Tuleeko se kurkihirsi-nimi kurki-linnun mukaan.
Mikä se on kurkihirsi
8
3466
Vastaukset
- seisoo
kun homo tuotantoinsinööri luulee näkevänsä nuoren oppisopimusasentajan ihokarbvan
- Anonyymi
Tämä oli kyllä hauska vastaus tuohon kysymykseen 😂
- Epäröimätön
Kurkihirsihän on se riuku jolle kurjet laskeutuvat lepäämään ja hengittämään ennen muuttomatkalle lähtöä.
- kurkihirsi
on hirsirakennuksen ylin, pituussuuntainen puu. Siitä sitten kummallekin puolelle kattopalkkeja.
Suomalaisten sanojen ihan alkuperäinen tarkoitus pistää välillä hymyilemään. Syöt varmaan joskus keksinkin, mutta tuskin sitä alkuperäistä rautapäistä pitkän puuvarren uittotyökalua:) - Epäröimätön
kurkihirsi kirjoitti:
on hirsirakennuksen ylin, pituussuuntainen puu. Siitä sitten kummallekin puolelle kattopalkkeja.
Suomalaisten sanojen ihan alkuperäinen tarkoitus pistää välillä hymyilemään. Syöt varmaan joskus keksinkin, mutta tuskin sitä alkuperäistä rautapäistä pitkän puuvarren uittotyökalua:)Hyvä kun selitit oikean asian. Minusta kurkihirsi tuntui kurjen viimeiseltä levähdyspaikalta kun se nousee korkeuksiin pilviä hipoen. Tuo keksijuttu - totta hitossa minä olen purouitossa ollut. Enkä tätä keksi.
- heistä puheennollen
Ihmisiä on monenlaisia on pikkuvanhoja ja lapsennomaisia on vanhana syntyneitä sekä kuivakiskoisia että leikkisiä toisella leukapielet useimmiten ylöspäin ja toisilla alas jne. Tietenkin vuodet kuluvat mutta luonne usein säilyy.Onko ihminen joku robotti joidenkin mielestä taikka auto jossa on mittari josta näkee kuinkapaljon on ajettu ja luokitellaan senmukaan milloin miksikin? On paljon eri ikäisiä joiden seurassa viihtyvät ystävänsä ikään katsomatta jne. Suurinnosa mitä aikuisiksi määritetyltä edellytetään on ihmisten keksintöä.Aikuisten piti aiemmin vastata kaikesta.Henkisissä sairauksissa vain aikuisia voi määrittää diagnooseissa enimmälti:nuoremmat ovat vain lapsia ja leikkisiä ja vanhukset taas vanhusten höpöröitä.Johtuu ehkä siitä että aikuisväestöstä on lähinnä työelämässä ja näistä muista taas yhteiskunta hyötyy vähemmän.Ymmärrän kyllä keitä nimitetään vanhuksiksi ja keitä aikuisiksi jne. Mutta olisi kiva kuulla itse kustakin ryhmästä millä heitä perustellaan? Eikä vain ikäluokillaan.
- Kaliper
mutta kyllä minua saa jo kutsua vanhukseksi, en ole siitä yhtään pahoillani. Tuota "taukki" nimeä käytti joku meitä veteraaneja arvostellessaan koska noudatimme esimiesten antamia käskyjä sodan aikana.
- jotka
Kaliper kirjoitti:
mutta kyllä minua saa jo kutsua vanhukseksi, en ole siitä yhtään pahoillani. Tuota "taukki" nimeä käytti joku meitä veteraaneja arvostellessaan koska noudatimme esimiesten antamia käskyjä sodan aikana.
teitä veteraaneja taukeiksi kutsuvat
puuttuu ymmärrys kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862