Kuinka Katri suhtautuu nuorempiin faneihin?

Iskelmän kuuntelija

Kuunteliko kukaan Puhelinlangat laulaa-lähetystä viimeksi kun Katri oli siellä? Oli muistaakseni viime vuoden puolella, viime syksynä. Toimittaja sanoi jotenkin, että nuoretkin käyvät nykyään lavoilla, ja Katri vastasi jotenkin niin, että *hän aina kokeilee keikalleen tulleiden nuorten otsaa, että ootteks te kipeitä*? Vastauksenhan voi ymmärtää ikään kuin itselleen naureskelevana huumorina, että *ihme kun nuoremmillekin vielä vanhempi artisti kelpaa.* Mutta toisaalta tulee mieleen, että arvostaako Katri itseasiassa nuorempia fanejaan? Näin nuorempana fanina kiinnostaisi tietää. Onko täällä ehkä tällaisia faneja, jotka on käyneet Katrin keikoilla? Miten suhtautuu kyseisiin faneihin?

8

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SELLAINEN ASIA

      On se jäänyt itsellenikin kyllä avoimeksi se
      asia, että mitähän hän ihan oikeasti ajattelee
      ihmisistä, jotka hänen konserttejaan tulee
      kuuntelemaan.
      Onko hänellä mielessä vain esiintymishalu ja raha?
      Vaikka pidän kyllä hänen musiikistaan ja käyn
      konserteissakin-joulukonserttiin en aio mennä-niin silti jäi esim. nyt kesästä kaustisilta
      vähän outo olo siitä.
      Hänen shownsa kesti nimittäin vain 1 tunti ja 20 min., vaikka sitä mainostettiin, että se kestää 90 min. Samoin huomasin vähän kauempana, kun asiaa seurasin, niin kesti kauan, ennen kuin
      hän tuli sieltä lavan takaa ja oli siinä heti
      poistumassa koko alueelta, kun muutamat ihmiset
      pyysivät nimikirjoitusta. Se oli jotenkin niin nihkeän oloista, että en ole aikaisemmin nähnyt.
      Laskiko hän sen jo niin tarkkaan, että se on hänen omaa aikaansa, eikä siinä enää nimmareita jaella.
      Enpä tiedä, mutta en ole häntä ennen nähnyt sen oloisena.

      • esim wc hätä?

        kuten meillä kaikilla ,on tilanteita että vatsa sanoo nyt ja äkkiä. myös laujajilla on sama ongelma. ei siinä nimmareita jaella. sorry.


    • musamies..

      Itse olen nuorempaa fanikuntaa ja tapasin Katri Helenan konsertin jälkeen viime vuonna. Hän oli poistumassa konserttisalista, menin häiritsemään ja pyysin paperille nimmaria. Katri Helena otti autostaan singlen ja singneerasi siihen nimikirjoituksensa jutteli mistä päin ollaan tultu kuuntelmaan konserttia ja toivotti hyvää kotimatkaa. Eli hyvin positiivisesti ainakin minuun suhtautui.

      • Iskelmän kuuntelija

        Joo, hauska kuulla, että Katri on siis suhtautunut positiivisesti. Saanko muuten kysyä, että minkä ikäinen olet?


      • musamies
        Iskelmän kuuntelija kirjoitti:

        Joo, hauska kuulla, että Katri on siis suhtautunut positiivisesti. Saanko muuten kysyä, että minkä ikäinen olet?

        21 olin kun Katri Helenan tapasin.


    • * fani-73 *

      Luulen tuon olevan Katrin huumoria aivan kokonaan.Itse olen kohdannut Katrin useammin kuin puolikymmentä kertaa ja aina hän on ollut hyvin ystävällinen.Olen aina hyvin varovainen lähestyessäni esiintyviä taiteilijoita,koska kaikilla meillä on oma reviirimme ja sitä täytyy muistaa kunnioittaa.Omakohtaisesti olen kokenut Katrin kanssa tapaamiseni hyvin miellyttäväksi kokemukseksi.

    • ...ihailija

      Itse kuulun paremminkin vanhempiin ihailijoihin joka jostain syystä ei ole ennen tullut menneeksi hänen keikaleen kuin vasta tuossa pari viikkoa sitten Unicef-kirkkokonserttiin. Vähän tuntui hölmöltä jäädä siihen muun kuulijaporukan poistuttua keikan jälkeen muutaman nuoren kuorotytön kanssa odottelemaan nimmaria mutta jäin kuitenkin rohkeasti ja sain kuin sainkin ystävällisen, tosin melko hämmästyneenoloisen hymyn säestyksellä nimmarin. Halusin vaan just saada kontaktin ihailemaani artistiin, enkä jäänyt niinkään nimmarin takia.

      • ****

        On muuten jännä,että itsekin olen joskus kokenut samanoloisen tilanteen..olikohan juuri silloin,kun ensimmäisen kerran hänet kohtasin ja kerroin olleeni fani pienestä lapsesta asti.Katrilla on muuten uskomaton "kasvo -ja nimi muisti",sen olen tässä vuosien varrella huomannut ja voipa hyvinkin olla,että kun seuraavalla kerralla kohtaatte hän muistaa sinut.Katrilla on aivan mahtavan "iso ego" ja voi olla joku kokee hänet ylpeäksi,mutta hän on aivan ihana ja ystävällinen ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe