OLEN

ELÄMÄSSÄNI--

TODENNUT "HIRVITTÄVÄN" ASIAN.ÄITINI OLI SAIRAALASSA LÄHES VUODEN,MUTTA PARANI,TÄYTTI SAIRAALASSSA 80V. ISÄNI KÄVI HÄNEN LUONAAN JOKA PÄIVÄ.ISTUI SIELLÄ TUNTIKAUSIA.ISÄNI SAIRASTUI.ÄITINI KÄVI SAIRAALASSA MUUTAMAN KERRAN
NIINÄ KAHTENA VIIKKONA KUN ISÄNI SAIRASTI JA KUOLI.MIKSI MINÄ TÄMÄN KERRON,SIKSI,ETTÄ MIES RAKASTAA VAIMOAAN ELÄMÄNSÄ LOPPUUN SAAKKA.NAISEL
LE SE ON,NO??? ELÄMÄSSÄ ON YKSI KYLMÄ TOTUUS
ETTÄ LAPSIEN JÄLKEEN,MAURI ON TEHTÄVÄNSÄ TEHNYT
MAURI SAA MENNÄ,MUTTA AUTA ARMIAS EI MISSÄÄN NIMESSÄ VIERAISIIN.

12

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset'

      eivät lisäydy, vaan rakastavat rakasta miestään läpi elämänsä muutenkin.
      Kiitos, jos joskus oppisit pienemmän fontin.

      • tarkoitat

        lisäänny, sikiä.siksi he rakastavat miestään lopun elämäännsä,mutta jos lisääntyvät niin,?
        onko nyt fontit PAIKALLAAN.


      • tais vaan unohtuu
        tarkoitat kirjoitti:

        lisäänny, sikiä.siksi he rakastavat miestään lopun elämäännsä,mutta jos lisääntyvät niin,?
        onko nyt fontit PAIKALLAAN.

        caps lock päälle,mulla se juuttuu joskus eikä me pois.


    • ei oikein täsmää

      kaikkien kohdalla.

    • BellaMia

      kiilloittajat ovat katalimpia olentoja maailmassa.

      • täysin paikkansa

        katalat ihmiset eivät kaihda mitään keinoja pelastaakseen omat "sädekehänsä" ja nahkansa, sen olen saanut karvaasti kokea.


    • tanssiva_tamma

      ei toi mikään sukupuolikysymys ole. On vanhoja pareja, joissa vaimo hoitaa sairaan miehensä ja toisinpäin. Ihmiset on ainutlaatuisia ja parit on kaikki erilaisia. Ikävää, että sulla on huonoja kokemuksia naisista, mut usko pois, on myös paljon naisia, joilla on huonoja kokemuksia miehistä. Ei auta ku purra hammasta ja jatkaa eteenpäin :).

    • yleistä

      koskaan!!!!
      Äläkä huuda!

      • sille mahtaa

        jos aloittajalta on jäänyt "caps lock" jumiin?


    • ei äitisi ehkä jaksanut joka päivä sairaalaan lähteä. Mahtoiko olla kulkeminen vaikeaa...Sinä olet kovin katkeroituneen tuntuinen. Toivon elämääsi iloisempia päiviä ja rakkautta kaksin verroin enemmän kuin nyt!!!

      • 80 vuotiaana?

        Minun äitini on 82 ja käy katsomassa isääni kaksi kertaa päivässä sairaalassa.
        Päivällä käy jopa pyörällä ja illalla minun kyydissäni.


      • En tiedä jaksanko valvoa...
        80 vuotiaana? kirjoitti:

        Minun äitini on 82 ja käy katsomassa isääni kaksi kertaa päivässä sairaalassa.
        Päivällä käy jopa pyörällä ja illalla minun kyydissäni.

        Omakohtaisesti. Luulen, että aviomieheni kävisi, jos ei joka päivä niin ainakin joka toinen päivä sairasvuoteeni vieressä valvomassa. Saisi kait näin "anteeksi" pahoja tekojaan. Mutta, toisin päin ajateltuna, jaksaisinko tehdä saman hänelle, nimittäin valvoa hänen sairasvuoteensa, sen viimeisen vieressä joka päivä. Muistona mustelmat, ruhjeet, mitätöinnit, pettämiset. Asioilla on monta puolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe