Niin että hiireni kiveksen vierellä, Vähän yläpuolella vasemmalla, on joku patti???????
Mikä se on???? Hiireni on vasta 5 kk vanha. Ei kai vaarallinen.?? Patti ei kuitenkaan ole iso
Apua
6
416
Vastaukset 6
- mikä?
Jooko??
- sanoi kasvain :(
Epäilen itsekin kasvainta.Monikaan eläinlääkäri ei voi hiirelle tehdä mitään. Pieni eläin ei hevin kestä nukutusta eikä leikkausta ja harva edes yrittää. Käyppäs www.hiirifoorumi.net ja lue sieltä "Terveys"-palstalta kasvaimista.
- Paris Hilton
Sillähän on kasvain. Eläinlääkäriin
- mikä?
En halua että se kuolee... :( Se on mulle tosi tärkee hiiri. se eioo ees kauaa ollu mulla
- HOPHOP!
mikä? kirjoitti:
En halua että se kuolee... :( Se on mulle tosi tärkee hiiri. se eioo ees kauaa ollu mulla
MITÄ IHMETTÄ JÄÄT SELITTELEMÄÄN SITÄ TÄNNE! MENE NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN HYVÄ IHMINEN!
- AlbinoRaven
mikä? kirjoitti:
Että päästät hiiren tuskistaan. Tuskin haluat sen kärsivänkään - jos se on tärkeä hiiri niin sitä suuremmalla syyllä. Mitä kauemmin kasvaimen antaa kasvaa sen enemmän siitä on eläimelle haittaa.
Oma ensimmäinen hiireni, Ässä, menehtyi kun se oli ollut minulla 3kk ja oli kyllä kova pala. Yhden hiireni jouduin itse lopettamaan kun sille tuli kasvaimia, mutta pakko se on tehdä. On väärin antaa kitua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644