Tiktak on hajonnut!

Jappe444

60

15913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesssss

      viimeinkin!!!!

      • Jepardy

        Kun ulkonäkö alkoi rapistua, niin siinä meni valtit, kun ei omia biisejä osattu edes tehdä.


      • ma--

        tuota hajoamista oon odottanu jo ne kahdeksan vuotta!! hyvä päätös työiltä!


    • meetwurstinakki

      Aaaaaaaaa! Ilmankos mulla aamulla jumittikin joku Tiktakin biisi päässä..

      Harmi sikäli, että nyt täytyy miettiä joku uusi maailman huonoin bändi. :'(

      • Takin tikki

        nyt on huonoimman bändi virka vapaa. Tiktakia ei tuu ikävä, se oli nörttipoikien märkäuni, nyt poikien pitää hakkia elämä.
        ;)


      • grundölf
        Takin tikki kirjoitti:

        nyt on huonoimman bändi virka vapaa. Tiktakia ei tuu ikävä, se oli nörttipoikien märkäuni, nyt poikien pitää hakkia elämä.
        ;)

        anteeks, oon nörttipoika ja tumputan ennemmin PUSSYCATDOLSSEILLE! aah;)


    • Asko Kellonen

      Nyt ei voi enää herutella, muilla kuin kuvilla.
      No rahastivat ihan kivasti.

      • niin perkeleesti!

        eiköhän kerätä oikeaoppiselle musiikkimaisteri
        Askolle oikein kolehti, kun on Tiktakin rahallinen
        menestys harmittanut jo niin monta vuotta eikä
        kukaan ole osannut arvostaa Askon omaperäistä taiteellista tuohipäresaundia!


    • *JIPPIäINEN*

      no johan on harmi.....................hyvää musaa
      nämä soittivat.............mutta toisaalta....ei-
      väthän kaikki ikuisesti jaksa..........no pitävät
      vähän taukoa, jatkavat opintojaan yms ja sit jos jaksavat vielä joskus niin tervetuloo takas !

    • POPROCK BITCHES

      MAYHEM METAAAAL!!!!! DEAAAAAAATH TO ALL!!!!!!!!!!

    • ei ihme

      et hajos, ei varmaan kovin järkevää pitää tollasta "teini" bändii koossa, kun ei ketään diggareita.
      Huono bändi olikin !

      • Eläin

        Ai ei oo diggareita?... mä vielä tänä vuonna 2019 fanitan hulluna Tiktakia ja kuuntelen melkeen koko ajan Tiktakin musiikkia... ENKÄ OO KOSKAAN LOPETTAAS!!!!!


    • pörröiset_ranteet

      Hajoshan se nylon beat ja teki comebackin ja rahasti sillä vielä.

      Markkinoitu tuote, ei mitään omaa noissa tytöissä.

      Kaiken lisäksi luvattoman pliisu livenä.

      Typeriä etelän prinsessoja, nirppanokkia lantalasta.

      • bra

        ketä säkin noista akoista tunnet? pliisu ihania sanoja käytät


    • mä vaan

      aikasa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin ,,,,tytöt tehny pitkän uran ja nyt on aika muuhun ,perhe opiskelut lapset ym

    • TIktaks

      EIIIIIIIIIIIIIIIIIIKÄÄÄ!!

      Miks parhaan bändin pitää hajota??
      Niin ihanii kappaleita ym.
      Mul on kaikki(paitsi vika) levyt!!!!
      YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!);

      • määvaaaan....

        samaa mieltä "miksi parhaan bändin piti hajota"!? mulla on ne kaikki levyt ja se on ollu aina niin hyvä bändi...toivottavasti vielä palaa :)


      • suah
        määvaaaan.... kirjoitti:

        samaa mieltä "miksi parhaan bändin piti hajota"!? mulla on ne kaikki levyt ja se on ollu aina niin hyvä bändi...toivottavasti vielä palaa :)

        no joo onko tuo nyt niin maailmaa kaatava asia? kyllähän mä diggasin niiden musiikista silloin ku ne tuli,mut en enään. :> no joo niinhän kävi myös spice girlsille,nylon beatille.. :D ei ne tuu koskaan pysyy yhtenä :D


    • tytteliii

      No ei tommosta paskaa kukaan kuuntelekkaan :D samapa tuo

      • Tiktak-fani

        Te kaikki voisitte lopettaa kommentit täs aihees,jos ei TikTak kiinnosta. Ette itse edes osaa soittaa/laulaa yhtä hyvin kuin Tiktakin mimmit se on
        sillä selvä. Ja säkin tytteliii,tollasen 12-v junnun
        aivokapasiteetti ei riitä kuuntelemaan muuta kuin jotain Tea Hiilloste yms.


      • Tuntuu kiinnostavan suakin
        Tiktak-fani kirjoitti:

        Te kaikki voisitte lopettaa kommentit täs aihees,jos ei TikTak kiinnosta. Ette itse edes osaa soittaa/laulaa yhtä hyvin kuin Tiktakin mimmit se on
        sillä selvä. Ja säkin tytteliii,tollasen 12-v junnun
        aivokapasiteetti ei riitä kuuntelemaan muuta kuin jotain Tea Hiilloste yms.

        kun kerran vastasit hahahahahah


      • niiin
        Tiktak-fani kirjoitti:

        Te kaikki voisitte lopettaa kommentit täs aihees,jos ei TikTak kiinnosta. Ette itse edes osaa soittaa/laulaa yhtä hyvin kuin Tiktakin mimmit se on
        sillä selvä. Ja säkin tytteliii,tollasen 12-v junnun
        aivokapasiteetti ei riitä kuuntelemaan muuta kuin jotain Tea Hiilloste yms.

        Jätäppäs tuo v u sana pois, aika lapsellista.


    • Tiktak fani<33

      Kaikki ketkä ei tiktakista tykkää yhtään miks kirjotatte sit tähän aiheeseen! Ai senkö takii et pääsisitte julkistamaan haukkujanne? Ei järkeä! Minä pidin kovasti tiktakista ja mulla on kaikki muut paitsi ihan eka ja ihan vika levy. Tiktak ei todellakaan ollut mikään teinejen pissis bändi vaan kunnon naisten hienop bändi jolla oli menneisyydessään hyviä, että pahojakin muistoja! Älkää menkö haukkumaan bändiä, jota ette edes välttämättä ole kuullut esim. livenä! Minä kyllä olen ja suuri fanikin. Toivottavasti tiktak palaa taas opiskelujen yms. takaisin!!!;) Nyt kaikki HALOO! Kirjoittakaa tänne asiallisia viestejä tiktak saattaa itse lukea nämä viestit ja tuskin tuntuu järin mukavalta. aluksihan he olivat vaan pikku teinejä, mutta ovat kasvaneet ja varttuneet. sinä yksi kuka tänne kirjoitit. Eivät tiktakin mimmit ulkonäön takia varmaankaan lopettaneet! Ovat he vieläkin ja ovat aina olleetkin nättejä kaunokaisia. En halua puoleustella tai olla puolueeton kellekkään, mutta kirjoittakaa tänne jos edes viitsitte asiallisia viestejä. Esim. fanit voviat hyvinkin kirjoittaa:) Toki muutkin voitte kirjoitella mutta ihan pakko kiroilla, haukkua yms.? tietysti osalla on eri mielipiteitä mutta kuiteskin...;/

      • Stuupid!!!

        Jos on pelkästään muutaman vuoden pystyssä? Ja sitten tekevät comebackin, kun yksinään eivät menesty.


      • Asko Kellonen

        Omalta osalta rajoitan juttuni vähäksi aikaa ja annan fanien surra aikansa.


      • vähän ...
        Stuupid!!! kirjoitti:

        Jos on pelkästään muutaman vuoden pystyssä? Ja sitten tekevät comebackin, kun yksinään eivät menesty.

        Kahdeksan vuotta samalla kokoonpanolla.
        Kuinka moni on pystynyt samaan?

        Sinänsä ihan luonnollista ja vastaavaa tapahtuu koko ajan muissakin bändeissä. Osa porukasta liukenee musiikkibisneksen ulkopuolelle. Näillä se vaan tapahtu kerralla. Emppu jatkaa, muut tekevät muuta.


    • safg

      Hajosi? Eikö se kuitenkin aio vain lopettaa... Eiköhän hajoamisella viitata vähän eri asiaan...

    • Thunderball

      Tätä hajoamista on odotettu jo pitkään!!
      Jee! Ny juhlitaan!!

    • viitti

      aikuisina soittaa teinibiisejä

    • hankkikaaElämä

      kupla puhkesi

    • siwa.

      Onneks ne lopettivat!!!!!!!!!

    • .......

      Lukekaa nyt edes tämä, ennenkuin möläytätte enään yhtään lisää noita teinixmäisiä olettamuksianne kyseisestä bändistä.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiktak

      Bändi oli aikonaan yksi kuumimpia kotimaisia yhtyeitä ja kaikki ovat varmasti kuulleet ainakin jonkun niistä lukuisista kyseisen bändin radiohiteistä.

    • rasvaletithän

      ihquttavat nyt suut vaahdossa kun heidän suuri kateuden kohteensa ei enää tee musiikkia. Jää hevipelleilijöille nyt enemmän rahastettavaa kun oikean musiikin taitajat eivät enää ole toiminnassa. Sääli.

      • aiheeseen

        "oikean musiikin taitajat" en tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä.. Mitä te oikein ylistätätte noita tyttöjä, eivät tehneet edes itse biisejä ja soittivat helpointa mahdollista kolmen soinnun poppia.
        Ja kehtaatte vielä ilkkua hevimusiikkia.. Sieltähän tulee ne parhaimmat muusikot, jazzin bluessin ym ohella. Nämä musiikista mitään tietämättömät rap, r&b, ketrsipoppi fanit eivät käsitä mitä paskaa he kuuntelevat


      • jotenkin arvasin <:)
        aiheeseen kirjoitti:

        "oikean musiikin taitajat" en tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä.. Mitä te oikein ylistätätte noita tyttöjä, eivät tehneet edes itse biisejä ja soittivat helpointa mahdollista kolmen soinnun poppia.
        Ja kehtaatte vielä ilkkua hevimusiikkia.. Sieltähän tulee ne parhaimmat muusikot, jazzin bluessin ym ohella. Nämä musiikista mitään tietämättömät rap, r&b, ketrsipoppi fanit eivät käsitä mitä paskaa he kuuntelevat

        Olipa taas yllättävä tilitys teinihevittäjältä. hevi ei ole musikkia nähnytkään. Pelkkää aivottomien teinien rahastusta. Rasvatit päässä vaan öristään ja pisuliisat ja -lasset on myyty. Hupaisaa että yrität verrata heviä bluesiin ja jazziin joilla ei ole mitään tekemistä jonkun hevipelleilyn kanssa. Ne ovat sentään oikeaa musiikkia popin, rockin jne. ohella, ei mitään rahastuskähinää. Taas nähtiin miten hevipelleilijät ovat oikeasta musiikista pihalla kuin lumiukot ja sitten vielä yrittävät tietämättömyytensä kaataa muiden niskaan :D Hah ja hoh, sanon minä!


      • qursed
        jotenkin arvasin <:) kirjoitti:

        Olipa taas yllättävä tilitys teinihevittäjältä. hevi ei ole musikkia nähnytkään. Pelkkää aivottomien teinien rahastusta. Rasvatit päässä vaan öristään ja pisuliisat ja -lasset on myyty. Hupaisaa että yrität verrata heviä bluesiin ja jazziin joilla ei ole mitään tekemistä jonkun hevipelleilyn kanssa. Ne ovat sentään oikeaa musiikkia popin, rockin jne. ohella, ei mitään rahastuskähinää. Taas nähtiin miten hevipelleilijät ovat oikeasta musiikista pihalla kuin lumiukot ja sitten vielä yrittävät tietämättömyytensä kaataa muiden niskaan :D Hah ja hoh, sanon minä!

        "Rasvatit päässä vaan öristään" näköjään sulla vähän menny käsitteet sekaisin heavymusiikin ja jonkin muun kanssa.. Jos viitsit valaista meitä aivottomia ja nimetä edes YHDEN heavybändin, missä öristään?! minä en ole vielä törmännyt PITKÄN musiikillisen urani aikana yhteenkään ja olen heavyä ja metallia kuunnellut polvenkorkuisesta asti. Heavyn juuret ovat itseasiassa aika syvällä bluesin ja jazzin maailmassa. tulet huomamaan asian jos viitsit yhtään syventyä aiheeseen, tai no ethän sitä voi tietää kun et näköjään edes tiedä mitä heavymusiikki on... Ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin suollat tuollaisia kommentteja. jookosta?!


      • "musiikillisesta"
        qursed kirjoitti:

        "Rasvatit päässä vaan öristään" näköjään sulla vähän menny käsitteet sekaisin heavymusiikin ja jonkin muun kanssa.. Jos viitsit valaista meitä aivottomia ja nimetä edes YHDEN heavybändin, missä öristään?! minä en ole vielä törmännyt PITKÄN musiikillisen urani aikana yhteenkään ja olen heavyä ja metallia kuunnellut polvenkorkuisesta asti. Heavyn juuret ovat itseasiassa aika syvällä bluesin ja jazzin maailmassa. tulet huomamaan asian jos viitsit yhtään syventyä aiheeseen, tai no ethän sitä voi tietää kun et näköjään edes tiedä mitä heavymusiikki on... Ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin suollat tuollaisia kommentteja. jookosta?!

        urastasi sitten


      • qursed
        "musiikillisesta" kirjoitti:

        urastasi sitten

        Et sitten viitsinyt perehtyä heavymusiikkiin millään tavalla, vai? Otappa nyt oikeasti selvää mistä puhut, käsitteesi taitaa todella olla hukassa ja skaalasi musiikillisella akselilla hyvin suppea. En suinkaan halua mollata sinua millään tavalla, mutta ota selvää asioista ja jos viitsit olla ystävällinen, niin nimeä YKSI heavybändi missä öristään. Kun olet saanut annettua vastauksesi, niin valistan sinua ja muita tietämättömiä heavymusiikin saralla. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi! :)


      • qursed
        qursed kirjoitti:

        Et sitten viitsinyt perehtyä heavymusiikkiin millään tavalla, vai? Otappa nyt oikeasti selvää mistä puhut, käsitteesi taitaa todella olla hukassa ja skaalasi musiikillisella akselilla hyvin suppea. En suinkaan halua mollata sinua millään tavalla, mutta ota selvää asioista ja jos viitsit olla ystävällinen, niin nimeä YKSI heavybändi missä öristään. Kun olet saanut annettua vastauksesi, niin valistan sinua ja muita tietämättömiä heavymusiikin saralla. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi! :)

        Eipä tainnut tämä meidän "musiikin asiantuntijamme" tietää musiikista yhtikäs mitään... Kova on uho, mutta kun tietoa ei löydy niin minkäs teet... Ilmoita ihmeessä itsestäsi, odotan edelleen vastaustasi esittämääni kysymykseen..


    • Dr. Stiller

      edessä, varsinkin monelle poika- ja setäfanille isku oli varmasti kova, mutta hyvääkin tässä on.

      Osa faneista joutuu hankkimaan oikean elämän, ehkä he löytävät jopa elävän naisen elämäänsä, ehkä?

      Tehkää kuten Tiktakit tekevät, jatkakaa elämäänne!

    • shiiiiiittttt

      Loistavaa johan tätä on jo odotettukin!! =)

    • uutisesta

      Ei lempimusaani,mutta kyllähän tytöt soittaa osaavat.Se pitää myöntää.Ei mitenkään erikoisesti tule bändiä ikävä,mutta eihän tuo kivakaan juttu ole.

      • joku.

        Mitä te tänne tuutte valittamaan ' johan tätä oli odotettu ' menkää äitillenne inisemää. tiktak oli ja on hieno bändi, kateellisia ootte.


    • mööb

      haa, millon noilta on viimeksi tullut mitn...? hmm.. mun korviin ei oo kuulunu ainakaan hetkeen yhtään mitn..

    • pettynyt

      Ei.. Tiktak on niin ihana bändi.. Petran ääni on jotai niin taivaallista ja se musiikki on muutenki niin ihanaa. Tuun kaipaamaan ja toivon Comebackia

    • Oujeehf

      Mäkin hajoilen toisinaan

    • Pikku-huorat

      Kun on maineensa teineinä pelatettu niin heti loppuu tämä heidän ikäisensä yhden miehen huvi. Ja jumalauta kun en ehtinyt koskaan vapaa-aikana jurvalassa käymään ja kannustamaan näitä.
      Ketä nyt jää kun he ovat menneet ja jälkeensä jättääneet jokaisella levyllään vähintää yhden hyvän kappaleen??? Nopeasti joku alle 20v huoranpenikka joka viepi meidän suomalaisten alle keski-ikäisten sydämet!

    • 123

      Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Sllä oli niin hyviä lauluja, ja muutenkin oon kuunnellut sitä koko elämäni. :(

    • kori kaljaa

      En kestää enää, viiltelin itseäni luottokortilla ja revin tiktak-julisteet seinästä ja olen itkennyt poikien ja setien tukiryhmmässä nimeltää No-lifet....

    • Jepajeejee

      Made In China. tulee tän tikititakitin tilalle varmaan.


      Väijykää.

    • Liinien Liini

      Tuli otettua liikaa viinaa...

      • E. V. VK

        Yhyyy


    • Late123456

      Mahtaiskohan mimmeillä käydä mielessä lähteä vaikka opiskelemaan kun ovat kaikki karvan päälle parikymppisiä, jos lopettaa siksi vai hä ? =)

      • asfdddddddd

        Sieltä selviää jotain


      • Late123456
        asfdddddddd kirjoitti:

        Sieltä selviää jotain

        se oli kettuiluna kun jengi miettii jä höpisee


    • Nimetön

      Hyvä ja hieno, asiansa osannut yhtye! Juuri sellaista pirtsakkaa likkaenergiaa. Eipä sitten muuta, kuin valoisaa jatkoa tulevaisuudelle - itse kulleki TikTak:in jäsenelle. Kiitos musiikista.
      =))
      -arpeeti-

    • Hirveä juttu !!

      Onko maailma tämän jälkeen enää entisensä ... No, ei ole.
      Että Tiktak hajonnut. Ei kun ryyppäämään....

      • Wankerboy

        Tiktakin hajoaminen on paha uutinen monelle pojalle ja sedälle, myös minulle.

        Olen koko seksuaalisen energiani keskittänyt unelmiin Tiktakin tytöistä niin kuin monet muutkin. Paljon on talouspaperia kulunut yömyöhäsellä ja keikoilla.

        Seksiunelmani ovat menneet....


    • gsdgasgasgas

      haukottelee!

    • Taktik

      Oli kyllä surkee bändi, ei mulla muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe