Missä yövyitte Tiranassa?

Budalla

Elikka kohtuu halpa yöpaikka Tiranassa? Mahdollisimman läheltä keskustaa. Entä Durresissa yöpyneet, kertokaa paikan nimi ja hinta.

9

3609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • International

      Hotelli Tirana International on aivan ydinkeskustassa. Iso hoteli, hyvä aamiainen ja siistit huoneet.

      • Budalla

        Tiedän kyllä mutta se on hurjan hinnakas, ainakin sillon kun itse asuin siellä. Osaan kyllä kulkea Tiranassa ja kielenkin niin vaikkei se nyt ihan keskustassa ole niin ei ongelma. Lähinnä hintaa mietin...


      • tiranian
        Budalla kirjoitti:

        Tiedän kyllä mutta se on hurjan hinnakas, ainakin sillon kun itse asuin siellä. Osaan kyllä kulkea Tiranassa ja kielenkin niin vaikkei se nyt ihan keskustassa ole niin ei ongelma. Lähinnä hintaa mietin...

        Jos osaat kieltä, mikä se ongelma on? KYSY?!


      • teenkin...
        tiranian kirjoitti:

        Jos osaat kieltä, mikä se ongelma on? KYSY?!

        KYSYN. Kysyn missä muut ovat yöpyneet ja mistä pitäneet. Toiseksi jos tiedät mitään matkailusta tietäisit että kun väsyneenä tulee maahan niin tahtoisi pikimmiten päästä hotelliin levähtämään ja eikä ruveta siinä vaiheessa etsimään tuskissaan matkalaukkuja raahaten katuja pitkin parasta yöpaikkaa. Parempi ottaa asioista selvää etukäteen.


      • Mikkoph
        teenkin... kirjoitti:

        KYSYN. Kysyn missä muut ovat yöpyneet ja mistä pitäneet. Toiseksi jos tiedät mitään matkailusta tietäisit että kun väsyneenä tulee maahan niin tahtoisi pikimmiten päästä hotelliin levähtämään ja eikä ruveta siinä vaiheessa etsimään tuskissaan matkalaukkuja raahaten katuja pitkin parasta yöpaikkaa. Parempi ottaa asioista selvää etukäteen.

        Tiranassa edullinen on hotelli Europa: Rruga Myslym Shyri. Kahden hengen huone aamiaisineen halvimmillaan siinä 30 euroa pari viikkoa sitten.
        Duuresista suosittelen Pepetoa (löytyy myös netistä), joka sijaitsee päämoskeijan vierellä - kyltti näkyy aukiolle.


    • täällä vinkkejä..

      Ehkä myöhäistä vastata, mutta Durresista kannattaa ottaa yksityiseltä kämppä eikä mitään hotellia.

      Eka kerran kun olimme Durresissa, niin maksoi 10 euroa yö, oli parivuode ja oma kylppäri. Asuimme yhden perheen luona, eli kun tulimme bussilla, niin hirvee määrä tuli porukkaa tarjoaa kämppiä.

      Toka kerran maksoi 14 euroa, ja oli todella ihana yksiö kerrostalossa ja uusi.

      Tiranassa emme ole yöpyneet lainkaan.

      • friend09

        Ei tullut tieto yhtään myöhään.
        Minulle tästä tiedosta on apua.


      • GambiAnja

        Ja mistäköhän näitä yksityisasuntoja kysellään?


    • Suomiporo

      Tirana Backpacker hostel tai Freddy's hostel on myös ihan hyviä vaihtoehtoja Tiranassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe