SRS valo syttyi..

Täh???

Tullessani ostoksilta ja avatessani auton ovet ja laitoin tavarat takaluukkuun ja startatessani autoni SRS valo jäi palamaan...Valo ei palanut sammuttaessani auton eikä sitä ennen, mistä ihmeestä mahtaa olla kysymys??
Ei kolauksia, eikä muutakaan törmäilyä tapahtunut.
Auto pelannut moitteettomasti ja ilman mitään valojen räpsimisiä.
Volvo on 850 GLT 20 venttiilinen farmari vuosimallia -93
Mikähän moisen voisi aiheuttaa...Ohjekirjasta katselin että jokin anturi on jossain etupenkkien välissä, mutta muusta ei tietoakaan.
Olisko jollakin jotain ideoita taudin kesyttämiseksi?
Jos ei, niin täytyy kääntyä sinisen tiskin puoleen...

4

2881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 850

Lue nyt ainakin ensimmäisenä ne SRS järjstelmän vikakoodit. Saattaa olla ihan kontaktihäiriö.

• volvo_puranen

Kuten tunnettua tämä turvatyynyjen laukeaminen ei ole kiva homma.Siitä syystä jos jotain rupeatte koskettelemaan niin ottakaan akun miinuskaapeli irti ja ODOTTAKAA 10 minuuttia enne ropaamisen aloittamista.Estetän vahinkojen sybntyminen .Toiseksi itse ei voi tehdä vai kuinka jos ohjauspyörä on kytketty erityisellä kontattikaapelilla sähköjärjestelmään .Minulle tämä ala on aika hepreaa.Valtuutettu alankorjaamo on paras vaihtoehto ja useimiten myös halvin pitkässä juoksussa.Tapsa melkein 52v

• Aloittaja..

Vikakoodi 112-airbag ohjainpiirin sisäinen vika.
        Tarkottaa kuulemma sitä, että ohjausyksikkö joka ohjaa koko airbagia systemiä, on vioittunut ja pitää uusia.
        Maksaa sinisellä muutamia satoja euroja...Valon saa kyllä pois, mutta ei tietoa milloin taas syttyy, näin sanoi valtuutettu volvoliikkeen asentaja.
        Vikakoodin luenta maksoi 20 euroa.

• Anonyymi
        Aloittaja.. kirjoitti:

Vikakoodi 112-airbag ohjainpiirin sisäinen vika.
        Tarkottaa kuulemma sitä, että ohjausyksikkö joka ohjaa koko airbagia systemiä, on vioittunut ja pitää uusia.
        Maksaa sinisellä muutamia satoja euroja...Valon saa kyllä pois, mutta ei tietoa milloin taas syttyy, näin sanoi valtuutettu volvoliikkeen asentaja.
        Vikakoodin luenta maksoi 20 euroa.

Päteekö toi 960 Volvoo toi vika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      358
      3248
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      67
      2830
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      128
      1816
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1500
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1410
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1333
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      155
      1278
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      72
      1137
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1099
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70