Meinaan,pienempiki into riittäs.

Aliupseeri

Olen ollut aikaisemmin RES toiminnassa,
nykyään aktiivi aliupseeri.
Huolettaa,että monet "järkevät"
reserviläiset ovat lopettaneet toiminnan
sen vuoksi,että "vouhotus"on saanut vallan
res toiminnassa.
Pitääkö lie paikkansa,mutta tällaista
olen antanut itselleni kertoa.
Tsemppiä kuitenkin kaikille maltillisille
RES veljille.

5

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reserviläinen- 86

katsokaas kaikki mitä löysin youtube sivustolta videolla? Minua kiinnostaa mitä ulkomailla tapahtuu ja varsinkin aseteollisuus on kiinnostuksen kohteena armeijan jäljiltä.. etsikää youtube sivustolta searchin avulla video: Defence industry of iran 3 ja siitä aika väli 4.17-4.27 .. ja jos mielenkiinto herää niin katsokaa video alusta loppuun.. Alkoi yhtäkkiä kiinnostaa että mitä ne ihmiset siinä videolla oikein puhuu? ja kannustaa myös miettimään perspektiivejä muistakin uhista kuin pelkkä venäjä? näin puolustusvoimien kannalta..

• on asia,,

minä erosin koko reserviläistouhusta koska se lähentelee jo typeryyttä. Sanonpahan vaan että kyllä touhu on nykyisin sieltä hiekkalaatikosta peräisin, ei sillä ole juuri maanpuolustuksen kanssa mitään tekemistä. toivoo res. vääpeli.

• Mustanaamio69

voitko tarkentaa noita eromotiivejasi ihan selkokielellä? Itse olen edelleen aktiivisesti mukana res-touhussa ja en ole edes harkinnut lopettamista.

• korppi 61

Että Suomalainen reserviläinen mies ei kykene suhtautumaan, niinkin tärkeään asiaan, kuin maanpuolustus, asiallisesti ja kiihkottomasti. Jos näin on, se on mielestäni häpeä. Isämme puolustivat tätä maata jämerästi, eikä ne kouhottaneet tai nauttineet tappamisesta.

• Hämähäkkimies71

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      36
      1175
    5. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      186
      896
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe