Elikka kohtuu halpa yöpaikka Tiranassa? Mahdollisimman läheltä keskustaa. Entä Durresissa yöpyneet, kertokaa paikan nimi ja hinta.
Missä yövyitte Tiranassa?
9
3609
Vastaukset
- International
Hotelli Tirana International on aivan ydinkeskustassa. Iso hoteli, hyvä aamiainen ja siistit huoneet.
- Budalla
Tiedän kyllä mutta se on hurjan hinnakas, ainakin sillon kun itse asuin siellä. Osaan kyllä kulkea Tiranassa ja kielenkin niin vaikkei se nyt ihan keskustassa ole niin ei ongelma. Lähinnä hintaa mietin...
- tiranian
Budalla kirjoitti:
Tiedän kyllä mutta se on hurjan hinnakas, ainakin sillon kun itse asuin siellä. Osaan kyllä kulkea Tiranassa ja kielenkin niin vaikkei se nyt ihan keskustassa ole niin ei ongelma. Lähinnä hintaa mietin...
Jos osaat kieltä, mikä se ongelma on? KYSY?!
- teenkin...
tiranian kirjoitti:
Jos osaat kieltä, mikä se ongelma on? KYSY?!
KYSYN. Kysyn missä muut ovat yöpyneet ja mistä pitäneet. Toiseksi jos tiedät mitään matkailusta tietäisit että kun väsyneenä tulee maahan niin tahtoisi pikimmiten päästä hotelliin levähtämään ja eikä ruveta siinä vaiheessa etsimään tuskissaan matkalaukkuja raahaten katuja pitkin parasta yöpaikkaa. Parempi ottaa asioista selvää etukäteen.
- Mikkoph
teenkin... kirjoitti:
KYSYN. Kysyn missä muut ovat yöpyneet ja mistä pitäneet. Toiseksi jos tiedät mitään matkailusta tietäisit että kun väsyneenä tulee maahan niin tahtoisi pikimmiten päästä hotelliin levähtämään ja eikä ruveta siinä vaiheessa etsimään tuskissaan matkalaukkuja raahaten katuja pitkin parasta yöpaikkaa. Parempi ottaa asioista selvää etukäteen.
Tiranassa edullinen on hotelli Europa: Rruga Myslym Shyri. Kahden hengen huone aamiaisineen halvimmillaan siinä 30 euroa pari viikkoa sitten.
Duuresista suosittelen Pepetoa (löytyy myös netistä), joka sijaitsee päämoskeijan vierellä - kyltti näkyy aukiolle.
- täällä vinkkejä..
Ehkä myöhäistä vastata, mutta Durresista kannattaa ottaa yksityiseltä kämppä eikä mitään hotellia.
Eka kerran kun olimme Durresissa, niin maksoi 10 euroa yö, oli parivuode ja oma kylppäri. Asuimme yhden perheen luona, eli kun tulimme bussilla, niin hirvee määrä tuli porukkaa tarjoaa kämppiä.
Toka kerran maksoi 14 euroa, ja oli todella ihana yksiö kerrostalossa ja uusi.
Tiranassa emme ole yöpyneet lainkaan.- friend09
Ei tullut tieto yhtään myöhään.
Minulle tästä tiedosta on apua. - GambiAnja
Ja mistäköhän näitä yksityisasuntoja kysellään?
- Suomiporo
Tirana Backpacker hostel tai Freddy's hostel on myös ihan hyviä vaihtoehtoja Tiranassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592