lomalle jonnekin marras-joulukuussa, mutta minne
Vastaukset 5
- mihin?
Kaupunkiin vai rannalle? Pariisi,Rooma,Hampuri....vai Kanarian saaret?..vai Thaimaa?........vai Florida?
- Nimetön
ehkä ennemmin rannalle kuin kaupunkiin..
Nimetön kirjoitti:
ehkä ennemmin rannalle kuin kaupunkiin..
kysymys. Selvitä mitä haluat lomalta, mistä pidät, onko kyseessä 1 vkoa, 2vkoa, kuukausi vai pari?. Onko budjetti rajallinen?. Vähän lämmintä/paljon lämmintä?. Alkaa varmaan tulla ehdotuksia jos on tietoa enemmän. ps. käy hakemassa matkaoppaat vaikka ÄRRÄltä, katsele mistä pidät niin saat tietoa täältä sen jälkeen.
- ...
kitewind kirjoitti:
kysymys. Selvitä mitä haluat lomalta, mistä pidät, onko kyseessä 1 vkoa, 2vkoa, kuukausi vai pari?. Onko budjetti rajallinen?. Vähän lämmintä/paljon lämmintä?. Alkaa varmaan tulla ehdotuksia jos on tietoa enemmän. ps. käy hakemassa matkaoppaat vaikka ÄRRÄltä, katsele mistä pidät niin saat tietoa täältä sen jälkeen.
Kiinnostavia paikkoja vois olla thaimaa tai intia. Lomapäiviä käytettävissä kolme viikkoa. Taitaa vaan käydä kukkarolle vähän turhan kalliiksi lähteä em. paikkoihin. Miten siis selvitä mahdollsimman halvalla? Reissussa vois mennä kaksi viikkoa, maksimissaan se kolme viikkoa.
- tai sitten ei
... kirjoitti:
Kiinnostavia paikkoja vois olla thaimaa tai intia. Lomapäiviä käytettävissä kolme viikkoa. Taitaa vaan käydä kukkarolle vähän turhan kalliiksi lähteä em. paikkoihin. Miten siis selvitä mahdollsimman halvalla? Reissussa vois mennä kaksi viikkoa, maksimissaan se kolme viikkoa.
osta halvat lennot intiaan ja etsi halpa yöpymispaikka tai jos kuulostaa liian eksoottiselta,mene kanarialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522