uskoako

pensasmarja

vaiko ei kaikkia juttuja joita "kylällä" kuulee minun tai mieheni tekemisistä rupee todella v....n kun monta kertaa kysellään ettäs kuin teil nyt elämä silleen meni.. ja sitten on elämä taas sekasin, kun on aivan pakko kysyä että missäs t a a s olit, kun et kuulemma töissä ollutkaan. taidan vetää narun kaulaan niin loppuuhan pähkäilyt.

14

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuokkis.,

      Mitä turhia,narussa on paha taluttaa,pakkaa kamat jenkkikassiin ja sano että menee sinne missä on ollutkin.
      Et ole sen äiti,etkä ole pesulanpitäjä etkä majatalon pitäjä.
      Miksi annat moisen ihmisen vaikuttaa elämässäsi noin negatiivisesti. Miksi suostut kynnysmatoksi!
      Ei kannata.

    • Pirre*

      rakas pensasmarja, josko se selviäisi jotenkin muuten....

      Kannattaisiko kovettaa itsensä kyläjäksen puheilta, ja antaa heidän ymmärtää etteivät teidän asianna kuulu heille..

      Mutta ei naruja kannata toisen ihmisen takia etsiä...

    • välittää

      muitten ihmisten puheista, osoittaa vaan kuinka sivistymättömiä ja "PIKKUSIELUISIA" ovat.
      Heitä kutsutaan JUORUAKOIKSI JA -UKOIKSI.
      Heillä ei ole ilmeisesti omaa elämää ollenkaan vaan pitää kehitellä jännitys muitten elämästä.
      MInä olet taistellut puoli elämääni "PASKANJAUHAJIEN JA LOANHEITTÄJIEN " kanssa.
      Tiedoksi vaan niille että esirippu ei ole vielä laskeutunut ja HE siis "loanheittäjät" tulevat näyttelemään sen viimeisen osuuden näytelmässäni.
      IT IS`NT OVER UNTIL THE FAT LADY SINGS.
      Itseään ei kannata tehdä sairaaksi "SAIRAITTEN IHMISTEN " takia, pidä se mielessä.
      Tsemppiä sinulle*

      • pensasmarja

        rohkaisusta. just olen koiran kanssa lenkille menossa ja ehdin jo miettiä: kulkeako rohkeesti katua pitkin vaiko luikkia lenkkipolkujan/metsäteiden kautta.Joskus olen miettinyt samaa että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


    • BellaMia

      on hyvä motto suuriin aviollisiin luottamuskysymyksiin. Vain masokisti riutuu ja räytyy.

      • ei melestäni

        ole sanallakaan maininnut aviollisista ongelmista,
        mistä niin päättelet, että sellaiset kysymyksessä vai kuulutko kenties siihen "kylän" lynkkausjoukkoon?


      • BellaMia
        ei melestäni kirjoitti:

        ole sanallakaan maininnut aviollisista ongelmista,
        mistä niin päättelet, että sellaiset kysymyksessä vai kuulutko kenties siihen "kylän" lynkkausjoukkoon?

        ilman tulta. Ei kyselyjä ilman epäilyä. Ei epäilyä ilman luottamuksen puutetta. Ei luottamuksen puutetta ilman ongelmia nimenomaan aviosuhteessa. Ja tarjottimella tänne esilletuonti. MItä? Ammusten keräilyä. Säälin kerjäämistä.


      • H......
        BellaMia kirjoitti:

        ilman tulta. Ei kyselyjä ilman epäilyä. Ei epäilyä ilman luottamuksen puutetta. Ei luottamuksen puutetta ilman ongelmia nimenomaan aviosuhteessa. Ja tarjottimella tänne esilletuonti. MItä? Ammusten keräilyä. Säälin kerjäämistä.

        ihmisillä muunlaisiakin ongelmia kuin avio-ongelmat??????????????
        Ihmiset ( sinäkin ) näköjään nautitte toisten epäonnen kustannuksella.
        Esilletuonti????
        Tämähän on keskustelupalsta.
        Mistä täällä pitäisi keskustella - pitsinnypläyksestäkö vai viimeisestä telttakokouksestako ja siitäkö montako kaatui "herran armosta" tällä kertaa??????


      • BellaMia
        H...... kirjoitti:

        ihmisillä muunlaisiakin ongelmia kuin avio-ongelmat??????????????
        Ihmiset ( sinäkin ) näköjään nautitte toisten epäonnen kustannuksella.
        Esilletuonti????
        Tämähän on keskustelupalsta.
        Mistä täällä pitäisi keskustella - pitsinnypläyksestäkö vai viimeisestä telttakokouksestako ja siitäkö montako kaatui "herran armosta" tällä kertaa??????

        pyykit kannattaa pestä kotona ja likapyykkejä ei naruille levitetä kuin provoilun vuoksi


      • pestävä kotona?
        BellaMia kirjoitti:

        pyykit kannattaa pestä kotona ja likapyykkejä ei naruille levitetä kuin provoilun vuoksi

        ei näytä oikein toimivan, jos "kyläläiset" = lue
        = "juoruämmät" ovat ottaneet asiakseen pestä muitten pyykit, peskööt omat pyykkinsä ja lingotkoot täydellä teholla.
        Huom, en ole aloittaja vaan minuakin v..... kaikenlaiset muitten asioihin sekaantujat.
        Minäkin olen saanut sellaisista ihmisistä tarpeekseni.
        On ollut kälyä ja hälyä tyhjästä.
        Minullakin oli pitkänenäinen "avokäly" aikoinaan ( onneksi ei enään), joka katsoi asiakseen mm.tulla kurkkaamaan
        kauppakassiini selvittääkseen mitä olin sillä kertaa ostanut,sekaantui lapseni hoitoasioihin ja anoppilassa vierailuihin ym.ym.ym.
        Eniten kuitenkin ottaa kaaliin yliutelias esimies ja työkaveri, jotka luulevat että heille kuuluu selvittää millä tavalla vietän vapaa-aikaani.


      • Juniperus

        Sillä tavalla! Kun kaupungilta kuullaan juoru, pistetään kumppani kävelemään, ja ei muuta kuin uutta valitsemaan ja sovittelemaan - tässä iässä jo tietenkin vähintään kertaalleen kierrätetyistä.


    • 57 v mies

      Kipinä syttyy ralkkauden aamuun,sitä niin moni
      silmä todistaa.Kellot kirkon kumajavat
      aamuun,Niin herkkää on rakastaa.

      Elämä kuluu, vuodet on kultaa,loihuu rakkauden
      pihamaa.Ihanat jyvät on istutettu multaan,
      Kohdusta kehtyy uus satumaa.

      Älä unohda tätä päivää,taivas katsoo sua usjoen.
      Eilinen on harmaata häivää,huominen lapsi
      pienoinen.

      Siis ojenna kätes eteen,huopaa venhos rantahan.
      Suuri sydän piirtyy veteen,Piirros käden
      sun oman rakastavan.

    • jutut on alkunsa saaneet... siinä voisi olla vastauksen avain sinulle.

    • ibiza*

      teillä vastaava tilanne kun tuttuni perheessä. Kaverini kertoi että kun hän TV:tä katsellessaan nousee ylös nojatuolista vessaan mennäkseen, niin vaimo välittömästi tokaisee: "mihin taas olet menossa"....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe