Homopari keskipohjanmaalla

nissu

Voiko homopari asua keskipohjanmaalla

11

4154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta se on..

Katsokaa dokumentti Ullavan cowboysta keillä on!!! Totta joka puolella Suomea.

• minä vaan

Mielestäni voi ja uskon niin ... Onhan meillä täällä jo muutenkin : JUOPOT,HUUMEHÖRHÖT,MUUTEN VAIN "KUMMALLISET" IHMISET...jne.... Oma Poikani joutui muuttamaan TÄÄLTÄ POIS HESAAN....että voi olla oma itsensä / löytää itsensä....Mutta siitä on jo aikaa.... Ota yhteyttä: Kannattaa......ja toivon että otatte yhteytä!!! Nähdään!!

• todellista

Kyllä voi!

Puheita toki pienissä paikoissa kulkee ja juorutaan, mutta eipä ne ketään tapa. Puhutaanhan sitä isommissakin paikoissa. Ja kyllä noilla pikku kylillä on homoja ja lepakkoja.

Yksi hyvä ystäväni on lepakko ja muutti pois k-phjmaalta, syynä kuitenkin opiskelut. Kaikki sen tiesi, että hän on, mutta eipä kukaan koskaan siitä häntä painostanut tai kiusannut. Oltiin samassa harrastusporukassa. :)

Ullavan cowboyt on hyvä esimerkki. :) Normaaleja ihmisiä ja elää tavallista elämää, niinkuin heterotkin.

Oma isäni sanoi, eräästä tutustaan näin: "Onhan se homo, mutta eihän se sen kummempi ihminen ole kuin minäkään!".

Isäni on tosi juntti, joten eipä tuo homoparin näkeminen sen kummempaa tänäpäivänä olisi hänellekään.

• onStage

Mekin asutaan täällä :)

• täällä

Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!

• semmosta
        täällä kirjoitti:

Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!

Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.

• ..muuten..
        semmosta kirjoitti:

Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.

..ole eronneet. Taas joku kaikkitietävä muka asialla. jösses. get a life.

• mä kuule vaan täältä--
        semmosta kirjoitti:

Ei niitä erota rautakankikaa.

• täys gay.
        mä kuule vaan täältä-- kirjoitti:

Ei niitä erota rautakankikaa.

Aika jännä kun se vaalea sanoi ainakin mun kaverille, että jos oikea nainen löytyis, niin hän jättäis ton jätkän heti. Että kyllä häntä naiset kiinnostaa.

• miedfsg

Kysynpä vaan että miksei vois?

• yhdt

Kysynpä vaan että miksei vois?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 555
      9069
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2277
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      179
      1416
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1119
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      920
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      847
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      692
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      622
    Aihe