Olisko ideaa, mistä olis Garretin VNT-turbon (muuttuvageometrinen) kanssa kyse kun auto menee limp-moodiin ensimmäisestä reippaasta kiihdytyksestä isommalla vaihteella.
Merkkihuolto diagnosoi että "ahtopaineensäätimen kalvo on rikki" eli kello vaihtoon. Kuitenkin satunnaisesti viileillä sadekeleillä auto saattaa toimia lähes normaalisti, mitä sen ei kuulemma pitäisi tehdä lainkaan jos kellon kalvo on rikki.
Kuulostaisiko enemmän jumittuneilta siiviltä tai olisko muita ehdotuksia? Ei kiinnostaisi maksaa 200 euroa varaosasta merkkihuollon aavistuksen perusteella.
Turbon kello rikki vai siivet jumissa?
Nokipoika
3
11333
Vastaukset
- siivet.
olen aika varma että vnt turbon siivet jumittaa(nokiset).suosittelen turbon puhdistamista,vinkkejä löytyy mm netistä kun kirjoittaa vnt15 googleen.kokeile alipainekellolta lähtevää tankoa että liikkuukose ollenkaan jos ei niin jumissa eli likainen.
- Kunnossa on
Huollatin garretin muuttuvasiipisen turbon kun siivet jumitti. Huolto maksoi finturbolla 380 ja auto kulkee iloisesti.Minulla oli just samanlaiset ongelmat autossa.
- Kunnossa on
Minulla oli samanlainen vika ja huollatin turbon turbo huollossa ja auto pelaa taas normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1263880- 793187
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 193125
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292815
- 542557
- 662296
- 192287
- 412141