Mitä ne salaiset alueet on ja mistä ne löytää? Ja mitä ne arvoitukset on ja miten ne ratkaistaan?
The sims 2 MATKOILLA kysymys
4
2049
Vastaukset
- menley
Aarteita kaivamalla löytää ainakin karttoja salaisiin paikkoihin joihin voi matkustaa ja siellä annetaan joku tehtävä mikä pitää ratkaista. Ne on aika helppoja, enkä nyt kerro niitä tässä, koska joku voi haluta ratkaista ne itse. Ja aarteita kaivetaan klikkaamalla simiä, niin se kaivaa kuopan maahan. Joskus löytyy kiviä, luita, mutta myös aarrekarttoja...
- mmeri_
eli vähän tarkennan tota homaaa.
löydät karttoja, kun painat MAATA ja siellä on vaihtoehtona etsi aarteita. etsit niitä ja siellä voi löytyä jotain ostettavissakin olevia koriste-esineitä ja muita juttuja.
kun olet löytänyt kartan, katsot minne se on: onko se kolmijärvelle, twiikisaarille vai tzakemikylään. sitten menet sinne minne se kartta on ja painat simiä, johon tulee vaihtoehdoksi kävele; yhteistontille. sitten kun voit valita minne siellä menet, on vaihtoehtona kysymysmerkillä varustettu paikka, niin menet sinne. siellä sitten on tehtäviä jotka sinun pitää ratkaista. ne on helppoja, kunhan päätä käyttää.
tässä vielä vinkki, että kolmijärvellä ei ole arvostusta, siellä on vaan se yks örkki ja sen voi ottaa kotiin.- jos haluut tietää :)
se örkki on sasquatch. eli suomeks isojalka :D ja ei kaikki välttämättä jaksa ajatella mitä sielä kuuluu tehdä. joten mä kerron ei oo pakko lukee :P (spoiler)
twikkii saari: poppamies. korjaa rikkinäiset tavarat saat woodoo nuken jolla voit taikoa esim muita rakastumaan itseesi tai vaikka pissimään alleen ihan kuinka tykkäät :P
Kolmijärvi: sasquatch josta voit saada ikuisen ystävän.
Takemizu kylä: Erakko jota pitää tervehtiä kumartamalla. siis sen täytyy olla täydellinen kumarrus. sen jälkeen täytyy odottaa että erakko menee harrastamaan taichitä ja siihen täytyy osallistua. kun sen osaa hyvin erakko kertoo lohikäärmeen tarun jonka voi sitten itse kertoa eteenpäin. tarun kirjakäärö siirtyy tavara luetteloon.
Tässä nää jos et halua tietää älä lue :) - Valto Sasquatch
jos haluut tietää :) kirjoitti:
se örkki on sasquatch. eli suomeks isojalka :D ja ei kaikki välttämättä jaksa ajatella mitä sielä kuuluu tehdä. joten mä kerron ei oo pakko lukee :P (spoiler)
twikkii saari: poppamies. korjaa rikkinäiset tavarat saat woodoo nuken jolla voit taikoa esim muita rakastumaan itseesi tai vaikka pissimään alleen ihan kuinka tykkäät :P
Kolmijärvi: sasquatch josta voit saada ikuisen ystävän.
Takemizu kylä: Erakko jota pitää tervehtiä kumartamalla. siis sen täytyy olla täydellinen kumarrus. sen jälkeen täytyy odottaa että erakko menee harrastamaan taichitä ja siihen täytyy osallistua. kun sen osaa hyvin erakko kertoo lohikäärmeen tarun jonka voi sitten itse kertoa eteenpäin. tarun kirjakäärö siirtyy tavara luetteloon.
Tässä nää jos et halua tietää älä lue :)Isojalasta, alias Sasquatch, kerrottakoon vielä että sillä on KAIKKI TAIDOT tasolla 10, sekä kultainen ansiomerkki JOKAISESSA MAHDOLLISESSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995