Oletko saanut koskaan anaaliorgasmia - siis orgasmia perseeseen vedettäessä ILMAN klitoriksesi/peniksesi samanaikaista hyväilyä? Ei taida olla kovin yleistä?
Anaaliorgasmi
19
4356
Vastaukset
Kerran melkein sain
Kerran melkein sain
Kerran melkein sain
Olen saanut, se on uskomattoman hieno, uusi ja erilainen kokemusmaailma. En olisi ikinä uskonut, kuinka mies voi nauttia anaalistaan, mutta päätin taannoin murtaa ennakkoluuloni ja hankin Aneros -nimisen anaalilelun. Se vaati aika pitkään opettelua, mutta se oli todella sen väärtti!
Nyt olen hankkinut Lelo Hugo -nimisen vibraattorin ja se on aivan ihana vimpain, moninverroin anerostakin parempi.
Taidat, jorma-kullikki, tarkoittaa kysymykselläsi sitä, onko kukaan saanut anaaliorgasmia kun anaaliin tulee kyrpää... Ehkäpä tuon selvittämiseksi, näiden kokemusten myötä, taidankin olla nykyään BI-utelias... Tästä olisi kiva saada joskus sopivan tilanteen tullen selvyyttä :=)- Mies-ainakin-saa
Mies ainakin saa. Se on tuo eturauhanen.
- sdsdsds098
Ei ole yksikään nainen jota minä olen pannut saanut orgasmia pelkästä peppuun panemisesta. Aina on joutunut sormella avittamaan klitoriksesta. Sitten onkin naisen orgasmi ollut melkoinen. Joitakin jopa hävettänyt äänekäs orgasmi kun ensin ollaan oltu peppupanoa vastaan mutta sitten ollaankin tykätty todella paljon. Jotkut ovat soitelleet seuraavana viikonloppuna voisiko ottaa uusiksi.
- Jaettikyrpae
Äitisikö soitteli?
- annikki22
Saan, pelkästään anuksen kiihottamisella, tulee tosi mahtava orkku!
- xgghhj
Tulee mahtava paska housuun
- olen_kokeillut
Nyrkki anaalissa tuo varman orgasmin.
- K-anaali
Yllä mainittiin Lelo Hugo, mutta itsellä toimii tämä http://www.rosawilly.fi/product/anaaliseksi/lelo-billy-anaalivibraattori-sininen/ Huikea orgasmintuottaja!
- mies45plus
Kerran on onnistunut ilman käsiä Aneroksen avulla, muutaman kerran ollut hyvin lähellä imukuppidildolla ratsastaessani.
mies45 - Proselyytti
Mies täällä. En ole saanut "räjähtävää" anaaliorgasmia kertaakaan joka vastaisi perinteistä penis-orgasmia, mutta jos käytän lelua eturauhasen stimulointiin oikealla tavalla, koko alavartaloni jännittyy ja tuntuu hemmetin hyvältä. Vähän kuin se sekuntti ennen laukeamista esim. käteen vedettäessä, mutta se tunne vain jatkuu ja jatkuu jos ei lopeta lelun käyttämistä. Siinä vaiheessa tulee aina spermaa kun lihakset yrittää epätoivoisesti työntää sitä ulos.
- Kaupantekijäisenä
Olin viikonlopun mökin vuokraajien käytössä. Ruotsalaisia homoja kalareissulla suomessa. Tykkäsivät minun kaltaisesta suomalaisesta teini pojasta.
Sain anaaliorgasmin aina niiden niin halutessa. - Laudatur
Olen saanut. En sellaista niinkuin munaa hieroessa vaan sellaisen hyvälaatuisen "krampin" koko alavartaloon. Todella pitkä ja mahtava tunne. Iloliemetkin siinä valui samalla. Tämä siis sauvalla ja olen mies. Periaatteessa tekisi mieli kokeilla oikealla munallakin.... :D
- tyytmj
Dildolla olen ollut lähellä ja hyvältä tuntuu lantion alueella. Olisi ihanaa tuntea sisällään kylmän kovan dildon asemasta kova mutta kuitenkin niin pehmeä ja lämmin kulli. Katsoa kuinka poikaystävä huohottaa ja tuntea hänen miehuutensa sisällään. Nautinto jonka vain toinen mies voi antaa. Lauettaisiin yhtä aikaa ja orgasmin jälkijäristysten vallassa painaudattasiin sylikkäin nauttimaan läheisyydestä ja rakkaudesta.
- bigbi
Kaveriltani lentää spermat joka kerta kun nain sitä peppuun.
jep...
- Kugvkppp
Onko p3tralla tapana ottaa peppuun ilman pimpin lämmittelyä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2655628Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131131Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181521028Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71006Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49901