linnut omenapuussa

taina 50

Miten saisin linnut pois omenapuusta? Voiko sellaisia omenoita syödä, joista linnut ovat haukanneet palasen?

3

4037

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AJL

ovat tänä vuonna oikein ahmatteja.Taitaa olla eväät vähissä.Aronian marjatkin kelpaa nyt.Ei niitä saa häädettyä millään jos et itse asetu pelottelemaan ja läpsimään käsiä yhteen.
      Ei kantsi syödä niiden nokkimia omppoja.
      Olen itse vienyt biojätteeksi varmaan jo yli sata kiloa.Toukien ja rupien takia.Kertoilivat ,että vie ne hevosille.Ei ne hevosetkaan mitään jätesäkkejä ole,että niitä voisi niille antaa.

• puutarhaexpertti
    • puutarhuri,,

Nyt oli erityisen paha ongelma mustarastaat jotka nokki jopa omenat.Ostin kalaverkkoliinaa ja levitin sen puiden väliin.Sain kiinni yli kolmekymmentä mustarastasta.Kuristin kaikki kurkusta sormella puristamalla ja sitten oli helpompi päästää verkosta pois. Onkohan se oikeasti rastas kun vaikuttaa erilaiselta kun muut rastaat.Röyhkeä lintu se on.Missä asuneen kesällä kun ei missään näy mutta syksyllä on melkoinen riesa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1080
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      837
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      697
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      694
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21