Onko noita testattu ihan oikeasti jossain ? Tuotteilla on hyvä maine sen olen huomannut mtta onko ihan oikeasti jotain faktaa? Itse olen ajellut autolla TDI jakajapumpullinen mobil 1 0w-40 ,mikä on redlinen vastaava tuote? vaihteistoon myös vaihdan liemet ja sinne laitan ilmeiseti red linen mt 90.
Red line öljyt ?
4
6077
Vastaukset
- moottoripyörässä
Toimii hienosti, vaihdoin pyörääni Redlinet koneeseen, vaihdelaatikkoon ja ensiövetoon. Hienosti pelittää, kone käy kuumana siistimmin (tai ainakin henkisesti tuntuu siltä), kytkimen pieni luistaminen loppui ja varsinkin vaihdelaatikossa ero on kuin yöllä ja päivällä, tosin öljyt olivatkin jo neljä vuotta vanhat mutta kuitenkin.
Katso maahantuojan Roadmachine sivut ja ota yhteyttä niin varmaan kertoo mitä löytyy. 0-luokan öljyjä ei ole koneeseen. - vaihteistossa!
Vaihdoin MT-90 öljyt laatikkoon jonka kakkosen synkro takelteli välillä. Lisäksi siihen pantiin 10% SchockProof heavy duty-lisäainetta estämään metallikosketusta.
Vaihteet toimii kuin ajatus ja mekaaniset äänet hävisi liki täysin. Laatikko 400 tkm ajettu ja kone vääntää liki 300 Nm alle 4000 rpm.
Näppärä yksityiskohta on tuon lisäaineen punainen väri. Mikäli alle ilmestyy punainen läikkä tulee se laatikosta ;)
Toiseen laatikkoon pantiin MTL-öljyt ja samoin se heavy duty- lisäaine. Laatikosta tuli uudenveroinen vaikka ajettu 270 tkm.
En voi kuin vain suositella ainakin vaihteistoon.- on myös
hinnatkin sitten. Vaihdelaatikkoon voi mennä Redlinen muodossa jopa 100 erkkiä. JÄRJETÖNTÄ.
- kun loota hajoo
on myös kirjoitti:
hinnatkin sitten. Vaihdelaatikkoon voi mennä Redlinen muodossa jopa 100 erkkiä. JÄRJETÖNTÄ.
Ei tapahdu mitään 100 teurolla.
Tietty ei ole pakko käyttää vapaa on valinta. Itsekkin "löysin" sen ihan vinkin perusteella.
Ahdetuilla vehkeillä ei kannata tinkiä voiteluaineista ei moottorissa eikä voimansiirrossa.
En suosittelisi mikäli mitään eroa ei olisi tavallisiin verrattuna. Kahdessa eri autossa kokemukset samansuuntaiset pienemmät mekaaniset äänet sekä pienempi kitka kun öljyt lämpiää. Takana yhteensä noin 40 tkm.
Jos kiinnostaa niin tuossa lisää luettavaa:
http://www.roadmachine.fi/gearoil.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144