Miten järki

tulee !? n->m pk

Näin Sinut viimeksi tammikuussa. Jos tulet vastaan
jossakin, niin voit olla huoletta en tunnista Sinua
ulkonäöltä. Tämä johtuu siitä, että upposin silmiisi,
enkä oikein muuta muista. Jos ajat vastaan en tunnista
silloinkaan Sinua, kun en tiedä millainen autosi on.
Olethan kirjoitellut muualle, mutta en ole uskaltanut
käydä lukemassa, koska pelkäsin pahoittavani mieleni.

Olen ylittänyt jo monen kertaan omat rajani. Olen
soittanut sinulle kolme kertaa. laittanut yhden
tekstiviestin ja viisi sähköpostia. Olen käynyt
treffeillä, joihin Sinä et saapunut. Olen ollut
palstakiusattuna (tämänkin päivän vastaukset
ovat olleet aika ikäviä) aivan tarpeeksi.
En edes muista milloin olisin saanut täällä
sinulta suoran vastauksen itselleni niin että
olisin sen tunnistanut varmasti sinulta tulleeksi.
Ehket enää käykään täällä.

Tähän mennessä täällä kirjoittelu on auttanut
ikävässäni, mutta ei enää. Nyt minulla on vain
paha mieli, kun ajattelen ettet kuitenkaan
näitä käy lukemassa.

Jos haluat tavata, on Sinulla kaikki yhteystietoni.
Voit ottaa yhteyttä, minä en enää sitä tee.

En halua enää hätistellä ja ahdistella. Ymmärrän nyt,
että en ole Sinulle tarpeeksi hyvä ja että kelpaan
vain palstapelleksi Sinulle.

Sattuu... :`(

3

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä "lapsi rakas "
      älä peitä nauruas.
      Hymy tarttuu elämässä
      ja näkyy silmissäs
      Niihin hänkin varmasti katsoi
      niistä sinut muistaa tahtoi

      Elämä on yllätyksiä täynä
      teeppä sinäkin elämälle jäynä
      Unohda hetkeksi surusi tämän
      otat nyt vastaan koko elämän

      Jos yhteyden ottoa hältä ootat
      jäi vihje kirjoittamatta
      Monta yksinäistä asuu tienoilla
      ja käypi myös monilla riennoilla.
      Et selville saa näin mitään
      katsot sitte vaikka itään.

      • ap.

        Kyllä viestisssäni on hänelle tarpeelliset tiedot.
        Tammikuu 17 pv ja mies.

        Minulla on elämä ilman näitä kirjoituksiakin. Paremmin ehdin tehdä kaiken,
        kun en turhaan käy täällä kirjoittelemassa. Kiirettä piisaa elukoissa, työssä ja lapsen kanssa sekä harrastuksissa.

        Runosi oli oikein mukava, tulin siitä iloisemmalle päälle.

        Kiitos siitä ja hyvää yötä


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Kyllä viestisssäni on hänelle tarpeelliset tiedot.
        Tammikuu 17 pv ja mies.

        Minulla on elämä ilman näitä kirjoituksiakin. Paremmin ehdin tehdä kaiken,
        kun en turhaan käy täällä kirjoittelemassa. Kiirettä piisaa elukoissa, työssä ja lapsen kanssa sekä harrastuksissa.

        Runosi oli oikein mukava, tulin siitä iloisemmalle päälle.

        Kiitos siitä ja hyvää yötä

        olisin voinut vannoa, että täällä oli ainakin kaksi viestiä enemmän (minun ja Mariten).
        Olisi nyt hävinnyt samalla aloitusviestikin. Aivan turhaan sen(KIN) kirjoitin :(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    Aihe