Tiedoksi kaikille, Futuron.org ei (?) lähettänyt laskua hotellipalvelusta, tuli suoraan karhu perintäyhtiöltä. Olen kaksi kertaa kysynyt (31.8 ja 4.9) laskutustuesta, mihin alkuperäinen lasku on joutunut, mutta vastausta eivät ole vaivautuneet antamaan. No, se oli vaan extramini 20 e/v, ei varmaan tarvi palvella, nyt siitä vei perintäfirma vielä vitosen lisää. Että se siitä.
Futuron.org
annes
1
450
Vastaukset
- futurooni
Ihan sama juttu minulla. Laskua suomeen siirrosta ei tullut vaan perintäyhtiö lähetti kirjeen. Olen usean henkilön kanssa jutellut, etteivät he saa posteja minulle perille futuronin laatikkoon, vaan ne hukkuvat bittitaivaaseen (ei spam filtterissäkään), joten uskon laskujen jääneen sen takia tulematta. Sama juttu on muuten että olen jutellut monen kanssa että postit eivät tule perille.
Sivut ovat nykyään enempi alhaalla kuin näkyvissä. Tämä toiminta alkaa ihan tosissaan ärsyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4332714IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk842005- 1611574
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.701499Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171436Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4761247- 1461059
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501044Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44922- 71902