kun mulla ei oo kavereita,niin ajattelin pelata live-peliä itseni kanssa itseäni vastaan.
onko joillain kokemuksia moisesta?
esim onko silloin hankalampi esim. preflopissa lähtee bluffaamaan blindejä itselle,tai onko agressiivinen tyyli parasta.
itse ajattelin kuitenkin että kun en ole noita livepelejä paljon pelannut ,niin pelaan varman päälle,eli en yritä bluffeja vastustajaa(itseäni)vastaan vaan ihan perinteistä passiivista pokeria.
onko joillain kokemuksia itseään vastaan pelaamisesta ns.livepöydässä?
otetaan vastaa neuvoja ja kokemuksia!
miten pelata amatööriää vastaan
5
787
Vastaukset
- ...
Tuplaa tai puolita lääkityksen määrä. Nykyinen annos ei toimi...
Kannataa myös laittaa kello aamulla ajoissa soimaan niin huomaat heti jos joku on varastanu yöllä sun blindit.- pro-player
joo,olin havaitsevinani semmoista pientä "vittuilua"vastauksessasi.....
mutta asiaan:kokeilin viime yönä tota live-peliä itseni kanssa ja ette kuule usko ,että oli ehkä paras "heads-uppi"mitä oon ikinä pelannut!
buy-in oli 20e jolla sai 1500 chipuu ja blindit oli 12minuuttia.
aluksi peli oli semmoista vastustajan "tunnustelua"(kuten aina kun pelaa uutta kaveria vastaa)mutta,sitten kun blindit oli noussut tonne 200/100 tasolle,niin peli muuttui huomattavasti agressiivisemmaksi ja muuttui ikään kuin bluffi ja reissauslinjalle(eli yritettiin varastaa blindeja)
yli 4tuntia siinä pelattiin "vihua"vastaan kun oli aika heittää "porsliinia"pöytään.
mulle heitti pockettiin AQ SUITED(H),REISSASIN HETI 3XBB ,vihulta välitön all-in!!!!!!
kortit pöytään:mulla aq suited ja vihulla ak offari
FLOP:AK9(olin,että perkele,siinä meni monen tunnin työ hukkaan)
TURN:Q (pientä toivoo,eli about 5%)
RIVER:Q!!!!!!!!!!
OISITTE NÄHNYT VIHUN ILMEEN!!!!HÖLMISTYNEENÄ KATTELI VÄHÄ AIKAA JA SITTE SILTÄ PALO PÄREET!
OLIN ITSE KYLMÄN VIILEÄ(kuten esim.antonius aina)JA TOTESIN ETTÄ POKERI ON MIESTEN PELI!!!
vihu meni ihan vaikeeksi ja meikäläinen laittoi rahat taskuun!!!!!!! - Silakka.net
pro-player kirjoitti:
joo,olin havaitsevinani semmoista pientä "vittuilua"vastauksessasi.....
mutta asiaan:kokeilin viime yönä tota live-peliä itseni kanssa ja ette kuule usko ,että oli ehkä paras "heads-uppi"mitä oon ikinä pelannut!
buy-in oli 20e jolla sai 1500 chipuu ja blindit oli 12minuuttia.
aluksi peli oli semmoista vastustajan "tunnustelua"(kuten aina kun pelaa uutta kaveria vastaa)mutta,sitten kun blindit oli noussut tonne 200/100 tasolle,niin peli muuttui huomattavasti agressiivisemmaksi ja muuttui ikään kuin bluffi ja reissauslinjalle(eli yritettiin varastaa blindeja)
yli 4tuntia siinä pelattiin "vihua"vastaan kun oli aika heittää "porsliinia"pöytään.
mulle heitti pockettiin AQ SUITED(H),REISSASIN HETI 3XBB ,vihulta välitön all-in!!!!!!
kortit pöytään:mulla aq suited ja vihulla ak offari
FLOP:AK9(olin,että perkele,siinä meni monen tunnin työ hukkaan)
TURN:Q (pientä toivoo,eli about 5%)
RIVER:Q!!!!!!!!!!
OISITTE NÄHNYT VIHUN ILMEEN!!!!HÖLMISTYNEENÄ KATTELI VÄHÄ AIKAA JA SITTE SILTÄ PALO PÄREET!
OLIN ITSE KYLMÄN VIILEÄ(kuten esim.antonius aina)JA TOTESIN ETTÄ POKERI ON MIESTEN PELI!!!
vihu meni ihan vaikeeksi ja meikäläinen laittoi rahat taskuun!!!!!!!Täällähän on varsinainen huumorimies. Kiitoksia vaan hyvistä nauruista!
- --------,,,,,,,,,-----------
Tuurimiehiä vastaan ei voi pelata, kuin heidän omilla "aseillaan", eli tuurilla. Hyvin korttien odottelu palkitaan yleensä huikeilla ohivedoilla. Joten, jos ei kunnon peliseuraa löydy, jätä pelaamatta.
- AKQJT
Täysin pönttöä vastaan ei voi pelata. Kokeile pelata netin pienimpiä pöytiä, niissä ei vain kertakaikkiaan voi voittaa, kun porukka kattoo kaikella ja lähtee mukaan mitä ihmeellisimmillä korteilla. Bluffi ei mene ikinä läpi, ja ohivetoja tapahtuu niin että heikompaa hirvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778