Kukapa se osais kertoa missä Globenilla on se hallin lipunmyyntikoju? Sain sukulaisnuorilta valmistujaislahjaksi reissun ja liput Ruotsiin ja Globeniin mussiikkikeikalle, ohjeet on että sieltä Globenin kojusta saan ne liput henkkareillani ja pari paperia vilauttamalla..ok, mutta onko se siis missä Globenilla se myyntipiste? Ulkona vai sisällä? Samassa pallorakennuksessa vai missä?
Entä kuinka paljon matkaa Tukholman keskustasta Globeniin on?
Onnettomat laittavat mut matkaan enkä tiiä miten toimia..
Globenin lippupiste?
Lahjamatkaaja
1
383
Vastaukset
- ...sinulle
Globeniin pääset parhaiten metrolla, pysäkin nimi on Globen ja metromatka keskustasta kestää kymmenisen minuuttia. Kun kävelet metroasemalta kohti Globenin pallukkaa, niin lipunmyyntipiste on siinä pallukassa, kävelysuuntaan nähden muistaakseni oikealla puolella - sisäänkäynti kadulta (siis ulkopuolelta). Ei siellä voi erehtyä. Itse olen netissä tilannut ja maksanut liput ja käynyt ne sieltä hakemassa - aivan kuten sinäkin ilmeisesti nyt teet. Rohkeasti vaan matkaan, ei siellä eksyä voi ja aina voi myös kysyä joltain jos on epäselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838