Olen 39-vuotias naimisissa oleva kahden pienen lapsen äiti (5- ja 2 v.). Olen väsynyt siihen, että joudun puoliväkisin suostuttelemaan mieheni kerran viikossa yhdyntään. Nytkään en ole "saanut" kohta kahteen viikkoon. Jos saan houkuteltua mieheni yhdyntään, on homma aktikeskeinen, ohi muutamassa minuutissa. Mieheni ei suostu suuseksiin eikä keskinäiseen masturbointiin. Hänen mielestään seksi on jotenkin likaista, eikä naisella oikeastaan edes voi olla suurempia seksuaalihaluja. Fantasioista hän ei halua keskustella. Minun pitäisi lähinnä maata hiljaa selälläni (joskus on muitakin asentoja). Mitään ei saisi puhua aktin aikana- tarkoitan siis "puolituhmia".
Välillä on yhdyntöjä on ollut, kun mieheni on ollut kavereiden kanssa oluella kaupungilla. Hän käy päälleni ilman mitään esileikkejä aivan kuin olisi jokin "pumpattava barbara". Tämä on mielestäni aika erikoinen tapa osoittaa tykkäämistä. Olen kuitenkin ollut sen verran "puutteessa", että tähänkin olen suostunut.
Ei tämä seksielämä ollut loistokasta ennen lastenkaan syntymää, mutta huonompaan suuntaan on vaan lasten jälkeen mennyt. Kärsin tilanteesta, sillä mielestäni olen liian nuori tulemaan seksuaalisesti hylätyksi. Vaikken sinällään suunnittele eroakaan, epäilyttää, onko tällaiselle suhteelle tulevaisuutta vuosikymmenten saatossa. Elämä vaan valuu hukkaan.
Puhuminen ei auta, ei edes rakastajalla tai erolla uhkaaminen. Mies ei myöskään halua lähteä seksuaaliterapeutille tai vaikkapa parihierontaan. Nauraa vaan koko asialle. Onko minun vain tyydyttävä tähän ja harrastettava entistä ahkeramminen käsitöitä (tosin sekin konsepti alkaa jo kyllästyttää...) Olisi fantasista, jos elämänkumppanini olisi mies, joka haluaisi usein kaltaistani Marilyn-vartoista naista... Joskus haaveilen jopa naisista. Kauniiden vaaleiden isorintaisten naisten kuvien katselu kiihottaa...
Pitääkö minun vain tyytyä kohtalooni ja lueskella miesten lehtiä, katso elokuvia ja masturboida. Varmaan monet miehet minun sijassani olisivat jo aika päiviä sitten hakeneet muuta seuraa. Ei ole helppoa naiselle, kun irtosuhteet yököttävät eikä omalta saa, ainakaan niin usein kuin haluaisi ja sellaista seksiä kuin toivoisi. Onko tähän vain alistuttava- jo lastenkin tähden?
puutteessa avioliitossa
31
3233
Vastaukset
olen n. samanikäinen mies, ja samassa asemassa, mutta toisinpäin. otan osaa. ymmärrän sinua hyvin.
mutta niin tuttua. Itsellä samanlainen tilanne, vaan toisinpäin. Ymmärrän sinua dreamgirl oikein oikein hyvin! Olisi kiva tästä jutella, mutta täällä ei pysty.
Kyllä se ongelma on myös meillä miehillä. Vaikka aina puhutaan, että mies voi hakea seksiä muualta. Mutta itse en halua sitä muilta vaan toistaiseksi kärsin ja yrintän puhua asiasta.
- mies 36 v
jolla on sinun ongelmasi "toisinpäin".
Kunpa voisimme tavata tässä aika-avaruudessa...voi miten hauskaa meillä olisikaan sängyssä. :)
Minä opin jo 18-vuotiaana - erään estottoman, minua 3 vuotta vanhemman opiskelijatytön avulla - että seksi voi, ja oikeastaan sen pitääkin olla hauskaa toimintaa, jossa mielikuvituksen käyttö todellakaan ei ole kiellettyä.
Esimerkiksi opetti mainitsemani opiskelijatyttö (Jumala siunatkoon sinua missä sitten lienetkin tällä hetkellä) minulle, että seksi on paljon paljon enemmän kuin muutaman minuutin sisään-ulos-jyystämistä! - dreamgirl
Ovatko vaimonne olleet synnytyksen jälkeen väsyneitä? Itselläni pari synnytystä ovat vain lisänneet seksuaalista itsevarmuuttani. Ollessani raskaana viimeiset pari kuukautta (molemmilla kerroilla) mieheni ei suostunut koskemaan minuun. Itselläni hormonit hyrräsi hullun lailla. Aivan hävettää myöntää, että katselin silloin aikuisviihde-elokuvia ja...Tuskin se positiivisin vaihtoehto syntymättömän lapsen kannata. Nyt kun olen lapset tehnyt ja hormonikierukkakin on asennettu, eikä tautipelkoakaan ole tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, harmittaa, kun en pääse iloittelemaan ja toteuttamaan itseäni...
Joillekin naisille käy taas täysin päinvastoin. Seksi ei oikein kiinnosta pikkulapsivaiheessa. Itse taas koen itseni todella eroottiseksi, ja haluaisin ihanaa seksiä, mielellään oman miehen kanssa... Ei mene nämä onnenlahjat oikein tasan. Mutta voihan täällä palstalla sentään vähän jutella. Kertokaa jotain lisää. - FatBoy81
Suomihan on vapaa maa ja nainenkin saa eroa hakea :) Eli siis pointtihan on se että mihinkään ei tarvitse vain tyytyä. Tietysti kun lapset on mukana tilanteessa, niin heitäkin pitää ajatella. parasta tietysti olisi, jos kuitenkin pääsisit keskusteluyhteyteen miehei kanssa. Erolla tai vieraissa käymisellä ei kannata uhkailla. Siitä ei synny kuin riita ja teidän suhteessa ei ilmeisesti sovintoseksiäkään ole odotettavissa.
Jos päätät suhteeseen jäädä, vaikka seksielämä ei parane, niin vaihtoehtoja on kai kaksi. Joko "oma käsi" tai vakituinen rakastaja. Irtosuhteista ei varmaankaan ole pidemmän päälle iloa.
Jos päädyt siihen että, lapsillesi on parempi että heillä on onnellinen äiti ja kaksi kotia kuin että heillä on elämäänsä tyytymätön äiti ja "ehjä" koti, niin sitten tulee se ero kysymykseen. - en usko mitään enkä ketään!
Kuka tahansa voi esiintyä kenä tahansa - ainakin foorumeilla, joille voi krjoittaa ilman rekisteröintiä.
Sinäkin todennäköisesti olet parrakas, kaljamahainen n. 40-vuotias ukonköriläs joka aikansa kuluksi sepittää tarinaa...:) - Tilanne täälläkin
Jos haluat vaihtaa ajatuksia ja jutella lisää, kirjoittele lähes samassa tilanteessa olevalle miehelle: [email protected]
- dreamgirl
Fatboy 81. Ehdottamistasi vaihtoehdoista kallistunen oman käden-osastolle. Rakastajan ottaminen on aivan liian suuri riski naimisissa olevalle, jolla ei ainakaan toistaiseksi ole mitään meininkiä erota. Pahimmassa tapauksessa voisi vetää rakastajankin suhteen vesiperän ja menettää siinä rytäkässä kaiken muunkin. Ei eronneiden elämä välttämättä herkkua ole. Monta surullista tapausta olen nähnyt ympärillä. Pahin vaihtoehto on lapsilla rikkinäinen koti, ja silti tyytymätön äiti. Kaipa sitten on vain tyydyttävä "puolinaiseen"- toistaiseksi, elleivät patoumat vuosi vuosilta käy ylitsepääsemättömiksi...
- linkku66
joka on naimisissa ihan niinkuin sinä, eli minut! olen muutoin kuin seksuaalisesti tyytyväinen elämääni enkä aio erota. vieras kiihkeä nainen joka on samassa jamassa olisi hyvä juttu! kirjoittele: [email protected]
- <>
Mielestäni puhuminen on se paras ratkaisu.
Mutta voithan kokeilla, että käyt ostamassa erotiikka liikkeestä jonkin esileikki pelin, jossa on erilaisia tehtäviä. Pariin otteeseen, kun olette pelanneet, niin luulisi miehesi takaraivoon jäävän jotain, minkä hän toistaa normaalissa peuhaamisessakin. - minun kirjoittamaa..
Hyvä kohtalotoveri,
Kerron hieman:
Olen 41 vuotias nainen, liitto saman miehen kanssa n. 20vuotta. Avioliiton alkuvuosina ja lasten aktiivisen "hankinnan" aikakaudella mies oli aika aktiivinen seksuaalisesti. Sitten kun oli vaikeutta saada lapsia, piti vielä pelata erilaisten käyrien ym. kanssa olipa horminihoitoakin, hän silti jaksoi yrittää ja seksiä oli jopa viisi- kuusi x/vko.
(Liekkö tuosta väsähtänyt?)
No, niin nyt, lapset, molemmat alakoulu ikäisiä ja jo itsenäisempiä.
Tilanteemme on ollut viimeiset n. viisi vuotta, se että seksiä on ka. VIISI kertaa vuodessa!!!
Tästä on puhuttu ja olen uhkaillut salarakkailla ja vaikka millä, mies sanoo että hanki jos huvittaa.
Muuten hyvä isä lapsille ja parisuhteen arki jotenkin sujuvaa.
Niin ja olisi ollut aivan turhaa kuvitella että hän minnekään seksuaaliterapeutille lähtisi.
Kun vikaa ei ole missään, kaikki on ihan hyvin..
Minä olen kärsinyt tästä tosi paljon, kunnes päätin että teen jotain asialle ennenkuin vanhenen ja rypistyn kasaan.
Tein sen, koska seksuaalisuus on myös tarve joka on hyvä saada tyydytettyä.
Sanoisinko, "hankin" salasuhteen, jota olen nyt pyöritellyt noin parisen vuotta.
Tavataan ihan minun ehdoilla ja tämä systeemi on toiminut hyvin. Pelkästään kohtaan "salaisen" kanssa tuon tarpeen tiimoilla.
Kotona mies ei tiedä mitään ja arki jatkuu entiseen malliin, on vain välillä sanonut, että olenpa minä raikkaan ja kauniin näköinen, hah!
Niinpä,niin kun livenäkin välillä saan signaaleja työympäristössä ja hieman muuallakin että kiinnostuneita miehiä olisi, osalta jopa saan kohteliasta palautetta naisellisuudestani arjen keskellä.
En tosiaan jäänyt enää odottelemaan mitään ihmemuutosta, vaan tein näin.
Katsotaan, jos maailma muuttuisi. Tällä systeemillä arkikin on välillä juhlavampaa.
En tätä sinulle ole tarjoamassa ratkaisuksi, mutta minä en enää keksinyt muuta.
Voihan olla dildoja ym. välineitä, mutta kun se fyysinen vuorovaikutus jää kuitenkin pois, se on tylsää se.
Ja totta on, että seksi tuo virtaa jaksamiseen, se on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Ymmärrän hyvin tuskasi, muista että syy ei ole yksin kummankaan vaan se on molempien yhteinen.
Väittää mies mitä väittää on tarpeet olemassa myös hänelläkin.
Tuosta lasten hankinnasta- junttispulla
Jos kuitenkin on onnellinen olo mutta ei tahdo asettua uomiinsa mitenkään. Olen neljän lapsen isi uudessa suhteessa ollut jo neljä vuotta, jossa ei yhteisiä. En vaan voi olla huomaamatta ihania naisia ympärilläni jatkuvasti ja se tekee mut melkein sairaaksi, koska haluaisin toimintaa! NiiN!
- dreamgirl
Kiitos ihanasta viestistä kohtalotoverini, nainen 41 v.. Ymmärrän sinua, ratkaisuasi ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Mistä löysit "salarakkaasi"? Töistäkö, baarista, netin kautta tai jostain muulta ? Itseäni arveluttaa se, että jos nyt jonkun kiinnostavan löytäisi, voiko olla varma, että saisi ns. hyvää ja antoisaa seksiä. En halua tulla hyväksikäytetyksikään.
Sinänsä ihanan kuuloinen ratkaisu, jos se toimii noin ja sinun ehdoillasi. Millainen mies suostuu siihen, että toimitaan sinun ehdoillasi? Onko hän sinkku vai toinen varattu ja missä tapaatte? Täytyyhän olla joku vakipaikka.
Itselläni vaan ei nyt ole mahdollisuutta mihinkään salarakkaaseen. Lapset ovat niin pieniä. Päivisin töiden jälkeen haen lapset päiväkodista ja käytännössä kovin monia tunteja ei missään välissä ole vapaata aikaa. Joskus sentään pääsee johonkin muutamaksi tunniksi...Kyllähän tällainen seksuaalisuuden puute näivettää.
Olleessani viimeisilläni raskaana mieheni ei koskenutkaan minuun. Itselläni hormoonit hyrräsivät hullun lailla. Hävettää myöntää, että katselin aikuisviihdettä ja...Ei ehkä hyvä ratkaisu vielä syntymättömän lapsen kannalta. Mieheni haukkuu minua, etten hoida kotia riittävästi. Tottahan se on, että olen välillä aika jaksamaton, mutta olen yrittänyt sanoa hänelle, että jos tämä suhde olisi normaali miehen ja naisen välinen suhde, riittäisi minullakin virtaa kaikkeen muuhunkin. Huolestuttavan paljon ajatukseni pyörivät seksin ympärillä ja erityisesti eräs työkuvioista tuttu mies on pyörinyt ajatuksissani jo yli vuoden...
Oma mieheni on minua vähän nuorempi ja tapasimme pari vuotta hänen äitinsä kuoleman jälkeen. Hänen äitinsä oli kauneuskuningatar. Itse en sentään hänen laillaan mallin töitä ole tehnyt, vaikka kukoistava olenkin...Mieheni puhuttelee minua välillä "mammaksi", joten hän näkee minut aika puhtaasti vain "äitinä" (olenhan kuitenkin hänen lastensa äiti) ja kukapa nyt äitinsä kanssa haluaisi maata... - hih hih hih
dreamgirl kirjoitti:
Kiitos ihanasta viestistä kohtalotoverini, nainen 41 v.. Ymmärrän sinua, ratkaisuasi ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Mistä löysit "salarakkaasi"? Töistäkö, baarista, netin kautta tai jostain muulta ? Itseäni arveluttaa se, että jos nyt jonkun kiinnostavan löytäisi, voiko olla varma, että saisi ns. hyvää ja antoisaa seksiä. En halua tulla hyväksikäytetyksikään.
Sinänsä ihanan kuuloinen ratkaisu, jos se toimii noin ja sinun ehdoillasi. Millainen mies suostuu siihen, että toimitaan sinun ehdoillasi? Onko hän sinkku vai toinen varattu ja missä tapaatte? Täytyyhän olla joku vakipaikka.
Itselläni vaan ei nyt ole mahdollisuutta mihinkään salarakkaaseen. Lapset ovat niin pieniä. Päivisin töiden jälkeen haen lapset päiväkodista ja käytännössä kovin monia tunteja ei missään välissä ole vapaata aikaa. Joskus sentään pääsee johonkin muutamaksi tunniksi...Kyllähän tällainen seksuaalisuuden puute näivettää.
Olleessani viimeisilläni raskaana mieheni ei koskenutkaan minuun. Itselläni hormoonit hyrräsivät hullun lailla. Hävettää myöntää, että katselin aikuisviihdettä ja...Ei ehkä hyvä ratkaisu vielä syntymättömän lapsen kannalta. Mieheni haukkuu minua, etten hoida kotia riittävästi. Tottahan se on, että olen välillä aika jaksamaton, mutta olen yrittänyt sanoa hänelle, että jos tämä suhde olisi normaali miehen ja naisen välinen suhde, riittäisi minullakin virtaa kaikkeen muuhunkin. Huolestuttavan paljon ajatukseni pyörivät seksin ympärillä ja erityisesti eräs työkuvioista tuttu mies on pyörinyt ajatuksissani jo yli vuoden...
Oma mieheni on minua vähän nuorempi ja tapasimme pari vuotta hänen äitinsä kuoleman jälkeen. Hänen äitinsä oli kauneuskuningatar. Itse en sentään hänen laillaan mallin töitä ole tehnyt, vaikka kukoistava olenkin...Mieheni puhuttelee minua välillä "mammaksi", joten hän näkee minut aika puhtaasti vain "äitinä" (olenhan kuitenkin hänen lastensa äiti) ja kukapa nyt äitinsä kanssa haluaisi maata...oletko koskaan suunnitellut alkavasi kirjoittamaan ammatiksesi - siis seksinovelleja viikkolehtiin tms.? :)
- jatkan vastaustani
dreamgirl kirjoitti:
Oma mieheni on minua vähän nuorempi ja tapasimme pari vuotta hänen äitinsä kuoleman jälkeen. Hänen äitinsä oli kauneuskuningatar. Itse en sentään hänen laillaan mallin töitä ole tehnyt, vaikka kukoistava olenkin...Mieheni puhuttelee minua välillä "mammaksi", joten hän näkee minut aika puhtaasti vain "äitinä" (olenhan kuitenkin hänen lastensa äiti) ja kukapa nyt äitinsä kanssa haluaisi maata...sinulle....
Mistä löysin salaisen se oli oikeastaan aikamoinen analyysin paikka:)
Löytyi, ei live tapaamisen kautta, eikä löytynyt minkään deitti tmv. palstalta.
Mies on sinkku ja ollut aiemmin parisuhteessa.
Valinta kriteerini kohdistui ei niinkään komeaan ulkonäköön vaan sisäiseen maailmaan ja öhöm.. tuo hänen tapansa toimia seksuaalisesti sopii minulle erinomaisesti, ulkoinen puite suorastaan huimaava;)
Harmi, niin olisi miehelläkin.. mutta kun ei.
Pitkään juteltiin ja puhuttiin ennenkuin niissä merkeissä alettiin tapailla.
Alussa oli kerran viikossa ja nyt harvemmin.
Olen tullut nyt elämäni aikana siihen tulokseen että kaikki on mahdollista jos oikein jotain haluaa. Minä halusin tätä ja se toimii.
Naamioin hyvin reissuni, en voi tässä tarkentaa
mutta pystyn hyvin sitomaan sen arkeen. Lisäksi välillä olen ollut jopa yötäkin hänen luonaan, tai jotenkin junaillaan että tavataan.
Mies voi nähdä naisen vain äitinä kun lapset on pieniä. Naisen maailma on siihen sidottu, lapsiin ja äitiyteen. Olla hyvä äiti ja jaksaa olla sitä, se vaatii myös energiaa sinulta. Pitäisi miehen ymmärtää että ei pienten lasten äiti voi aina olla suihkunraikkaana odottamassa, viimeisen päälle pyntättynä kun tulee kotiin.
Koti, on myös lasten koti, paikat eivät pysy siisteinä kaiken aikaa. Stressaavaa sekin jos koko ajan pitää siivota, siitä ei tule mitään.
Lapset pitäisi sijoittaa arvomaailmassa ykköseksi silloin kun tarvitsevat vanhempiaan.
Kaikesta huolimatta;
onko teillä miehen kanssa yhteistä aikaa?
Voisiko järjestää? Parisuhteen hoitoa jos lapset ovat poissa jonkun päivän.
Voi auttaa löytämään parisuhteen ns. punaista lankaa.
Toisaalta seksin kannalat kun mietin omaa tilannettani, tiedän turhaksi haaveeni, että miehen kanssa olisi seksiä edes kerran viikossa:(
Usein ne harvat kerratkin tapahtuu minun aloitteestani.
"Salainen" ihmettelee, että voiko tämä olla totta kun omaan kuulemma viehättävän ulkomuodon ja seksuaalisesti olen todella aktiivinen ja haluttava. (sanoo että kun vain ajatteleekin minua alkaa ....)
Naiseutta kyllä loukkaa miehen haluttomuus, mutta
ei sitä pakolla saa niin ei. Toisaalta pitäisi sitä miehenkin nähdä asian suhteen vaivaa. Nainenkin nautii, että mies on puhdas, siisti, aktiivinen ja himokas.
Toivottavasti tästä sinulle lohdutusta ja apua.
Muista, olet nainen ja hyvä äiti kaikeasta huolimatta.
Tämän päivän äitiys on satsausta tulevaisuuteen.
Lapset ainakin tulevat kiittämään sinua tavalla tai toisella jos olet jaksanut uhrata elämästäsi aikaa heille!
Voimia sinulle, koeta jaksaa!
t. nainen 41v.
- Lukko
Miehesi taitaa olla aika lailla sisäänpäin kääntynyt. Ainakin seksiasioissa sulkeutunut. Seksiasioille nauraminen on yksi tapa peittää oma epävarmuutensa. Ja se, että mies käy kimppuusi(häntä haluttaa siis) humalassa kertoo että selvinpäin ei uskalla. Hän tukahduttaa omat halunsa. Luulen että järkevintä on alkaa todella hitaasti puhumaan seksiasioista miehellesi. Sinun pitää luoda miehellesi turvallinen ja luotettava olo jotta hän avautuu. Voi olla että olet tällä hetkellä liian rohkea nainen hänelle niin hän menee kerta kaikkiaan lukkoon. Siksi hän "selittelee" että naisella ei saisi muka olla haluja. Hän kokee "häviävänsä" naiselle.
Eli ei muuta kuin puhumista ja puhumisen yrittämistä vaikka toisella ei kiinnostakkaan. Hän kyllä kuuntelee sinua vaikka ei vastaisikaan mitään. Voi olla hyvä että harjoitat yksinpuhelua hänen kuunnellessa. Näytä hänelle kuinka rakastat ja haluat vain häntä.- dreamgirl
Lukko. Kiitos viestistäsi. Sinä hiffasit, mistä on kyse. Siis "lukosta". Totta on, että epävarmuutta voi yrittää peittää naurulla. Ja mieheni on aika sulkeutunut seksiasioissa. Kavereiden kanssa jutut ovat kyllä aika rehvakkaita. Luulevat varmaan, että siinä se vasta panomies on. Todellisuus on kuitenkin vähän toinen... Yritän nyt sitten kääntää sitä avainta lukossa. Jospa se aukeaisi- kolkuttavalle...
- lukko
dreamgirl kirjoitti:
Lukko. Kiitos viestistäsi. Sinä hiffasit, mistä on kyse. Siis "lukosta". Totta on, että epävarmuutta voi yrittää peittää naurulla. Ja mieheni on aika sulkeutunut seksiasioissa. Kavereiden kanssa jutut ovat kyllä aika rehvakkaita. Luulevat varmaan, että siinä se vasta panomies on. Todellisuus on kuitenkin vähän toinen... Yritän nyt sitten kääntää sitä avainta lukossa. Jospa se aukeaisi- kolkuttavalle...
Jep kolkuttelemaan vaan. Luvassa tosin on pitkä ja kärsivällisyyttä vaativa urakka mutta palkinto on sitäkin ihanampaa. Kokemusta on.
Onnea viikonloppuun :) - Lukko
dreamgirl kirjoitti:
Jep kolkuttelemaan vaan. Luvassa tosin on pitkä ja kärsivällisyyttä vaativa urakka mutta palkinto on sitäkin ihanampaa. Kokemusta on.
Onnea viikonloppuun :)
- -..-
Olen vähän samassa tilanteessa mutta mies ja olen yrittänyt löyttää puhelinsexi kaveria mutta ei.Lohduttasi edes vähän ja turvallista
- liitossa
Olen 40v mies ja vastavassa ongelmassa. Hyvä jos edes kerran kahdessa kuukaudessa saan kerjättyä vaimoni seksiin.
Tunnen myös olevani seksuaalisesti hylätty. Minua myös epäilyttää, onko tällaiselle suhteellamme tulevaisuutta. Tuntu, että avioliitto on este seksille. - Nallekarhulainen
Hei dreamgirl!
Oletko ajatellut että hankkisitte kolmannen pyörän. Tiedän tapauksen jossa pariskunnalla seksielämä on hiipunut vähitellen pitkän yhteiselon myötä mutta siihen on tullut aivan uusivaihde kun mukaan on otettu ns. kolmaspyörä.
Seksi elämänne kaipaa selvästi jotain "maustetta" joka herättäisi miehesi halut uudestaan esiin.
Jos mielessäsi on käynyt myös naiset niin voisitte etsiä jonkun kivan naisen josta olisi iloa kummallekkin ja sitä myöten teidän kahden keskinen seksielämännekin mahdollisesti piristyisi.
Yksi vaihtoehtohan olisi myös että hankkisit rakastajan miehesi luvalla jolloin ei tarvitsisi salailla mitään ja voisi keskittyä olennaiseen eli seksistä nauttimiseen.
Mutta tämä on mahdollista vain että te olisitte ja erityisesti miehesi olisi avarakatseinen.
Keskustele ainakin miehesi kanssa asiasta, seksi tai sen puute kuitenkin vaikuttaa elämän laatuun merkittävästi vaikka se ei isolta asialta tuntuisikaan. Ainakin seksin puute rupeaa vaivaamaan ja mietityttämään ja vie paljonkin aikaa elämältä niinkuin sinun kohdallasi näyttäisi osittain käyneen.
Mutta tämmöistä, tämä oli vain minun kannan ottoni asiaan. - ari
Moikka! Minun mielestä sun ei kannata alistua odottamaan et jotain tapahtuisi. Itse olin avoliitossa 18:sta vuotta ja seksiä oli loppu aikoina kans kerran viikossa jos oli toisinaan meni pari viikkoakin ilman seksiä, kun avovaimo ei halunnut. Syytä en tiedä mistä se johtui. Aikani katselin ja sit tuli ero, kun en viitsinyt haaskata aikaani odottamalla et avovaimoni seksi halut palaisivat ennalleen. Nyt olen asunut 1,5 vuotta yksin poikamiehenä. Seksi kumppaneita on ollut muutama mut ei sen vakavampia suhteita. Olishan se kivaa kun löytäisi jonkun kivan naisen pimeiden syysiltojen iloksi. Haluaisin tutustua sinunlaiseen naiseen meillä olis hauskaa yhdessä.
- dreamgirl
Ei nyt aivan tavattomalta vaikuta, jos seksiä on kerran viikossa 18 vuoden jälkeen.Sehän nyt on vielä ihan kohtuumäärä noin pitkän ajan jälkeen... Mutta jos seksiä on alle kerran viikossa, asiat eivät ole ihan kohdallaan. Mutta se ei ilmeisesti sinulle ollut riittävästi. Miten oli suhteen alkuaikoina? Kaipa eroosi oli muitakin syitä kuin pelkkä seksin vähyys... Ja jäikö liitostanne lapsia? Itse olen ollut saman miehen kanssa hieman päälle kymmenen vuotta. Mitään aidan yli hyppimisiä ei ole ollut. Seksuaalisuuden vähyys vaan alkaa näivettää, vaikka kuinka yrittäisi ajatella, että onhan niitä muitakin asioita kuin seksi...
- ari
dreamgirl kirjoitti:
Ei nyt aivan tavattomalta vaikuta, jos seksiä on kerran viikossa 18 vuoden jälkeen.Sehän nyt on vielä ihan kohtuumäärä noin pitkän ajan jälkeen... Mutta jos seksiä on alle kerran viikossa, asiat eivät ole ihan kohdallaan. Mutta se ei ilmeisesti sinulle ollut riittävästi. Miten oli suhteen alkuaikoina? Kaipa eroosi oli muitakin syitä kuin pelkkä seksin vähyys... Ja jäikö liitostanne lapsia? Itse olen ollut saman miehen kanssa hieman päälle kymmenen vuotta. Mitään aidan yli hyppimisiä ei ole ollut. Seksuaalisuuden vähyys vaan alkaa näivettää, vaikka kuinka yrittäisi ajatella, että onhan niitä muitakin asioita kuin seksi...
Kyllähän sitä seksiä suhteen alkuaikoina oli tarpeeksi, mut sit se vaan väheni kun vaimo ei halunnut syytä en tiedä. Liitosta jäi kaksi poikaa, jotka on nyt teini-ikäisiä. Eikä me edes juurikaan riidelty kun asuttiin yhdessä no kai sitä sit kyllästyttiin toisiimme.
- maxell70
Sama täällä vaikka olenkin mies.Meillä akteja on n kerta viikossa ja sekin VAIN ja AINOASTAAN kun vaimolle sopii.Joskus aiemmin ehdottelin itse sexiä,mutta lukuisten torjumiksi tulemisien pettymys oli suuri ja lopetin "vonkaamisen" tyystin.Nyt tyydyn siihen että panen silloin kun vaimoa sattuu haluttamaan.Surullista että avioliitossa pitää tukahduttaa omat halut ja tarpeet.Voit kirjoitella mulle ajatuksiasi [email protected]
- himottaa...
Siis parisuhteessa voi todellakin olla näinkinpäin. Ooon melki samanikäinen sun kans ja siis tietty nainen. Mä olisin sängys vaikka koko ajan. Mies ei aina välillä ymmärrä mua ja varmaan pelkää jotenkin
mun seksinhimoja. Yleensähän mies haluu enemmän.
Puhukaa käykää seksikaupas ja kokeilkaa kimppaa.
Miehelle tekee hyvää nähdä et naiseni kelpais muillekkin. Tekeehän se nainenkin usein töitä ja hoitaa myös usein kotia ja lasten asioitakin aika
yksin ja silti on aina valmis.... - dreamgirl
osallistumisesta keskusteluun. Jos mieheni ei suostu edes suuseksiin, ei ole puhettakaan mistään kolmansista pyöristä tai rakastajasta miehen luvalla. Kuulemma jos sekoilisin, hän vaihtaa oviin lukot, eikä takaisin ole tulemista... Myöskin erotiikkaliikkeiden vempaimet ovat hänen mielestään yäk. Hänellä ei kiinnosta seksikkäät naiselliset alusasutkaan. Seksuaalisesti hän on täysin mielikuvitukseton sisään-uloskumppaaja. Vartalo ja sukuelin ovat kyllä kauniit. Joten summa summarun kaipa tässä sitten toistaiseksi tyydyttävä vain haaveilemaan miehestä, joka haluaisi naida kanssani päivittäin, harrastaa suuseksiä ja jolle voisin keikistellä seksikkäissä alusasuissa. Olisiko ranskalaisen palvelittajaren asu mitään...
- ari
Kumma tyyppi se sun mies, mut voithan sä kokeilla tota ranskalaisen palvelijattaren asua.
- dreamgirl
ari kirjoitti:
Kumma tyyppi se sun mies, mut voithan sä kokeilla tota ranskalaisen palvelijattaren asua.
Kiitos, Ari, sinulle viesteistäsi. Joo, munkin mielestä mieheni on vähän kumma, näissä seksuaalikysymyksissä siis... Anteeksi, että utelen sinulta. Kannattiko se ero? Meinaan, onko elämäsi mennyt sen jälkeen parempaan suuntaan? Vai onko vielä vaikea arvioida asiaa, koska eihän siitä erosta nyt niin kauaa ole? Oliko se helpotus? No, ainakin olet nyt vapaa etsimään jotain uutta naisystävää, jos teidän ei sitten vaimosi kanssa ollut hyvä jatkaa yhdessä. Itse olen suoraan sanoen vähän paniikissa. Lapseni ovat niin pieniä. Ehkä mieheni kärsii jostain madonna-huora-syndroomasta, ja näkee minut puhtaasti madonnana. Kukapa nyt "äitinsä" kanssa haluaisi maata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860