Kuka viisas osaisi kertoa mitenkä rally usa 250 tieliikennemönkkäristä sais enemmän tehoja irti. Eli missä sijaitsee "kuristimet" ja miten ne saisi pois. Antakaa pliis vähän viritys ohjeita että saisi poliisi setälle harmaita hiuksia.
Rally Usa 250
11
9110
Vastaukset
- saa harmaita hiuksia
lähinnä itelleen.. nimim. mulla on semmonen... :))
Isompaa suutinta ja jos putken tekis kokonaan uusiksi ihan putkesta.. vaikka sen katin ottaa pois ni se silti se putki ahistaa.. sitten ilmanottoaukkoa kannattaa vähän avartaa.. sekä perään vaihtaa rattaat että saa paremmat välitykset, muuten huutaa huipuilla melkosesti.. ainakin trail parkista saa niitä perän osia. toinen vaihtoehto on korottaa renkaita, silläkin saa välityksiä vähän kohilleen. kaasaria ei kannata vaihtaa.- 4v omistanu
ehottomasti kaasari vaihtoon.ryyppy ei enää jumita,tehoja alakierroksilla suht hyvin lisää ja bensan kulutus laski.nopeutta ei mainittavasti lisää mutta ei hyydy 80 vauhissa ylämäkeen.ps 38mm lortto oli liikaa ehkä 32-36mm ja kurkku oltava jämäkkä.itellä hydeletkuviritys halkes imusta
- Kake.
Mulla on jo kolme vuotta ollu Rally 250 maastomalli ja se menee niin perkeleesti, että en vielä koskaan ole suurinta vaihdetta edes kytkeny päälle. Kyllä mä ihmettelen teidän vauhtivimmaa.
Muuten, laite on pelannu ihan jees. Viime kesänä oli eka murhe kun bensaletku tankin, hanan ja kaasarin väliltä meni hauraaksi. No se oli pikku homma uusia. Muuten pelaa hienosti niin kesällä kuin talvellakin. Ja kulkee lujaa!- kovaa vauhtia
no sinä ootki varmaan joku lestadiolainen joka ajaa sillä mökillä karvahattu päässä kaks rankaa kerralla metästä ja 20-30 km/h vauhtikin jo hirvittää että ihan rukoilla pitää illalla et on hengissä pysyny
- seeepo
Kaikki tiemallithan on rajoitettu jos haluu kulkevan pelin niin ostaa maastomallin ja koittaa sen rekisteröidä erikseen tietää ainakin itte et mitä rajottimii laittaa joissakin mönkijöissä saattaa olla joku sähköinen rajoitin juttu
- KauKe
seeepo kirjoitti:
Kaikki tiemallithan on rajoitettu jos haluu kulkevan pelin niin ostaa maastomallin ja koittaa sen rekisteröidä erikseen tietää ainakin itte et mitä rajottimii laittaa joissakin mönkijöissä saattaa olla joku sähköinen rajoitin juttu
Malleissa rajoitin on vedetty 15 KW, vaikka moottori olisi 800 kuutioinen, joten 250 kuutioinen on aivan saman tehoinen kuin neljä kertaa isommat moottorit. Ehkä isommissa on vääntöä enempi mutta muuten saman tehoiset. Jos haluaa tehoja lisää ostakaa pelkkä mastomalli, saa halvemmalla, mutta pikku teillä tuo 80 km h, on mielestäni aivan yläkanttiin, nuo mopojen nopeudetkin riittäisi kun vakuutuksetkin on samat kuin mopoissa.
- Anonyymi
kovaa vauhtia kirjoitti:
no sinä ootki varmaan joku lestadiolainen joka ajaa sillä mökillä karvahattu päässä kaks rankaa kerralla metästä ja 20-30 km/h vauhtikin jo hirvittää että ihan rukoilla pitää illalla et on hengissä pysyny
asiallista toimintaa
- koillinen
ne oon pakaputkessa ja änkän päässäkin voi olla ja sitten ne saa pois niin rälläkoit ne pois sieltä ja hitsaat taas putken kokooon
- Jani P
Rally usa 250 vm.2012
ostin tammikuussa uutena ja noita vikakirjoituksia mitä on tullut seurailtua täällä niin kyllä niitä itsekkin on joutunut kohtaamaan sillointällöin. rally silti puskee hyvin metsässä,hangissa jne... mutta 600km.jälkeen vikoja alkoi-ilmestymään, ensin meni laakereita pyöristä,sitten sähköiset ongelmat: moottori alkoi pätkimään kunnes aina lopulta sammui kokonaan: vika tulpanhatussa jossa on metallinen osittainen pinta,kipinät löivät ohi(ulkopuolelle) hattua sai aina avata ja kiinnitellä. jälleen taas muutaman sadan kilsan jälkee meni pyörien laakereita.
eli kokoajan melkee saa jotai fiksata.
luvattu max.nopeus 80km/h...ja pyh,72 on nippanappa alamäkee saatavilla.
onko joillakin muilla rallyn omistajilla ollut vastaavia ongelmia?
tietäskö joku miten tollasen uuden rallyn saa kulkemaan? - söör 67
suuttimen vaihto 100 sesta 125 ja se kuristi pois siit pakoputken käyrästä,laippa tilalle siihen.sit imu kurkusta se pikku letku kan pois ja vulkani teippiä rejän ympäri 3 kierrosta.menee ny nikottelemati kaasu pohas sen mitä mennee.suodattimen päältä se sukka kans pois.
- MArkku
minkä kaasarin suuttimet tuohon saa sopimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673