Tapasin äskettäin härkämiehen. Siisti, tiptop ulkoisesti, mutta tunnepuolelta kovin "härkämäinen" eli määräilevä ja itsepäinen. Mahtaneeko suhteemme olla mahdoton yhtälö? Kokemuksia härkämiehestä?
härkämies
ja leijonanainen
2
1065
Vastaukset
- leijonanainen_
on liian jääräpäinen että viitsii edes yhteyttä ottaa! Häntä kyllä pitäisi palvoa ja nuolla maata jalkojen alla,mutta rajansa mullakin! Kyllä mä palvon kun mullekin vähän lempeä suodaan:)...
- elokuuntyttö
Mieti mitä elämältä haluat. Itse olen tyypillinen jellona ja haluan matkustaa ym. kun rakastan aurinkoa, elävää elämää ympärilläni. Härkäni nyhjäsi mieluiten kotona ja erohan siitä tuli, halusimme liian erilaisia asioita. Härkä tallaa tuttuja polkujaan, ei se muutu, pahenee vain vanhetessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244