Pidän paljon marimekko kuosista.
Minulle on syntymässä lapsi keväällä.
Haluaisin hänelle valkoisella taustalla, ja punaisilla unikkokukilla verhoiltut vauvan vaunut.
Kestäen tietenkin säätä!
Pitääkö minun mennä teetättämään, jos pitää niin minne ja mitä maksaa??
Help..
AUTTAKAAA PLIISSS!!!!!!!
5
863
Vastaukset
- kauan..
meinaat saada vaunusi pysymään puhtaana? Valkoinen on aika arka väri ja varsinkin siinä vaiheessa, kun lapsesi liikkuu itsekin ulkona ja taas välillä on vaunussa, niin voin sanoa, että kuosisi ei ole enää valko-punainen.
Hommaa ennemmin tällä kuosilla olevaa peittoa, tyynyä, makuupussia tms- marimekko fan
Ihan sellasta kestävää kangasta.
Siskolla on vauvallensa jossaki tehtaalla tilattu
ja teetätetty turvakaukalo ja baby sitteri,
joissa on pohjaväri valkoinen ja punaisia unikko kukkia taustalla. Ovat sellasta kestävää ja likää hylkivää kangasta...
:D.. - kysyy sitä
marimekko fan kirjoitti:
Ihan sellasta kestävää kangasta.
Siskolla on vauvallensa jossaki tehtaalla tilattu
ja teetätetty turvakaukalo ja baby sitteri,
joissa on pohjaväri valkoinen ja punaisia unikko kukkia taustalla. Ovat sellasta kestävää ja likää hylkivää kangasta...
:D..asiaa siskoltas?
- nietos
Jos ei ole kaupassa tai kadulla vastaan tullut tuota kuvailemaasi vaunua niin sitä ei tod.näk. ole myynnissä.
-> Pitää teettää -> Maksaa paljon (jos on ollenkaan mahdollista)
Puhelin käteen ja soitat liikkeitä läpi. Jos eivät liikkeissä osaa vastata, niin pyydä vaunujen maahantuojien yhteystietoja.
Ehdotan, että valitset standardivalikoimista punaiset vaunut ja laitat niihin jo ehdotetut unikkolakanat.
Tai hanki käytetyt vaunut ja anna verhoilijan verhoilla ne uudestaan. Käy ensin kysymässä verhoiluliikkeessä hinta-arvio. - mude0608
oletkos teetänyt vaunut/kysellyt hintoja?
itsekin olen kiinnostunut aiheesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from281871Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261847Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 1001788
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 53838
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817