parhaat kumisaappaat

nokiaaaavai

Mitkä ovat tämän hetken parkaimmat kumisaappaat merkiltään eli tietysti lämpimät ja kestävät???
Onko nokian sappaat jo liian heikkoa tekoa??
Mielipiteitä!!!

5

2526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaellus-nokialaiseni

kestivät kaksi vuosikymmentä, vaikka olivat kakkoslaatua. Viimeiset vastaavat kestivät vajaa kaksi vuotta, jonka jälkeen olivat sisuskankaat riekaleina ja kumipinnat varren ulkopuolella halkeilleet ja pykineet monesta kohdasta.
      Näiden piti olla oikein ykköslaatua, mutta taitaa Nokian saappailla olla nykyään niin, että laatu on ykköstä, mutta raaka-aineet kakkoslaatua.
      Noin kuukausi sitten ostin Tretorn´in Tre lite-saappaat.
      Näillä tein juuri ruskavaelluksen UKK-puiston maisemiin ja todella iloisesti yllätyin saappaiden mukavuudesta.
      Erikoisvahvistettu pohja ja nilkka-osa antaa rinkan kanssa kävellessä todella hyvää tukevuutta askellukseen.
      Mikä parasta, näissä saappaissa tuntuvat jalat pysyvän kuivina, vaikka hikoilenkin jaloistani normaalisti. Myös saappaiden sisäpinta saa kiitokset, sillä enää ei tarvitse ähkyen vetää jalkaa ulos saappaista tai sitten päinvastoin. Jalat suorastaan luisuvat sisälle ja ulos saappaista niiden sisävuorena käytetyn materiaalin ansiosta.
      Siispä - näitä Tretorn´eja itse ainakin tällä hetkellä suosittelen.
      Hintakaan ei ollut paha. 57 euroa.

• kokemuksesta kumikengist

Minulla on purofort nimiset ns maatalouskumikengät. Takana käyttöä yli kymmenen vuotta ja en ole saanut rikki. Ovat kevyemmät ja lämpimämmät kuin nokia.

Suosittelen noita ja esim viking kummpparit on nykyisin ihan kuralaatua. Pojalle ostin toukokuussa vikingit ja nyt molemmat kengät pykineet rikki.Viking on nyt oppinut tekemään sellaisia kenkiä jotka ei kestä edes puolta vuotta.

• työ ette tiijä mittee

mut miepä kerron,ostakee ropin huutin alennus suappaat kympillä.ei muuta ku sanomalehtiä lämmikkeeks,ni joha alakee pärjäämää.Et sllei hei!

• liike.

-sieltä löytyy.57 e ,ostin viime talvena pysyy jalassa ,on irrotettava vuori ,tukeva ,ei mulju jalassa. eikä palele.

• tyrskyjä kalastelen

vihreät pölyuretaanista tehdyt saappaat.Kevyet,eivät hikoile kovinkaan paljon.Erittäin hyvä pito liukkaalla kalliolla.Käytän myöskin työ-jalkineena ulkotyössä ympäri vuoden!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe