Vanha mies istui kannolla. Miten vanha mies oli?
Vanha mies
15
11898
Vastaukset
- 864746546
55? ei 55 oo vanha. Vittu!! Ei kukaan voi tietää tota!
- kerrottiin
Se mies oli istualtaan.
- TsafsU sF:SF_P E..
Parremmin vanha mies istui kyyryssä kannon päällä. Kuinka vanha mies oli???
- dhd
Oon kuullu ton tämmösenä.
Mies istui kannolla. Miten vanha mies oli?
V:Istuen- uusi täällä
Ihan upeesti hoksattu,mietin itse tuota hetken ja ajattelin vain ikää.Taas huomaa miten rikas suomen kieli on (ja miksi se on niin vaikea muiden oppia!)
- efbgef
Vanhat ovat kuolleet.
- Viisas :)
En ole koskaan tajunnut tuota.. :D voiko joku kertoa miten vastaus voi olla: istui?! ;O
- AMW123
Kysymyksessä ei kysytä, miten vanha (siis minkä ikäinen) mies oli, vaan siinä kysytään miten (siis missä asennossa) vanha mies oli. You got it...?
- e58g
oon kuullu tollase jutu mut en tiiä kuinka vaha?
- lonkeropullo
Kysymyksessä ei kysytä, miten vanha (siis minkä ikäinen) mies oli, vaan siinä kysytään miten (siis missä asennossa) vanha mies oli. You got it...?
- vekaboss
en vastaus on istuen kaveri kerto!!! :)
- vekaboss
miks ihmees toho tuli en?? FUUU
- -+++++++++++++++++++
Vanha
- Ril
Vanhga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4004781Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1532713Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842295- 361478
- 441433
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451416- 791261
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1531074Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei9996MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14952