Kaksosmies-neitsytnainen

jskeidn

Kertokaa, jos kokemuksia kaksosmiehen ja neitsytnaisen parisuhteesta.
Kyse on ystävistäni, ja minusta näyttää epätasaiselta parilta. Tiedä sitten vaikuttaa varmasti moni muukin kuin vain horoskooppi. Mutta kertokaa kokemuksianne. =)

6

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmonen tuntosarvet herkkänä

      ...jos olisin kaksosmies-(kun musta tuntuu että kaksos miehen ja naisen välillä ei niin peijoonin suurta eroa ole), niin neitsytnainen olisi niitä viimeisempiä joita katsoisin, samoin oinaat,,,anteeks nyt vaan, mutta tunne-jäisempiä naisia en ole tavannut....siis omille miehilleen myös.....aaaapuva, apuva apuva!

      Mulle itselleni ei vaan synkkaa nää "maa-merkkiset" ja vähän huonosti nuo tulimerkit, kun musta niiltä puuttuu eräs olennainen ulottuvuus....mielestäni he ovat niin maanläheisiä että empatiasta ei ole tietoakaan .....ainakaan pitkiin aikoihin....ja tulimerkit on aina oikeassa, vaikka polttomerkeittä ei niiden ohi edes voi kulkea *sorry*

      Ei pahalla,,,omasta kokemuksesta vaan....

      eli mielestäni vaan neitsytnainen tappaa romantiikan kaksosmiehen sydämestä.... jos hän jää neitsyt naisen syliin.......ja kun kaksonen on ilman elementin edustaja, häntä ei voi kahlita maan pinnalle....eikä ylipäätänsä kahlia...

      Mutta kaksonen kun todella rakastuu,,,,ja löytää sen oikean lämpimän, vapautta kunnioittavan ja sitä vaalivan, luottamuksellisen sylin, hän voi asettua paikoilleen, mutta hänen kiinnostustaan tulee hoitaa...antaa tarpeeksi virikkeitä, sillä surullisempaa näkyä ei ole kuin turhautunut kaksonen....



      Tämä on mun "kolmosen"( = kaksonen ravun rajalla) mieleipiteeni läheltä katsomani kautta....

      • Vastauksestasi

        Kuten sanoin, en itse ole näistä kumpikaan osapuoli, mutta vierestä olen seurannut. Kaksosmies hyvä ystäväni monen vuoden takaa ja ihan hirvittää tämä neitsytnaiseen sitoutuminen. Siksi kyselin kokemuksia kokeneilta. Kiitos sinulle. Eli en mä niin tyhmä ja sokea olekaan! =)


    • Nimetön

      no, olihan kyse paisuhteesta joten mun juttu ei toimi siinä... itse olen kaksosmies ja siskoni on neitsyt, mutta sukulaisuudesta huolimatta olemme maailman parhaat ja luotettavimmat kaverit toisillemme.

      • sisarukset ja parisuhteet

        Ylipäätään on eri asia asua saman katon alla kun olla sukulaisia....suurella osalla sisaruksista synkkaa hyvin, varsinkin jos heitä on vaan kaksi, ei ole tarvetta kilpailla toisten sisarusten kanssa, eikä vanhempien, varsinkin jos on sisar ja veli. Todennäköisesti sitä vaalii sellaisia suhteita juuri koska ei ole muita sisaruksia. Ja sellaisessa suhteessa - kuten ystävyssuhteissa on hyvä olla joku "eriparia" vastapuoli, liian samanlaisten suhde ei kehitä , jos kaikki ajatellaan samalla tavalla....


    • jawohl

      Kokemusta on vuosien takaa, olen itse kaksosmies. Varmasti monet asiat vaikuttaa, mutta kyllähän tuo intohimopuoli oli molemmilla vähän eri tasolla kuin toisella. Itse ainakin koin nuo läheisyysasiat paljon tärkeämmiksi kuin vain pohtia harmaata arkea. Arjen harmaus hoitaa kyllä itsensä, ei sitä tarvitse paimentaa. Ja mitä virkaa on nukkua vierekkäin, ikään kuin toinen ei siinä olisikaan?

      En ole ikinä ajatellut tältä horoskooppikantilta asiaa. Kumpikaan ei varmasti ollut oikeassa, mutta toisillemme emme sopineet, vaikka aluksi niin luulinkin.

    • neitsyt 84

      kokemusta todella on, olen itse neitsyt nainen ja mies koksonen, meillä menee todella hyvin, ollaan vielä nuoria, yks lapsi. kokemusta on muistaki eikä vastaavaa ole, ollaan tietyllä tavalla niin erillaisia että täydennetään toisiamme,kaikki on sopivasti kohdallaan, seksi on kuin unelmaa ja varmasti osataan sanoa jos joku ei mee hyvin, ollaan todellla onnellisia! kummankin puolesta voin sen sanoa, ja kaksos mies on maailman paras isä lapselle!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe