Vanha mies istui kannolla. Miten vanha mies oli?
Vanha mies
15
11609
Vastaukset
- 864746546
55? ei 55 oo vanha. Vittu!! Ei kukaan voi tietää tota!
- kerrottiin
Se mies oli istualtaan.
- TsafsU sF:SF_P E..
Parremmin vanha mies istui kyyryssä kannon päällä. Kuinka vanha mies oli???
- dhd
Oon kuullu ton tämmösenä.
Mies istui kannolla. Miten vanha mies oli?
V:Istuen- uusi täällä
Ihan upeesti hoksattu,mietin itse tuota hetken ja ajattelin vain ikää.Taas huomaa miten rikas suomen kieli on (ja miksi se on niin vaikea muiden oppia!)
- efbgef
Vanhat ovat kuolleet.
- Viisas :)
En ole koskaan tajunnut tuota.. :D voiko joku kertoa miten vastaus voi olla: istui?! ;O
- AMW123
Kysymyksessä ei kysytä, miten vanha (siis minkä ikäinen) mies oli, vaan siinä kysytään miten (siis missä asennossa) vanha mies oli. You got it...?
- e58g
oon kuullu tollase jutu mut en tiiä kuinka vaha?
- lonkeropullo
Kysymyksessä ei kysytä, miten vanha (siis minkä ikäinen) mies oli, vaan siinä kysytään miten (siis missä asennossa) vanha mies oli. You got it...?
- vekaboss
en vastaus on istuen kaveri kerto!!! :)
- vekaboss
miks ihmees toho tuli en?? FUUU
- -+++++++++++++++++++
Vanha
- Ril
Vanhga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841