SAS:n imago kärsii...

Imago jo mennyttä?

SAS:n tiheään sattuneet onnettomuudet tahrivat sen imagoa. SAS on perunut kaikki onnettomuustyyppi Dash 8 Q400 -koneiden lennot toistaiseksi.

Kaikki ovat nähneet televisiosta kuvat palavasta koneesta, eivätkä ne ole mitään imagonkohottajia.Uskotteko SAS:n kestävän tapahtumat?

3

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löaöa

      Viime aikoina on ollut kumallisia tapahtumia pohjoismaisessa ilmailussa, jota olemme aina tottuneet pitämään turvallisena. Finnairilla on ollut useita vaaratilanteita Airbussien ja Embraerien kanssa ja SAS:lla Dash 8- potkurikoneiden kanssa. Tuskin koskaan on uutisoitu pohjoismaissa näin lyhyen ajan sisällä yhtä monesta poikkeuksellisesta tilanteesta.

      SAS kestää kuten Finnairkin. SAS:n tapauksessa laskutelineen ongelmat tuntuvat kummallisilta, mutta onneksi loukkaantumisilta on vältytty. SAS on poistanut kaikki kyseisen konetyypin koneensa toistaiseksi liikenteestä tarkastuksien vuoksi.

    • ollut

      Onhan sassilla ollut jo pitkään outoja tilanteita. En ole vuosiin lentänyt sassilla juuri siksi. Muistan, että muutama vuosi sitten sassin henkilökunta kertoi lehtijutussa, että ongelmat johtuvat liian vähäisestä henkilökunnan määrästä.

      Kun minulle lentoa varatessa on tarjottu huippuhalpaa sassin lentoa, olen aina sanonut, että joku muu, kiitos, en käytä sassia.

      En tosin tiedä, käytänkö kohta enää edes Finnairia, johon olen tähän asti luottanut eniten. Tiedän toki, että kaikilla lentoyhtiöillä sattuu ja tapahtuu, mutta silti.

    • imago?

      Ei tilanne ainakaan pahemmaksi voi enää mennä.
      Näin taannoin Kööpenhaminassa nuoren miehen päällä t-paidan, jossa oli SAS:n logon näköinen logo ja teksti, ja kun tarkkaan katsoi niin siinä luki "ASS - the Scandinavian disaster". Vältän viimeiseen asti ko. yhtiön käyttöä, paskempaa palvelua ja epävarmempaa toimitusvarmuutta ei muualla ole. Lennän jonkin verran työnikin puolesta, ja voin sanoa että lähes aina kaikki tyrimiset ovat liittyneet tähän yhtiöön. Kone hajoaa, lento on myöhässä, matkalaukut katoaa, lento on ylibuukattu (olen viettänyt kolme mukavaa hotelliyötä saanut joka kerta 400 dollarin voucherin kipurahana).
      Kerran kyselivät taas että kuka voisi jäädä odottamaan seuraavaa lentoa kun kone on "hieman ylibuukattu". Kun kolme vapaaehtoista oli löytynyt, tarvitsivat he vielä 16 lisää.. lento oli siis ylibuukattu 19 ihmisellä. Jep jep.
      ASS; SoS - kuvaavia nimiä. Luovuin just firman bonuskortista, ei kiinnosta käyttää edes niitä ilmaisia lentoja joita pisteilläni olen "ansainnut".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe