Yamaha skootteri

ulde

Onko kellään kokemusta esim. Yamaha 250cm" kokoisesta skootterista? millainen on ajaa ja riittääkö tehot maantiellä tän kokoisella pelillä? Haluaisin tietää hyvät ja huonot puolet, koska kiinnostais kovin tollanen Yamaha 250" skotu.

10

10487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Eikös tämä jammu ollut viimeisimmässä MP-maailmalehdessä testissä, jossa mukana myös Piaggio X8 250, Vespa 250 ja Kymco 500 xciting eli kipinkapin lehtipisteeseen.

• niitä tosissaan

Luin uudesta MP-maailmasta skootteri testin ja yritin esimerkiksi katsoa www.yamaha-motor.fi sivuilta testissä olleen skootterin tietoja.
        Kyllä ne sieltä löytyivät, mutta ovat todella hyvin piiloitettu.
        Tuntuu että suomalaiset kaksipyöräisten kauppiaat ovat itse niin sanottuja moottoripyörämiehiä jotka eivät edes halua tietää skoottereista mitään.
        Kuinka moni muistaa ajan, kun moposkootterit tulivat markkinoille?
        Silloinkin lähinnä naureskeltiin kyseisille härveleille ja yritettiin myydä pelkästään mopoja,kunnes tuli muutama yrittäjä jotka halusivat palvella asiakkaita ja tehdä bisnestä.
        Isojen skoottereiden osalta tarvittaisiin samanlaisia kauppiaita, jotka alkaisivat tuoda eri hintaisia skoottereita markkinoille.
        Valitettavasti en itse ole luonteeltani kauppias, joten tyydyn ostamaan tuotteita, jos niitä on vain saatavilla.

• Ulde
        niitä tosissaan kirjoitti:

Luin uudesta MP-maailmasta skootteri testin ja yritin esimerkiksi katsoa www.yamaha-motor.fi sivuilta testissä olleen skootterin tietoja.
        Tuntuu että suomalaiset kaksipyöräisten kauppiaat ovat itse niin sanottuja moottoripyörämiehiä jotka eivät edes halua tietää skoottereista mitään.
        Silloinkin lähinnä naureskeltiin kyseisille härveleille ja yritettiin myydä pelkästään mopoja,kunnes tuli muutama yrittäjä jotka halusivat palvella asiakkaita ja tehdä bisnestä.
        Isojen skoottereiden osalta tarvittaisiin samanlaisia kauppiaita, jotka alkaisivat tuoda eri hintaisia skoottereita markkinoille.
        Valitettavasti en itse ole luonteeltani kauppias, joten tyydyn ostamaan tuotteita, jos niitä on vain saatavilla.

Kyllä niitä vaan myydään, ostin itse Yamaha X MAX 250 cm. Turussa näitä myy ja huoltaa MP-Salonen. Olen ollut erittäin tyytyväinen menopeliin, harmittaa vaan kun talvi pukkaa päälle.

• | ulde
        niitä tosissaan kirjoitti:

En löytänyt uusimmasta MP-maailmasta koko artikkeliä.. vittu mitä kusetusta Suomi24:n vastaukset ovatkaan!

• | ulde kirjoitti:

En löytänyt uusimmasta MP-maailmasta koko artikkeliä.. vittu mitä kusetusta Suomi24:n vastaukset ovatkaan!

Kirjoitus mihin viittaat on noin 3,5v vanha joten se oli silloin uusin :) ei nyt kun sinä sen luit...

• kokemuksella

oma kokemus menneeltä kesältä n. 5000km on erittäin hyvä ja laadukas. On hyvä ajettava,kuluttaa vähän n. 3,5 l/100km,huiput n.130 km/h,2 päällä n. 110km/h, on tilaa tavaroille varsinkin jos boxi löytyy. En missään tapauksessa harkitsisi italo skoottereita on vaan niin joutuu ajelemaan yksin italoissa kaiken maailman pikku ja isonpaa vikaa. Itselläni ollut myös makaroni eikä enään ikinä toista mokomaa!

• .......

Itse olen ajellut tämän kesän Piaggion X8 250:llä samaiset 5000 km ilman minkäänlaista vikaa.
        Sen voi myös todeta, että ainakin Maxiskoottereiden kohdalla tilanne on se, että taitaavat merkistä riippumatta tulla Italiasta, ainoastaan Kymco tulee Etelä-Koreasta.Moottoripyöräpuolellakin japsipyöristä suuri osa tulee nykyään Italiasta.

• Anonyymi

Saapasmaasta se Yamahakin on kotoisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saapasmaasta se Yamahakin on kotoisin!

Xmax 300 valmistettu Vietnamissa.

• oo63

.......
      10.10.2007 23:44 Olen samaa mieltä kyllä Italot prätkiä osaavat tehdä, ja sieltä yleensä innovaatiot tojoille tulevat, kuten heidän tehdas kilpapyöränsäkin tehdään italiassa, jossa myös kilpatallit ovat. Kun itse ostin eka sussuni niin siinä hitsausjälki oli sellaista että Jahva kuskitkin nauroivat vääränään, siihen aikaan Bemari oli matkapyörien ykkönen, ja Motokuzzi hyvä kakkonen, Husse oli laadultaan erittäin hyvä, tosin teki enimmäkseen krossimalleja, engelsmannit olivat suosittuja, mutta merkkailivat reviirinsä öljyläikillä, vaikka omistajat pitivät niitä ylivoimaisina, kuten ääntäkin, harrikoista nähtiin vain unta siihen aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe