Miten saisin linnut pois omenapuusta? Voiko sellaisia omenoita syödä, joista linnut ovat haukanneet palasen?
linnut omenapuussa
3
3964
Vastaukset
- AJL
ovat tänä vuonna oikein ahmatteja.Taitaa olla eväät vähissä.Aronian marjatkin kelpaa nyt.Ei niitä saa häädettyä millään jos et itse asetu pelottelemaan ja läpsimään käsiä yhteen.
Ei kantsi syödä niiden nokkimia omppoja.
Olen itse vienyt biojätteeksi varmaan jo yli sata kiloa.Toukien ja rupien takia.Kertoilivat ,että vie ne hevosille.Ei ne hevosetkaan mitään jätesäkkejä ole,että niitä voisi niille antaa. - puutarhaexpertti
- puutarhuri,,
Nyt oli erityisen paha ongelma mustarastaat jotka nokki jopa omenat.Ostin kalaverkkoliinaa ja levitin sen puiden väliin.Sain kiinni yli kolmekymmentä mustarastasta.Kuristin kaikki kurkusta sormella puristamalla ja sitten oli helpompi päästää verkosta pois. Onkohan se oikeasti rastas kun vaikuttaa erilaiselta kun muut rastaat.Röyhkeä lintu se on.Missä asuneen kesällä kun ei missään näy mutta syksyllä on melkoinen riesa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 45836