Koeajoin jo uuden avensiksen Takana itsellä 4 tojotaa joista 3 on farmari mallia. Nyt tuli piste, sillä uusi avensis ei tarjoa mitään uutta ja mielenkiintoista, kivaa. Auton takamatkustajille varatut tilat ovat edelleen ahtaat ja takakontti pieni sanoo sitten suunnittelijat ja mittatilat mitä tahansa. Auton profiili on kuin venäläinen ydinsukellusvene, sinivalas. Edestä pullea ja takaosa muistuttaa enemmän jotain japanilaista tusina-autoa.
Tuli merkin vaihto ja ennustan tojotan myyntilippulaivan merkittävää menekkiromahdusta !
Miksi tojota ei voisi yllättää kehittämällä autoon jotain kivaa ja uutta ? Miksi kaikki pitää olla niin suunnattoman tylsää ja tavanomaista ? Tällä hinnalla voisi sitä edellyttää !
Kävin koeajolla
7
205
Vastaukset
- Vaihto edessä
Itse kävin koeajolla ja Avensis oli mitä mainioin 2 litran bensamotti portaaton. Nyt oma TSI DSG tuntuu todella epämukavalta.
- säälittävää
Terohan teki ennätyksen, kaivoi 2002 vuoden Toyota moitteen ja koittaa kääntää sen voitoksi.
- osui ja upposi
säälittävää kirjoitti:
Terohan teki ennätyksen, kaivoi 2002 vuoden Toyota moitteen ja koittaa kääntää sen voitoksi.
Ja mikäs suomi24 kyttääjä sieltä heti tuli kommentoimaan. Taitaa se säälittävä olla kun katsot peiliin.
- remmiveto
Kun oikein kunnolla revittelee niin kuulee selvästi kuin portaattoman variaattorihihna kiljahtelee.
Kuinkahan usein hihna kuuluu vaihtaa? - Stop tylsyys
remmiveto kirjoitti:
Kun oikein kunnolla revittelee niin kuulee selvästi kuin portaattoman variaattorihihna kiljahtelee.
Kuinkahan usein hihna kuuluu vaihtaa?Kun se Tojo edes sen kerran voittaisi jonkun testin. Mutta kun viimeisen puolen vuoden testejä taas katselee, niin tuttu sijoitus taas siellä keskivälillä tai jälkipäässä. Ja eikös Ave hävinnyt keskinäisissä vertailutesteissä Hyundaille. Monikin on sitä mieltä, että Aasian autotuotannossa on valtikka siirtymässä Korean niemimaalle.
- no nyt osui ainakin
osui ja upposi kirjoitti:
Ja mikäs suomi24 kyttääjä sieltä heti tuli kommentoimaan. Taitaa se säälittävä olla kun katsot peiliin.
niinpä, onko sulla peiliä??
Vai onko mielestäsi asiaa tuossa aloituksessa tänä päivänä?? - Pr1uS män
Stop tylsyys kirjoitti:
Kun se Tojo edes sen kerran voittaisi jonkun testin. Mutta kun viimeisen puolen vuoden testejä taas katselee, niin tuttu sijoitus taas siellä keskivälillä tai jälkipäässä. Ja eikös Ave hävinnyt keskinäisissä vertailutesteissä Hyundaille. Monikin on sitä mieltä, että Aasian autotuotannossa on valtikka siirtymässä Korean niemimaalle.
Ootko niitä ressukoita jotka ei itse osaa tehdä päätöksiä vaan antavat lehtien testien päättää mikä auto on hyvä.
Kannattaa vain lukea mitatut faktat niistä testeistä ja muuten tehdä auton ostopäätös oman mielen ja tuntemusten mukaan. Ei se testaaja siellä voi esim. tietää mikä penkki kenellekkin on hyvä istua, eikä istuinmukavuutta voi tieteellisesti mitata.
Itse päädyin Toitsun Priukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984