Rally Usa 250

ToMoLa

Kuka viisas osaisi kertoa mitenkä rally usa 250 tieliikennemönkkäristä sais enemmän tehoja irti. Eli missä sijaitsee "kuristimet" ja miten ne saisi pois. Antakaa pliis vähän viritys ohjeita että saisi poliisi setälle harmaita hiuksia.

11

9110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa harmaita hiuksia

      lähinnä itelleen.. nimim. mulla on semmonen... :))
      Isompaa suutinta ja jos putken tekis kokonaan uusiksi ihan putkesta.. vaikka sen katin ottaa pois ni se silti se putki ahistaa.. sitten ilmanottoaukkoa kannattaa vähän avartaa.. sekä perään vaihtaa rattaat että saa paremmat välitykset, muuten huutaa huipuilla melkosesti.. ainakin trail parkista saa niitä perän osia. toinen vaihtoehto on korottaa renkaita, silläkin saa välityksiä vähän kohilleen. kaasaria ei kannata vaihtaa.

      • 4v omistanu

        ehottomasti kaasari vaihtoon.ryyppy ei enää jumita,tehoja alakierroksilla suht hyvin lisää ja bensan kulutus laski.nopeutta ei mainittavasti lisää mutta ei hyydy 80 vauhissa ylämäkeen.ps 38mm lortto oli liikaa ehkä 32-36mm ja kurkku oltava jämäkkä.itellä hydeletkuviritys halkes imusta


    • Kake.

      Mulla on jo kolme vuotta ollu Rally 250 maastomalli ja se menee niin perkeleesti, että en vielä koskaan ole suurinta vaihdetta edes kytkeny päälle. Kyllä mä ihmettelen teidän vauhtivimmaa.
      Muuten, laite on pelannu ihan jees. Viime kesänä oli eka murhe kun bensaletku tankin, hanan ja kaasarin väliltä meni hauraaksi. No se oli pikku homma uusia. Muuten pelaa hienosti niin kesällä kuin talvellakin. Ja kulkee lujaa!

      • kovaa vauhtia

        no sinä ootki varmaan joku lestadiolainen joka ajaa sillä mökillä karvahattu päässä kaks rankaa kerralla metästä ja 20-30 km/h vauhtikin jo hirvittää että ihan rukoilla pitää illalla et on hengissä pysyny


      • seeepo

        Kaikki tiemallithan on rajoitettu jos haluu kulkevan pelin niin ostaa maastomallin ja koittaa sen rekisteröidä erikseen tietää ainakin itte et mitä rajottimii laittaa joissakin mönkijöissä saattaa olla joku sähköinen rajoitin juttu


      • KauKe
        seeepo kirjoitti:

        Kaikki tiemallithan on rajoitettu jos haluu kulkevan pelin niin ostaa maastomallin ja koittaa sen rekisteröidä erikseen tietää ainakin itte et mitä rajottimii laittaa joissakin mönkijöissä saattaa olla joku sähköinen rajoitin juttu

        Malleissa rajoitin on vedetty 15 KW, vaikka moottori olisi 800 kuutioinen, joten 250 kuutioinen on aivan saman tehoinen kuin neljä kertaa isommat moottorit. Ehkä isommissa on vääntöä enempi mutta muuten saman tehoiset. Jos haluaa tehoja lisää ostakaa pelkkä mastomalli, saa halvemmalla, mutta pikku teillä tuo 80 km h, on mielestäni aivan yläkanttiin, nuo mopojen nopeudetkin riittäisi kun vakuutuksetkin on samat kuin mopoissa.


      • Anonyymi
        kovaa vauhtia kirjoitti:

        no sinä ootki varmaan joku lestadiolainen joka ajaa sillä mökillä karvahattu päässä kaks rankaa kerralla metästä ja 20-30 km/h vauhtikin jo hirvittää että ihan rukoilla pitää illalla et on hengissä pysyny

        asiallista toimintaa


    • koillinen

      ne oon pakaputkessa ja änkän päässäkin voi olla ja sitten ne saa pois niin rälläkoit ne pois sieltä ja hitsaat taas putken kokooon

    • Jani P

      Rally usa 250 vm.2012
      ostin tammikuussa uutena ja noita vikakirjoituksia mitä on tullut seurailtua täällä niin kyllä niitä itsekkin on joutunut kohtaamaan sillointällöin. rally silti puskee hyvin metsässä,hangissa jne... mutta 600km.jälkeen vikoja alkoi-ilmestymään, ensin meni laakereita pyöristä,sitten sähköiset ongelmat: moottori alkoi pätkimään kunnes aina lopulta sammui kokonaan: vika tulpanhatussa jossa on metallinen osittainen pinta,kipinät löivät ohi(ulkopuolelle) hattua sai aina avata ja kiinnitellä. jälleen taas muutaman sadan kilsan jälkee meni pyörien laakereita.
      eli kokoajan melkee saa jotai fiksata.
      luvattu max.nopeus 80km/h...ja pyh,72 on nippanappa alamäkee saatavilla.
      onko joillakin muilla rallyn omistajilla ollut vastaavia ongelmia?
      tietäskö joku miten tollasen uuden rallyn saa kulkemaan?

    • söör 67

      suuttimen vaihto 100 sesta 125 ja se kuristi pois siit pakoputken käyrästä,laippa tilalle siihen.sit imu kurkusta se pikku letku kan pois ja vulkani teippiä rejän ympäri 3 kierrosta.menee ny nikottelemati kaasu pohas sen mitä mennee.suodattimen päältä se sukka kans pois.

    • MArkku

      minkä kaasarin suuttimet tuohon saa sopimaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe