Nyt riittää!

.Raputyttö.

Kävin joskus kuukausia sitten tällä palstalla purkamassa turhautumistani ja nyt olen täällä jälleen. En tiedä minkä takia. Mä vaan olen niin uskomattoman raivoissani teille kaurisihmisille! Mikä teitä vaivaa?!

Huoh...kaikki tykkäävät teistä. Olette hauskoja, fiksuja ja klassisella tavalla hurmaavia. Hoidatte hommat ettekä kitise turhista. Ei ole tarkoitus mielistellä, mutta tällaisia lähes kaikki tuntemani kauriit todellakin ovat.

Mutta miksi vaikuttaa siltä kuin te ette itse tykkäisi kenestäkään?

Menette ja tulette, katoatte viikkokausiksi, vastailette viesteihin joskus päivien päästä jos silloinkaan, ette osallistu yhteisiin rientoihin...miksi ette päästä ketään lähelle? Haluaisin niin kovasti ymmärtää erästäkin kaurismiestä, mutta kun mies ei päästä lähelle.

Ei tässä kirjoituksessa nyt taas ole päätä eikä häntää. Kauriit aina tekevät vaikutuksen muhun mutta ehkä mä en sitten tee vaikutusta kauriiseen...siltä ainakin vähän alkaa tuntumaan.

Miksi olette tuollaisia? Antakaa mulle nyt joku kauriinkäsittelyopas..?

4

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Itse olin suhteessa rapumiehen kanssa keväällä. Hän jätti minut heinäkuun alussa mutta viesteilyä- lue piikittelyä on jatkunut eiliseen päivään asti. Hän tuli loukatuksi ja on antanut minun tuntea sen. Toisaalta viestit on ollu hyvin ristiriitaisia ja on tuntunut ettei hän haluaisi luovuttaa muttei toisaalta palata yhteenkään. Kun ei enää voi luottaa. Kyse ei ole siitä että olisin pettänyt häntä! Itse näytin suhteessa tunteeni ja olen ilmaissut ne hyvinkin selvästi. Hän ei kertaakaan yhdessäolon aikana sanonut tykkääväni minusta!Mutta kun hän jätti minut me oltiin hänen sanojensa mukaan seurusteltu ja olin "rakas tyttökaveri" joka oli tehnyt väärin. Olishan nuo asiat ollu kiva tietää silloin kun oltiin yhdessä!

      Tuohon mitä sanoit ettei kauris-ihminen päästä ketään lähelle pitää tietyllä lailla paikkaansa. Minustakin voi aluksi saada etäisen ja jäykän kuvan. Liekö se sitten tyypillinen kauriin piirre. Mutta kun tapaan ihmisiä kenen kanssa synkkaa niin sitten se kyllä yleensä kestää läpi elämän.

      Osataan me olla jukuripäitä mutta jos olet todella kiinnostunut tästä miehestä niin älä vielä luovuta!

      Ei tässäkään kirjoituksessa ollut ehkä päätä tai häntää mutta toivottavasti sait jotain irti.=)

    • etäinenkin

      me kauriit vaan olemme semmosia,emme herkästi päästä lähelle ja muita kohtaan olemme varauksellisia.mutta kun ystävystymme on ystävyys kestävää ja vankkaa.jos loukkaat kaurista, se muistaa sen läpi elämän eikä anteeksi antoa oikein äkkiä heru.

      • kauris...

        Täysin samaa mieltä kanssasi!


      • raputin

        mieltä rapukin on: anteeksi antoa ei tule koskaan, ja hyvät ystävät säilyvät. Että tasoissa olette ravun kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      194
      1621
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1424
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1228
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      120
      1085
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1065
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      133
      1023
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      989
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      969
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      950
    Aihe