Voiko homopari asua keskipohjanmaalla
Homopari keskipohjanmaalla
11
4189
Vastaukset
- Totta se on..
Katsokaa dokumentti Ullavan cowboysta keillä on!!! Totta joka puolella Suomea.
- minä vaan
Mielestäni voi ja uskon niin ... Onhan meillä täällä jo muutenkin : JUOPOT,HUUMEHÖRHÖT,MUUTEN VAIN "KUMMALLISET" IHMISET...jne.... Oma Poikani joutui muuttamaan TÄÄLTÄ POIS HESAAN....että voi olla oma itsensä / löytää itsensä....Mutta siitä on jo aikaa.... Ota yhteyttä: Kannattaa......ja toivon että otatte yhteytä!!! Nähdään!!
- todellista
Kyllä voi!
Puheita toki pienissä paikoissa kulkee ja juorutaan, mutta eipä ne ketään tapa. Puhutaanhan sitä isommissakin paikoissa. Ja kyllä noilla pikku kylillä on homoja ja lepakkoja.
Yksi hyvä ystäväni on lepakko ja muutti pois k-phjmaalta, syynä kuitenkin opiskelut. Kaikki sen tiesi, että hän on, mutta eipä kukaan koskaan siitä häntä painostanut tai kiusannut. Oltiin samassa harrastusporukassa. :)
Ullavan cowboyt on hyvä esimerkki. :) Normaaleja ihmisiä ja elää tavallista elämää, niinkuin heterotkin.
Oma isäni sanoi, eräästä tutustaan näin: "Onhan se homo, mutta eihän se sen kummempi ihminen ole kuin minäkään!".
Isäni on tosi juntti, joten eipä tuo homoparin näkeminen sen kummempaa tänäpäivänä olisi hänellekään. - onStage
Mekin asutaan täällä :)
- täällä
Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!
- semmosta
täällä kirjoitti:
Kyllä voi!!! Kaikki tietää että olen homo.Olen ylpeä siittä!!
Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.
- ..muuten..
semmosta kirjoitti:
Ovat eronneet muuten. Ja varmana tietona, toinen osapuoli ei tainnutkaan olla loppujen lopuksi niin homo mitä on antanut ymmärtää.
..ole eronneet. Taas joku kaikkitietävä muka asialla. jösses. get a life.
- mä kuule vaan täältä--
semmosta kirjoitti:
Ei niitä erota rautakankikaa.
- täys gay.
mä kuule vaan täältä-- kirjoitti:
Ei niitä erota rautakankikaa.
Aika jännä kun se vaalea sanoi ainakin mun kaverille, että jos oikea nainen löytyis, niin hän jättäis ton jätkän heti. Että kyllä häntä naiset kiinnostaa.
- miedfsg
Kysynpä vaan että miksei vois?
- yhdt
Kysynpä vaan että miksei vois?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337280Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142660Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2661278- 1001059
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942171990Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71945En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137930Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79784Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13763Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18741