Voiko homopari asua keskipohjanmaalla
Homopari keskipohjanmaalla
11
4163
Vastaukset
- Totta se on..
Katsokaa dokumentti Ullavan cowboysta keillä on!!! Totta joka puolella Suomea.
- minä vaan
Mielestäni voi ja uskon niin ... Onhan meillä täällä jo muutenkin : JUOPOT,HUUMEHÖRHÖT,MUUTEN VAIN "KUMMALLISET" IHMISET...jne.... Oma Poikani joutui muuttamaan TÄÄLTÄ POIS HESAAN....että voi olla oma itsensä / löytää itsensä....Mutta siitä on jo aikaa.... Ota yhteyttä: Kannattaa......ja toivon että otatte yhteytä!!! Nähdään!!
- todellista
Kyllä voi!
Puheita toki pienissä paikoissa kulkee ja juorutaan, mutta eipä ne ketään tapa. Puhutaanhan sitä isommissakin paikoissa. Ja kyllä noilla pikku kylillä on homoja ja lepakkoja.
Yksi hyvä ystäväni on lepakko ja muutti pois k-phjmaalta, syynä kuitenkin opiskelut. Kaikki sen tiesi, että hän on, mutta eipä kukaan koskaan siitä häntä painostanut tai kiusannut. Oltiin samassa harrastusporukassa. :)
Ullavan cowboyt on hyvä esimerkki. :) Normaaleja ihmisiä ja elää tavallista elämää, niinkuin heterotkin.
Oma isäni sanoi, eräästä tutustaan näin: "Onhan se homo, mutta eihän se sen kummempi ihminen ole kuin minäkään!".
Isäni on tosi juntti, joten eipä tuo homoparin näkeminen sen kummempaa tänäpäivänä olisi hänellekään. - onStage
Mekin asutaan täällä :)
- täällä
Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!
- semmosta
täällä kirjoitti:
Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!
Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.
- ..muuten..
semmosta kirjoitti:
Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.
..ole eronneet. Taas joku kaikkitietävä muka asialla. jösses. get a life.
- mä kuule vaan täältä--
semmosta kirjoitti:
Ei niitä erota rautakankikaa.
- täys gay.
mä kuule vaan täältä-- kirjoitti:
Ei niitä erota rautakankikaa.
Aika jännä kun se vaalea sanoi ainakin mun kaverille, että jos oikea nainen löytyis, niin hän jättäis ton jätkän heti. Että kyllä häntä naiset kiinnostaa.
- miedfsg
Kysynpä vaan että miksei vois?
- yhdt
Kysynpä vaan että miksei vois?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755