Kukapa se osais kertoa missä Globenilla on se hallin lipunmyyntikoju? Sain sukulaisnuorilta valmistujaislahjaksi reissun ja liput Ruotsiin ja Globeniin mussiikkikeikalle, ohjeet on että sieltä Globenin kojusta saan ne liput henkkareillani ja pari paperia vilauttamalla..ok, mutta onko se siis missä Globenilla se myyntipiste? Ulkona vai sisällä? Samassa pallorakennuksessa vai missä?
Entä kuinka paljon matkaa Tukholman keskustasta Globeniin on?
Onnettomat laittavat mut matkaan enkä tiiä miten toimia..
Globenin lippupiste?
Lahjamatkaaja
1
455
Vastaukset
- ...sinulle
Globeniin pääset parhaiten metrolla, pysäkin nimi on Globen ja metromatka keskustasta kestää kymmenisen minuuttia. Kun kävelet metroasemalta kohti Globenin pallukkaa, niin lipunmyyntipiste on siinä pallukassa, kävelysuuntaan nähden muistaakseni oikealla puolella - sisäänkäynti kadulta (siis ulkopuolelta). Ei siellä voi erehtyä. Itse olen netissä tilannut ja maksanut liput ja käynyt ne sieltä hakemassa - aivan kuten sinäkin ilmeisesti nyt teet. Rohkeasti vaan matkaan, ei siellä eksyä voi ja aina voi myös kysyä joltain jos on epäselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496051
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635957Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915750Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k394961Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494739Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2174087Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43751- 1513626
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!353201Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137