodeksen madot söivät. Eikäpä myös madot syö meidätkin. Kovia oli kohtalot raamatun aikaisilla hallitsijoilla, mutta niin oli kaksinaamaisella apostolillakin, Paavalilla. Olikohan siinäkin kansa tytymätön. Kuka sitten lie oikeassa.
En paljoa ota osaa örvelön lapsentappojuttuihin, mutta tulee vain mieleeni kun Abraham meinas poikansa uhrata Jumalalle. Eikö se ole pakanallista siihen aikaan. Uhrattiin ihmisiä ja eläimiä Jumalalle, ja taitaapa jossainpäin tapahtua vieläkin uhrauksia Jumalansa mieliksi. Eikö se ole noituuden yksi piirre? Noituus ei ole Jumalasta.
Tuosta aloittajan samarialaisjutusta. Nykyajan poliisit ne ovat nykysamarialaisia. He näkevät monasti jo sätkyttelynsä lopetaneen perheen tapettuna. Ne on kamalia juttuja. Miten voi raamattua muistella tuollaisilla sätkyttely kertomuksilla. Kai sen lukijat ja siitä sitten nauttivat, ovat hieman päästään pihalla.- teu.
Kuitenkin kirjoitin vain totuuden , yksi sekka unhottui
ae että Herodes oli elävä , kun madot soi hänet .
Aabraham , uskoi kaiken mitä HERRA SANOI , joten
olen sitä mieltä , että hän olisi vienyt uhrauksen perille ,
koska hän tiesi että Jumalalle oli kaikki mahdollista siis
siin' tättyi vain se osa josta Jumala tunnisti , että hän on
uskollinen palvelija Vuori oli Moorian sama kuin 2085 v.
kulutua Kristus uhrattiin ristillä . - teu.
1 Moos. 22:11-14. kertoo , tarkemmin , ehä jonkin sanan
voin mainita , Kuului ääni : Älä' satuta kättäsi poikaan , älä tee hänelle mitää , sillä nyt tiedän että sinä todella pelkäät Jumalaa , kun et kiltänut minulta ainokaista poikaasi .
Tämä kuvastaa , että Jumalan aivoitukset kulkee hieman eri
latua kuin ihmisen , Hän näki jo tuloksen ja sanoi tähän asti
ei pidemmälle . Kun Abrahan katsoi ympärille oli takana
oinas tarttunut sarvista orjantappura pensaaseen , hän haki sen
irroitti Iisakin , ja sitoivat oinaan ja teurastivat ja uhrasivat .
tällä samalla Moorian vuorella oli myöhemmin Golgata jossa
uhratiin Jumalan Poika Jeesus Kristus. ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550