Näin kun äitiäni pantiin

Joonata r

Tämä tapahtui 60-luvulla kun siskoni oli saapumassa maailmaamme. Äidiltäni oli murtunut nilkka edellisenä päivänä ja iskä oli lähdössä aamulla työhönsä.
-Reino tulee katsomaan sinua illalla sen jälkeen kun vastaanotto terveyskeskuksessa päättyy.
- Muuten minun olisi pitänyt tilata invataksi.

Reino vaimoineen oli meidän perhetuttu. Niimpä tuntuikin aivan luonnolliselta hänen saapumisensa illalla meille tekemään äidille tarkastusta, joka muuten olisi tapahtunut neuvolassa.
Ovikello soi ja kiiruhdin avaamaan. Reino tervehti ja meni olohuoneen sohvalla loikoilevan äitini luokse.

- No nii, katsotaanpas kuinka uusitulokas jaksaa.

Äidillä oli yllään raskauden aikana hankittu oloasu, jonka yläosaa Reino kohotti paljastaen äidin paisuneen vatsan.
Reinolla oli isot kädet, jotka leipoivat äidin masua samalla kun hän kertoi että kaikki tuntuu menevän suunnitelmien mukaan.
Huomasin kuinka Reinon sormet vierailivat vaivihkaa myös housuosan sisällä. Äiti levitti haarojaan sanoessaan minulle: "Meneppäs ostamaan kahvileipää , niin että voidaan keittää päiväkahvit.
Ottaessani rahaa piirongin laatikosta huomasin kuinka äidin posket punoittivat ja sen että häpy oli jo kokonaan paljastunut.

Poistuin huoneesta, suljin oven, mutta jäinkin tiiraamaan avaimenreiästä kohtausta.

Reino avasi vyönsä, laski housunsa ja paljasti peniksensä. Hämmästyin kuinka suuri se oli.
Silloin näin kuinka mahtava, miehinenelin kynti äitini vakoa, josta minä ja rakas siskoni olemme saapuneet maailmaan.

jatkuu, jos toivotaan

23

47426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einari-65

      Ei tainnu vielä 60-luvulla olla invatakseja.

      • Reinonvako

        Tämä tapahtui 60-luvulla kun siskoni oli saapumassa aamulla työhönsä. Äidillä oli isot kädet, jotka leipoivat kahvileipää. Reino vaimoineen kynti vakoa suunnitelmien mukaan. Huomasin kuinka Reinon sormet punoittivat ja siskoni levitti haarojaan ja paljasti suunnitelmien menevän niin että voidaan keittää päiväkahvit. Muuten, minun iskä paljasti peniksensä ja kynti Reinon vakoa niin että tuntuu. Äidiltäni oli nilkka kokonaan paljastunut ja häpy oli kokonaan housuosan sisällä.


    • että...

      Älä, hyvä mies, jatka noin onnetonta tekelettä!

      • sillälailla

        mulkkuturpa..auton alle juokse ja pääset herras luokse


      • ketjunaloitaja
        sillälailla kirjoitti:

        mulkkuturpa..auton alle juokse ja pääset herras luokse

        paskaa


    • ilmainen neuvo....

      älä ihmeessä lopeta ansiotyötäsi...Siis siinä tapauksessa että se EI ole kirjoittaminen!

    • Maigel

      Olen minäkin nähnyty kun äiti sai kyrpää.

    • Yrjö-Suuri

      Kirjoita lisää juttua . Kyllä alku oli kiinnostava

    • Kujakatti

      Älkää nyt mollatko tätä juttua. Aihe on tärkeä ja monia askarruttava. Minulle jäi itselleni mieleen lapsena jotain vastaavaa, mutta kun en osaa tarinoita kirjoittaa, niin annan lukuvinkin, jossa on hieman vastaavaa:

      http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina5153.html

      • Anonyymi

        - Hää tekköö siusta naise. Huh!


    • Äidinpoika

      Kyllä munkin äidilleni kelpas kun vain kohdalle osui sopiva peniksen kantaja. Mun olis pitänyt olla koulussa ja äitini töissä. Minä kotiini ja kävin ikkunan takana kurkistamassa että ei ole äitini kotona. Ja en tiedä miksi mutta minä menin meidän naapuriin ja ikkunan taakse. Ei Lasse sanoi äitini naapurin ukolle ja minä lähemmäksi. Lasse oli pöydällä alaste ja äitini sen peniksessä kiinni ja runkkasi sitä parhaillaan. Lasse ei välittänyt mun äitini kielloista vaan sen käsi oli äitini hameen alla ja äitini tykkäsi siintä selvästi. Kun Lasselta tuli se nousi pöydältä ja laittoi äitini pöydälle. Minä olin kiltisti puoli tuntia sun leluna ja nyt on sitten vaihto se sanoi mun äidilleni ja aloitti sen riisumisen. Ja kohta mun äitiäni pantiin ja paljon kovempaan kuin mun omani isäni pani äitiäni. Lasse sinä olet mies pane minua kunnolla pyysi äitini siltä ja Lasse teki työtä käskettyä. Minä läksin pois paikalta ja mietin voinko mennä meille kotiin ja menin rohkeesti kun ei ollut äitiäni paikalla. Ja heti vessaan poika heti housut alas käskin itseäni ja runkkasin itseltäni satseja pois. Äitini tuli kotiinsa ja mun huoneeseeni hei poika mites koulussa sulla meni tänään se kyseli multa. En kerinnyt sille vastaamaan kun meillä puhelin herkesi eloon. Loppu tulos oli ope informoi äitiäni ja poika sai mitä se tarvitsi äitini mielestä silloin 100w taakse päin.

    • eitilivelvollisuutta

      Olen vanha, ihana nainen .Äitini oli myös ihana. Lapsena en ymmärtänyt marjastuskeikkoja, illanistujaisia, pihapelejä ym.naapurin setien kanssa silloin kun isä oli työmatkoilla. Äiti kukoisti ja nautti, pistäytyi tarkastamassa saunan uunia vuoronperään setien kanssa. Pikkuhiljaa tulin uteliaaksi, kurkin ikkunasta, kuuntelin ääniä ja huohotusta. Hitaasti ne isot setien kyrvät upposivat nautinnosta kiemurtelevaan äitiin.

      Kolmenkymmenen vuoden uskollisuuden jälkeen minä kyllästyin seksittömään avioliittoon. Hommaan seksiä nyt aina kun himottaa, ymmärrän hyvin äitiäni. Sisääni uppoava ihana kalu sytyttää elämän liekit kroppaani.

      • Tuo kuulostaa hyvältä. Houkuttelee!


    • Savonpoika2019
    • Pikkupoikana

      Äitini oli kova marjastaja ja tunsi kaikki sienet mitä meidän viereisessä metsässä kasvoi. Myöskin Sulo oli kova poika sienestämään sekä marjoja keräämään. Heistä tuli hyviä kavereita keskenään. Kumpikin olivat naimisissa mutta ei keskenään. Minä olin välillä heidän mukana metsässä mutta en jaksanut niin paljoa kuin ne kävellä. Ne laittoi mut laavulle vartioon että ei tule eläimet syömään meidän eväitämme. mulla oli lupa kyllä syödä jos tulee nälkä mulle. Korissa oli aku ankkoja minua varten ja aika meni siivillä varsinkin jos oli mulla seuraa mukana. Välillä oli iso poika ja se kiusasi minua sekä sen käsi mun housuihini ja ne pois multa koivistani. Sekä pilini tarkistusta häneltä. Välillä oli minua nuorempia poikia ja minä heidän munaansa tarkistamaan. Mutta kun aikuiset tulivat takas ne kertoivat mitä minä olin heille tehnyt. Äitini otti multa housuni pois koivistani ja Sulo otti vitsan minua varten ja oli mun vuoroni maksaa siintä huvistani. Äiti miksi sulla on sun paitasi Sulon taskussa minä hölmönä siltä menin kysymään. kun olin sen kainalossa piiskattavana ja minä näin sen paidan sen taskussa. Sulo lujempaa sitä poikaa niin loppuu siltä tyhmät puheet vain äitini vastasi ja Sulo teki työtä käskettyä mulle.

      • Anonyymi

        Kuin sähköisku tuo sinun mainintasi sarjakuvalehdestä. Olen yh-äidin poika, ja montakin tarinaa olisi kerrottavana, mutta vain tähän liittyy sarjakuvalehti. Äidin silloisella mieystävällä oli moottorivene, jolla käytiin saaressa retkellä. Pystytettiin intiaanileiri ja leikittiin kolmestaan intiaania. Yrjö teki minulle jousipyssyn ja nuolia, ja sitten harjoiteltiin. Nuotion noella tehtiin sotamaalaus. Yrjö houkutteli äidinkin ottamaan uimapuvun pois, ja minusta se oli sitäkin jännittävämpää, koska äiti vähän ujosteli. Kyllä minäkin jo aavistin mitä kiinnostavaa siinä oli. Sitten Yrjö ja äiti sanoivat haluavansa käydä katsomassa olisiko saaren toisellakin puolella uimapaikka. Minun piti jäädä vartioimaan leiriä, ja siitä palkkiona moottoriveneestä löytyi nippu sarjakuvalehtiä, joihin uppouduin. Tuskin enää huomasinkaan kuinka äiti ja Yrjö pyyhkeet kainalossa livahtivat tiedusteluretkelleen.


    • Anonyymi

      Minullakin oli juuri 60-luvulla kokemusta yh-äitini luona käyneistä vieraista. Salaa kurkkailin makuuhuyoneen oven raosta kun äitiäni pantiin. Kaikkein kiihottavin kerta oli kun äiti harrasti seksiä veljensä kanssa. Kun sitten siinä kaksitoistavuotiaana opettelin runkkaamaan, oli nämä näyt kaikkein kiihottavin runkkujuttu minulle. Vielä hiukan vanhempana, enoni opetti kuinka toista miestä runkataan ja vielä äitini katsellessa vierestä. Kaipaan kovasti vieläkin niitä aikoja.

    • Anonyymi

      Mikä on teidän mieleenpainuvin muisto vanhempien seksi elämästä lapsuudessanne?
      Itse en muista muuta kun jotain ääniä silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Olen 63-vuotias mies, kotoisin maalta, syvältä maaseudulta, ja toivottavasti tämä on jo luvallista kertoa. Niissä meidänkin kyläkunnan mökeissä kiersi ihmisiä hieromassa nelikymppinen naimaton nainen, jolla oli vaikea puhevika. Olin varmaan juuri tullut kouluikään, kun hän meilläkin kävi muutaman kerran, ainakin tämän kerran. Kun hän hieroi äitiäni, makuukamariin ei saanut mennä. Ovi oli kiinni ja kielto jyrkkä. Mutta unohdinhan minä sen, törmäsin ajatuksissani makuuhuoneeseen, jossa sängyllä suuren pyyhkeen päällä makasi äitini vatsallaan hierottavana. Se mikä siinä oli silmiinpistävää, oli että äitini oli ilkosen alasti. Enkä minä sitäkään niin olisi ihmeellisenä pitänyt, ellei hieroja olisi nopeasti ja hätäisesti, epäonnistuen yrittänyt peittää pyyhkeen reunalla äitini paljasta takapuolta. Minä sain lähdöt saman tien, mutta joskus on aikuisena askarruttanut se tilanne. Että mitä ja miten oli äitiäni sovittu hierottavan. Saiko hieroja tippiä jostakin ekstrasta, siitä että hän intiimisti ja sopivan pikkutuhmasti valmistelisi hierottavaansa tulevan yön aviolliselle nautinnolle.


    • Anonyymi

      Mun nuoruudessa meillä kävi usein isän poissa ollessa kylän raksamies Antti. Muutaman kerran yllätin hänen naimassa äitiä kun tulin koulusta. Osasin tulla kotiin hiiren hiljaa kun näin Antin fillarin pihas, pääsin huoletta nauttiin esityksestä raollaan olevasta makkarin oven välistä. Lähdin aina ulos kun Antilla tuli kun tiesin että he vielä tovin makoilevat jälkihöyryissä ja Äidillä oli tapana imee kulli puhtaaks. Olihan se irstasta kattella kun Äiti sukkanauhaliiveissään isohäpynen pillu levällää otti Antin isoa suonikasta kalua sisäänsä. Kerran näin myös kun myös Isä oli mukana touhussa ja naivat Äitiä Antin kanssa yhdessä , mut se onkin jo toinen tarina....

    • Anonyymi

      Elettiin aikoja jolloin peelarilla käytiin karjatilalta maitoa. Meillä naapurit yleensä iltaisin hakivat maidon. Yksi naapureista haki aamulypsyn aikaan hän oli poikamies ja tuli aina kun isä oli mennyt raksalle töihin. Navetan yhteydessä oli heinälato jossa minä tykkäsin hyppiä ja kiipeillä ja sieltä vintiltä näkyi navetan puolelle. Näin kun mies tuli maidon hakuun jutteli äidin kanssa ja olivat lähellä toisiaan. Mies nosti äidin työtakin helmaa ja laittoi käden haarojen väliin ja hetken päästä äiti kääntyi selin mieheen päin ja kumartui , mies avasi sepaluksen ja alkoi panna takaa. Akti ei kestänyt kauan jonka jälkeen molemmat pyyhkivät alapäätään. En tiedä miten usein tätä tapahtui, itse en kuitenkaan enää halunnut mennä kurkkimaan.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt äitiäni naitavan mutta isosiskoni (22 v) näin yhden vanhemman miehen kanssa nussivan , aikani vakoiltuani tunnistin miehen isäni työnantajaksi n 50 v ukkomies , systerillä oli tuohon aikaan hieman kyseenalainen maine, poikakaverit vaihtu kerran kuukaudessa ja abortin teki 19 vuotiaana , huhujen mukaan oli jonkun ukkomiehen mukula.

      • Anonyymi

        Olisipa mukava päästä tuollaisen 22 kesäsen jalkoväliin T.50 v


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe