Nyt sinulla on mahdollisuus voittaa Villen signeeraama Venus Doom -albumi ja harvinainen promopaita. Ratkaise arvoitus ja osallistu kilpailuun. Lisätietoja löydät osoitteesta: http://www.himfinland.net
Voita Venus Doom nimmarilla!
9
601
Vastaukset
- ottanut oppia
Ari Koivusesta? Ainakin tekee niinkuin hän:
Latelee totuuksia Suomen ykkösartisteista lehtien palstoilla - ennen vaikutti enemmänkin maailmanmiehenä tukevan heitä.
Kertoo ettei pidä bändäreistä ja on yhden naisen mies - epäonnistunut toistaiseksi ja elää munkkielämää parhaillaan.
Kotisivu on samanlainen sininen kuin Arilla - Arin design on huomattavasti tyylikkäämpi
Ei juopottele töissä ( ei ehkä kuulu tähän vaan lääkärin päivyriin)
Syytäkin olla Suomessa valppaana sillä nuoruus ei ole ikuinen ja uudet kyvyt valtaavat markknoita.- hankkimiseen ovat
kieltämättä samannäköiset, joilla Ari Koivunen vahingossa joutui jukisuuden valokeilaan. Siinä se ero onkin, että toinen joutuu ja toinen hakeutuu.
- Sivusta seurannut
... Ari-puolelle vastauksen, mutta tuohon kotisivu-asiaan huomauttaisin ettei kyse ole Ville Valon nettisivuista, vaan fanisivuista joista tuli jossain vaiheessa viralliset. Sivusto on edelleen fanien ylläpitämä.
Jatketaan täällä tuota älyttömyyttä, jos sille koette olevan tarvetta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001876&posting=22000000029103406 - Sivusta seurannut
hankkimiseen ovat kirjoitti:
kieltämättä samannäköiset, joilla Ari Koivunen vahingossa joutui jukisuuden valokeilaan. Siinä se ero onkin, että toinen joutuu ja toinen hakeutuu.
Että Ari-parka ihan vahingossa joutui julkisuuteen, niin - eihän se muuta kuin pyrkimällä pyrki ylikaupalliseen Idols-formaattiin. Valo puolestaan perusti bändin josta vastoin kaikkia odotuksia tuli maailmanlaajuisesti hiton suosittu, hyi Valoa. Eiköhän se mene hieman toisin päin kumpi noista on hakeutunut julkisuuteen, kumpi "joutunut".
- mikä arvoitus
pitäs tietää joku kappale. Tää arvoitus sopisi paremmin tonne kirjallisuus palstalle. Siellä on muuten joskus tosi hienoja runoja. Mäkin oon tehnyt yhden runon. Miltä kuulostaa AH aamun aurinko . samat muodot samat varjot aina yhteen liitä. Joo sellanen. En oo mikään sanaseppo, joten saa nährä ratkeeko arvoitus.
- sanat löytyy
mikä arvoitus kirjoitti:
pitäs tietää joku kappale. Tää arvoitus sopisi paremmin tonne kirjallisuus palstalle. Siellä on muuten joskus tosi hienoja runoja. Mäkin oon tehnyt yhden runon. Miltä kuulostaa AH aamun aurinko . samat muodot samat varjot aina yhteen liitä. Joo sellanen. En oo mikään sanaseppo, joten saa nährä ratkeeko arvoitus.
mä oon todennu sen, että raha ei tee onnelliseksi, varsinkaan jos sitä ei ole, mutta ei muutenkaan ikinä. Siks on hyvä, että on tällasta puuhaa.
- kykyä kohdata
Sivusta seurannut kirjoitti:
Että Ari-parka ihan vahingossa joutui julkisuuteen, niin - eihän se muuta kuin pyrkimällä pyrki ylikaupalliseen Idols-formaattiin. Valo puolestaan perusti bändin josta vastoin kaikkia odotuksia tuli maailmanlaajuisesti hiton suosittu, hyi Valoa. Eiköhän se mene hieman toisin päin kumpi noista on hakeutunut julkisuuteen, kumpi "joutunut".
ihmiset ja maailma pelotta. Ja että antaa jotain itsestään. Itse olen vähän sellanen harmaa hiirulainen nurkassa, vaikka ystäviä on. Kyllä on sanottava, että rohkeutta täytyy arvostaa. Mut nyt mun ukko tulee.
- ?????
joku tietäis vastauksen??
- booring
ENÄÄ 2 h 20 min aikaa ratkasta. OLISKO RATKAISUJA?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984