lomalle jonnekin marras-joulukuussa, mutta minne
minne?
5
527
Vastaukset
- mihin?
Kaupunkiin vai rannalle? Pariisi,Rooma,Hampuri....vai Kanarian saaret?..vai Thaimaa?........vai Florida?
- Nimetön
ehkä ennemmin rannalle kuin kaupunkiin..
Nimetön kirjoitti:
ehkä ennemmin rannalle kuin kaupunkiin..
kysymys. Selvitä mitä haluat lomalta, mistä pidät, onko kyseessä 1 vkoa, 2vkoa, kuukausi vai pari?. Onko budjetti rajallinen?. Vähän lämmintä/paljon lämmintä?. Alkaa varmaan tulla ehdotuksia jos on tietoa enemmän. ps. käy hakemassa matkaoppaat vaikka ÄRRÄltä, katsele mistä pidät niin saat tietoa täältä sen jälkeen.
- ...
kitewind kirjoitti:
kysymys. Selvitä mitä haluat lomalta, mistä pidät, onko kyseessä 1 vkoa, 2vkoa, kuukausi vai pari?. Onko budjetti rajallinen?. Vähän lämmintä/paljon lämmintä?. Alkaa varmaan tulla ehdotuksia jos on tietoa enemmän. ps. käy hakemassa matkaoppaat vaikka ÄRRÄltä, katsele mistä pidät niin saat tietoa täältä sen jälkeen.
Kiinnostavia paikkoja vois olla thaimaa tai intia. Lomapäiviä käytettävissä kolme viikkoa. Taitaa vaan käydä kukkarolle vähän turhan kalliiksi lähteä em. paikkoihin. Miten siis selvitä mahdollsimman halvalla? Reissussa vois mennä kaksi viikkoa, maksimissaan se kolme viikkoa.
- tai sitten ei
... kirjoitti:
Kiinnostavia paikkoja vois olla thaimaa tai intia. Lomapäiviä käytettävissä kolme viikkoa. Taitaa vaan käydä kukkarolle vähän turhan kalliiksi lähteä em. paikkoihin. Miten siis selvitä mahdollsimman halvalla? Reissussa vois mennä kaksi viikkoa, maksimissaan se kolme viikkoa.
osta halvat lennot intiaan ja etsi halpa yöpymispaikka tai jos kuulostaa liian eksoottiselta,mene kanarialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033