MITES TEIDÄN PERSOONA MUUTTUU KÄNNISSÄ?
Kännissä mä olen ylisosiaalinen ja liian kännissä idiootti. Tuli kaaduttua vessajonossa vaatepunkkaan ja ihmisten vaatteet lensi henkareilta. Sieltä mua sitten nostettiin kaikkien tuijottamana. Tulipa, vielä laulettua muiden mukana ollen se äänekkäin. Jutustelin umpia ja lampia..
Muistan vaan, kun sanoin yhdelle vanhemmalle opiskelijalle, et se on kivannäköinen ja sitten se sanoi huomanneensa mun tuijottaneen sitä. Nauha katkes, kun lähdin kotiinpäin.
Ei tässä muuten mitään, mutta kun pitäisi huomenna taas mennä luennolle ja selvinpäin mä olen sellainen hirmuhiljainen, ujo hissukka. Hyvä, kun uskallan miehiin edes katsekontaktia luoda. Pelottaa perkeleesti, jos kohtaan sen komistuksen:) En mä kyllä todellisuudessa tollasta pelimiestä halua.
No tää oli kyl viimeinen kerta, kun kittaan 10 alkoholi-annosta illassa, ainakaan, kun en ole kunnolla syönyt! Vähän karsee on olotila vieläkin. Sori tämä avautuminen, vituttaa ja hävettää niin paljon:( Huomenaamuna kävelen käytäviä taas pää maassa, epäsosiaalisena..
MILLAISIA KÄNNISSÄ?
9
4056
Vastaukset
- kävelet tavallisesti
Kävelet ihan tavallisesti kuin ennenkin.
Jos joku ottaa asian puheeksi, toteat vain, että tais mopo karata käsistä.
Muistat lisäksi naulakon, mutta et sitä, mitä, sanoit tälle pojalle. Toteat vain, että humalassa tulee sanottua, mutta harvoin niitä muistat myöhemmin.
Me ollaan kaikki kännissä mokattu, sanottu ja kaaduttu. Ja moni on lähtenyt väärään paikaan. Sinä sentään lähdit kotiin!- millanoora
hyvin sanottu
- ---------------------------...
Kaikkihan sitä kännissä tietty mokailee, itse rupean kännissä ehdotteleen naisväelle kaikkee pervoa ja muutenkin lääppimään... tiedän että hyvin harva tuskin tykkää kun känniääliö tulee lääppiin ja ehdotteleen pillun nuolemista, oikeesti aika säälittävä taidan olla kun selvinpäin hyvä kun uskaltaa jollekkin puhua.
- tulee usein liikajuomisesta
Vaikka en ole mokannut paljoakaan. Vasta kotiin tultuani humalani on noussut liikaa, onneksi olen osannut ottaa vettä ja suolaista iltapalaa, joskus särkylääkettä, riisunut vaatteita oikein ja nätisti sänkyyn yöasu päällä tai alasti. Ja nukkunut pitkään iltapäivään asti. Helppo sanoa, kun olen yksineläjä. Silti moraalikrapula vaivaa usein, miksi otin liikaa? Miksi en uskaltanut silloin iltana/ yönä tehdä enempää mitä kaipasin? Saada elämänkumppani itselleni. Eipä taida olla häävi iskemiskeino jossain ravintolassa.
- ujous lääke
tulee usein liikajuomisesta kirjoitti:
Vaikka en ole mokannut paljoakaan. Vasta kotiin tultuani humalani on noussut liikaa, onneksi olen osannut ottaa vettä ja suolaista iltapalaa, joskus särkylääkettä, riisunut vaatteita oikein ja nätisti sänkyyn yöasu päällä tai alasti. Ja nukkunut pitkään iltapäivään asti. Helppo sanoa, kun olen yksineläjä. Silti moraalikrapula vaivaa usein, miksi otin liikaa? Miksi en uskaltanut silloin iltana/ yönä tehdä enempää mitä kaipasin? Saada elämänkumppani itselleni. Eipä taida olla häävi iskemiskeino jossain ravintolassa.
Tuohan toimii hyvin lääkkeenä ujouteen. Pitää ruveta kokeilemaan ihan joka päivä, jos silloin saan ihastuksenikin huomaamaan minut ja muutenkin olemaan cool. Harmi vaan kun olen 16v niin on vaikeata saada mitään alkoholia kaupoista ^^ Muuten ostaisin kyllä joka päivä.
- 16v:n äiti
ujous lääke kirjoitti:
Tuohan toimii hyvin lääkkeenä ujouteen. Pitää ruveta kokeilemaan ihan joka päivä, jos silloin saan ihastuksenikin huomaamaan minut ja muutenkin olemaan cool. Harmi vaan kun olen 16v niin on vaikeata saada mitään alkoholia kaupoista ^^ Muuten ostaisin kyllä joka päivä.
ei kannata opetella sellasta tapaa. Suvustani tiedän, että alkoholisteja riittää, ujouteen (ja muuhunkin) on viinaa kitattu lääkkeeksi ja koukkuun on jääty. Ja viinastahan isompi ongelma tulee kuin ujoudesta. Itsekin ikäni ujoudesta kärsineenä olen alkoholia kokeillut, mutta olen kait niin ujo, että ei se minuun juuri tehoa, hieman rentouttaa, mutta laulamaan se ei saa vaikka maksettaisiin. Eikä juuri puhumaankaan sen sujuvammin, on se kumma juttu. Siksi olen huomannut, että mieluummin parempi olla ilman, tai seuran vuoksi ottaa vain yksi kalja...
- pave22
ujous lääke kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata missään nimessä käyttää alkoholia lääkkeenä ujouteen. Itse muutin pari kuukautta sitten uuteen kaupunkiin ja aloitin uuden koulun. En kuitenkaan uskaltanut tehdä tuttavuutta ihmisiin selvinpäin, vaan otin aina "rohkaisua" ja yleensä liiankin kanssa.
Kännissä onnistuin sitten munaamaan itseni täydellisesti ja tekemään itsestäni täydellisen pellen. Kyllähän se jälkeenpäin ajateltuna aika typerän kuvan ihmisestä antaa, kun ensin baarissa riehuu kaatokännissä (haastaa riitaa, iskee naisia, yms.) ja seuraavana päivänä koulussa on taas ihan hiljaa. Sanonpa vaan, että selvinpäin on helvetin ikävää käydä selvittelemään kännissä tehtyjä hölmöilyjä ja puhdistamaan mainettaan. Itse olen tässä tilanteessa....
- juoneena
minunki persoonallisuus muuttuu. Ensin on hauskaa. Lopulla ei ehkä kenellänkään. Minusta tulee känniääliö joka ehdottelee seksiä kaikille. Jälestäpäin hävettää vitusti. Pahinta etten edes ite kaikkia muista. Tai muisti palautuu ajankans osittain. Tai muistan unenomaisia tekoja jotka sitten ovatki olleet oikeita. Nykysin en enää uskalla ottaa alkoholia kuin vähän. En halua alkoholisoitua tai sotkea enää lisää ihmissuhteitani viinan takia.
- Isodooannzl
Ei mitenkään. Paitsi että mulla sosiaalisten tilanteiden pelko vähenee ja ujous vähenee, alkoholi oikeissa määrissä rauhoittaa sekä muutun hieman puheliaammaksi. Mitään muuta en ole huomannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389