Minä kärsin pahasta arakno fobiasta eli hämähäkki pelosta.
Onko muita kohtalo tovereita?
Arakno fobia
6
393
Vastaukset
- DreamGurl
Hehheh arvaa oliks kivaa kun täpötäydessä bussissa mun nokan eteen vipelsi pieni hämähäkinpoikanen.. Ja sit se vielä laskeutus mun laukun päälleni! Kyl vähän kaikki kattos et mitä mä oikein hötkyilen siellä.. Jo hämähäkin kuva kirjassa saa mut pomppaamaan pystyyn!
- Hyvä
!!!!!!!!!!!!!
- Potter
Mulle ala-asteella kerran laitettiin pulpettiin sellanen kirja auki missä oli tarantelin kuva iso kuva.
Juh, sain melkeen slaagin ja hyppäsin metrin taakke päin että näin.... - DarkSoul
samanlaisen jutun kertoi mun bestikseni,ettet vain olisi sama henkilö?;)
- juntti
se on aragnofobia.
- tiramisu
Tyhmä ja kliseinen neuvo, mutta voisit kokeilla hakkia sellaisen pienen hämähäkin häkkiin. Siihen tottuu. Minäkin pelkäsin joskus hämähäkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735