ensin vaakamies oli kiinnostunut ja tuntui et halusi olla muutakin kuin ystäviä, sitten kun pyysin häntä treffeille, niin sanoi yhtäkkiä että on juuri tavannut jonkun toisen.. Nyt edelleen ottaa yhteyttä ja siitä toisesta ei puhunut sanaakaan, vaikka muuten jutellaan kaikesta.. Niin oliko se joku tekosyy? Pelästyikö se vaan? Halusiko se lisää aikaa ? Onko mulla enää minkäälaisia mahdollisuuksia siihen? Tää vaaka on joku unelmieni mies, mut en tiiä yhtään mitä se musta halua, ja jos ei halua mun kanssa mitään, niin en kuulisi siitä mielelläni enää mitään, koska taas ne vanhat tunteet herää ja alan toivomaan että ehkä tästä tulisi vielä jotain..
en ymmärrä vaakamiestä
18
4202
Vastaukset
- phax75
Puhu hänelle asioista?
- hyvinkin tutulta...
siis mie oon ollu samas tilantees... en käsitä mitä vaakamies haluaa... mulle puhui ihan kaikesta ja sit oli meillä myös näitä intiimejä kohtaamisia... ja sit paljon kokeiltiin yhdes asioita.. oltiin asioissa samoilla linjoilla... pidettiin samoista asioista... menin ihastuun... kerroin et olisin kiinnostunu, mut sit en kuitenkaan saanu vastakaikua... ja ku kysyin sit tauon jälkeen et mentäis kahville ni sit oli "unohtanu" tapaamisen... kun ehdotin et mentäs sit seuraavana päivänä kahville, oli kaveri tulos hälle ja otille lähös... sit kysyin et käymään ulkona vanhojen aikojen kunniaks, ni sit tuumi et voishan sitä, mut ei tiedä mitä tää yks juttu sit siitä tuumis... ja nyt on menos joku "viritys" kuulema, jota myös sanoo "jutuksi", näin heittomerkein... hänet tuntien noin 8kk ajalta, sanoisin et ny ei pidä paikkaansa... eli pelkääkö et joku vois ihastuu, rakastuu häneen... mut muuttuna on nyt... ja ei tietoo et miks... ei haluu menettää, mut ei haluu palloo jalkaan tai jotain... haluais, mut ei uskalla... vaakahan haluaa tuntea olevansa vapaa eli pitäiskö sit ehdotuksen tulla häneltä... mut kuka jaksaa odottaa ikuisuuden...? olen itse muuten vesimiesnainen....=)
- ihastunut:/
ikävältä kuullostaa.. ja vesimieshän on niin sopiva vaa'alle, itse en ole kauriina niin sopiva..:D Ollaan nyt tunnettu 5kk eikä tää etene mihinkään.. mitä järkeä odottaa.. ei kai täs muu auta, ku joko antaa olla tai kysyä suoraan. Sitä toista vaihtoehtoa en halua edes yrittää, kun tuntuu et oon itse tehnyt enemmän aloitteita tän "suhteen" aikana.. Tuntuu vaan vahvasti siltä että vaaka on kiinnostunut mut samalla pelästynyt eikä halua edetä kovin nopeasto.. mut on täs jo 5kk kulunut, luulis riittävän!!
- Leijona lady
ihastunut:/ kirjoitti:
ikävältä kuullostaa.. ja vesimieshän on niin sopiva vaa'alle, itse en ole kauriina niin sopiva..:D Ollaan nyt tunnettu 5kk eikä tää etene mihinkään.. mitä järkeä odottaa.. ei kai täs muu auta, ku joko antaa olla tai kysyä suoraan. Sitä toista vaihtoehtoa en halua edes yrittää, kun tuntuu et oon itse tehnyt enemmän aloitteita tän "suhteen" aikana.. Tuntuu vaan vahvasti siltä että vaaka on kiinnostunut mut samalla pelästynyt eikä halua edetä kovin nopeasto.. mut on täs jo 5kk kulunut, luulis riittävän!!
Niin, mitä enemmän painostat, sitä kauemmin odotat.
Elä elämääsi niin, että osoitat pärjääväsi vallan hyvin ilman vaakamiestäkin. - ja sit
kun menee kysyy suoraan, hyppää kaks metrii taakse, häipyy takavasemmalle ku säikähtää et mitä se nyt menee hyvän jutun pilaa kysymällä tuollaista... Ainakin minun tapaukses, oon kokeillu...=) Kun tää menis juuri näin ihan hyvin... Mut hei, ei kukaan jaksa odottaa ja arpoo et mitä toinen haluaa, tahtoo... Pakko laittaa matka jatkuu... Itse siinä kärsii kuitenkin eniten... Juu, vesimiehen ja vaa`a PITÄISI sopia hyvin yhteen ja sopisimme, mut ku se jiäräpiä ei sitä huomaa et hän menettää sellaisen joka ymmärtää häntä... Tai on jo menettäny... Mut silti hän on edelleen eräällä tavalla minulle tärkeä... Juuri niitten yhteisten kokemuksien ja asioiden vuoks... Uskon että olen eräällä tavalla myös jonkin arvoinen hänelle... Tai pikemminkin tiedän... Mutta myöntääkö...? Ehei...
- samanlaista
ja sit kirjoitti:
kun menee kysyy suoraan, hyppää kaks metrii taakse, häipyy takavasemmalle ku säikähtää et mitä se nyt menee hyvän jutun pilaa kysymällä tuollaista... Ainakin minun tapaukses, oon kokeillu...=) Kun tää menis juuri näin ihan hyvin... Mut hei, ei kukaan jaksa odottaa ja arpoo et mitä toinen haluaa, tahtoo... Pakko laittaa matka jatkuu... Itse siinä kärsii kuitenkin eniten... Juu, vesimiehen ja vaa`a PITÄISI sopia hyvin yhteen ja sopisimme, mut ku se jiäräpiä ei sitä huomaa et hän menettää sellaisen joka ymmärtää häntä... Tai on jo menettäny... Mut silti hän on edelleen eräällä tavalla minulle tärkeä... Juuri niitten yhteisten kokemuksien ja asioiden vuoks... Uskon että olen eräällä tavalla myös jonkin arvoinen hänelle... Tai pikemminkin tiedän... Mutta myöntääkö...? Ehei...
veskarin kanssa. Itse olen vaakaN. Meillä on ollut kans niitä yhteisiä juttuja, ja luulen et tunteita on edelleen, mut menin sit suoraan tunnustamaan rakkauteni...Joo, täällä on sit tää veskari se jääräpää!!!! Sekään ei tunnu tajuavan et menettää sellasen joka antais tilaa, ymmärrystä, rakkautta...Aggrrr, mitä me tehhään näitten jääräpäitten kans????? Tää on ihan hirveetä ittensä kidutusta!
- tietäisin...
samanlaista kirjoitti:
veskarin kanssa. Itse olen vaakaN. Meillä on ollut kans niitä yhteisiä juttuja, ja luulen et tunteita on edelleen, mut menin sit suoraan tunnustamaan rakkauteni...Joo, täällä on sit tää veskari se jääräpää!!!! Sekään ei tunnu tajuavan et menettää sellasen joka antais tilaa, ymmärrystä, rakkautta...Aggrrr, mitä me tehhään näitten jääräpäitten kans????? Tää on ihan hirveetä ittensä kidutusta!
olisin NERO! =D Jotkut eivät vaan tunnu ymmärtävän et mitä heillä on käsissään, ennenkuin on myöhäistä... Onko niin et aina luullaan et on parempaa, on kahlittu jos alkaa suhteeseen vai onko kyse itsensä suojelemisesta... Ehkä pelätään antautua vietäväksi, ei uskalleta paljastaa itselleen et tuntee samoin?? Pelätäänkö sitä et toinen oikeasti voisi rakastaa, haluta olla yhdessä, olisi oikeasti antamassa sydämensä... Ovatko saaneet liian monta kertaa oman sydämensä särkymään luultuaan et tää on se oikea ja saaneet sit näpeilleen... Mutta mistä tietää jos ei kokeile... Jääräpäät, miten heille sen kertoisi... Kuinka pitäisi olla, sanoa et toinen näkisi sinut... Tajuaisi mitä hänen edessään on... Sen kun tietäisin, kertoisin...=)ehkä se meille vielä selviää, mysteeri...
Leijona lady kirjoitti:
Niin, mitä enemmän painostat, sitä kauemmin odotat.
Elä elämääsi niin, että osoitat pärjääväsi vallan hyvin ilman vaakamiestäkin.sen oon huomannutkin, en vaan pysty enää odottamaan, vaan haluan sen nyt heti :) mitä järkeä odottaa, kun voi olla et siitä ei siltikään tuu mitään...
ja sit kirjoitti:
toi on niin totta.. ihan ihme tyyppi, mut kun on niin vaikeaa unohtaa sitä.. Ehkä se on kuitenkin paras ratkaisu, tuloksena joko se tekee ratkaisevan siirron tai sitten ei..
- hyvinkin
tietäisin... kirjoitti:
olisin NERO! =D Jotkut eivät vaan tunnu ymmärtävän et mitä heillä on käsissään, ennenkuin on myöhäistä... Onko niin et aina luullaan et on parempaa, on kahlittu jos alkaa suhteeseen vai onko kyse itsensä suojelemisesta... Ehkä pelätään antautua vietäväksi, ei uskalleta paljastaa itselleen et tuntee samoin?? Pelätäänkö sitä et toinen oikeasti voisi rakastaa, haluta olla yhdessä, olisi oikeasti antamassa sydämensä... Ovatko saaneet liian monta kertaa oman sydämensä särkymään luultuaan et tää on se oikea ja saaneet sit näpeilleen... Mutta mistä tietää jos ei kokeile... Jääräpäät, miten heille sen kertoisi... Kuinka pitäisi olla, sanoa et toinen näkisi sinut... Tajuaisi mitä hänen edessään on... Sen kun tietäisin, kertoisin...=)ehkä se meille vielä selviää, mysteeri...
Tiedän et tääkin veskari on saanut usein siipeensä ja on varmaan siksi varovainen. Hänen perushyvään luonteeseen kuuluu se et yritetään kattoa "filmi" loppuun, olipa se sit miten huono tahansa. Ehkä sekin et ei halua vain myöntää ittelleen et "taasko" mä epäonnistin, en ookkaan täydellinen, (järkeilee...)
Itte vaakana oon saanu myös usein siipeeni, en usko olleeni se suurin syypää, tietysti siihenkin tarvitaan aina kaksi.
Kuitenkin peruspositiivisenä ajattelen näin, et meillä on vaan se yksi elämä elettävänä. Miksi ahdistua ja kärsiä suhteessa joka ei anna mitn, niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Moni tietysti ajattelee et pakko on jaksaa lasten takia. Lapset ovat kuitenkin sen verran herkkäsarvisia et ne vaistoo jos jtn on pielessä. Niin meilläkin, juniori vaistos ja oli levoton, näkyi käyttäytymisessä. Meillä ei kyllä riidelty, mut lapsi vaistoo silti. Jos elämänilo ja onnellisuus katoaa perheestä, se ei ole kenellekään hyväksi. Siinä vaan väistämätöntä venyttää. Voi tietysti joillain onnistuakin.
Siis, tää jääräpää!!! No, hän saa vastaan toisen jääräpään. Annan hänelle nyt tilaa mietiskellä, mut odotan häntä silti, jääräpäisesti. Tunteet on ainakin vielä niin vahvat. Toisaalta ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan...
Kuten kertoilit et sitten voi olla myöhäistä. Tän veskarin, kuinka ollakaan veskari veli kertoi ittellä olleen tilanne samanlainen kuin nyt veljellään. Nainen oli kiinostunut ja halunnut olla yhdessä, tää veskari ei silloin vielä ollu kiinnostunu tarpeeksi. Sitten kun tällä veskarilla heräs kiinostus, tää nainen ei enää ollutkaan niin kiinostunut, ovat siis vaan ystäviä. Aggrrhhhh, mitä tunteiden tuhlausta! Kai se niin vaan on, ei voi mitn. Aika näyttää, mitä nää meidän jääräpäätkin haluaa. - mallikkaasti
hyvinkin kirjoitti:
Tiedän et tääkin veskari on saanut usein siipeensä ja on varmaan siksi varovainen. Hänen perushyvään luonteeseen kuuluu se et yritetään kattoa "filmi" loppuun, olipa se sit miten huono tahansa. Ehkä sekin et ei halua vain myöntää ittelleen et "taasko" mä epäonnistin, en ookkaan täydellinen, (järkeilee...)
Itte vaakana oon saanu myös usein siipeeni, en usko olleeni se suurin syypää, tietysti siihenkin tarvitaan aina kaksi.
Kuitenkin peruspositiivisenä ajattelen näin, et meillä on vaan se yksi elämä elettävänä. Miksi ahdistua ja kärsiä suhteessa joka ei anna mitn, niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Moni tietysti ajattelee et pakko on jaksaa lasten takia. Lapset ovat kuitenkin sen verran herkkäsarvisia et ne vaistoo jos jtn on pielessä. Niin meilläkin, juniori vaistos ja oli levoton, näkyi käyttäytymisessä. Meillä ei kyllä riidelty, mut lapsi vaistoo silti. Jos elämänilo ja onnellisuus katoaa perheestä, se ei ole kenellekään hyväksi. Siinä vaan väistämätöntä venyttää. Voi tietysti joillain onnistuakin.
Siis, tää jääräpää!!! No, hän saa vastaan toisen jääräpään. Annan hänelle nyt tilaa mietiskellä, mut odotan häntä silti, jääräpäisesti. Tunteet on ainakin vielä niin vahvat. Toisaalta ei koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan...
Kuten kertoilit et sitten voi olla myöhäistä. Tän veskarin, kuinka ollakaan veskari veli kertoi ittellä olleen tilanne samanlainen kuin nyt veljellään. Nainen oli kiinostunut ja halunnut olla yhdessä, tää veskari ei silloin vielä ollu kiinnostunu tarpeeksi. Sitten kun tällä veskarilla heräs kiinostus, tää nainen ei enää ollutkaan niin kiinostunut, ovat siis vaan ystäviä. Aggrrhhhh, mitä tunteiden tuhlausta! Kai se niin vaan on, ei voi mitn. Aika näyttää, mitä nää meidän jääräpäätkin haluaa.sitä lasten parasta ajatellaan! :)))
vaakana ja myös siipeen ottaneena mä voin kyllä toisin kuin sä myöntää, että oon kyennyt möhlimään ihmissuhteita omatoimisesti eli oon ollut nimenomainen syypää. - näinkin voi olla onnellinen
tietäisin... kirjoitti:
kun unohdatte koko miehet =)), no joo mä vaan olen jo luovuttanut eli täällä yksi ikisinkku vaakaneiti joka on ihan hyvä tyyppi ja luotettava mut ei vaan jaksa miesten ei juu, juu eitä. Ku eivät tiedä mitä tahtovat. Olkoon.
- -skopuN
Itse olen odottanut yli kaksi vuotta sitä ratkaisevaa askelta! Mies perääntyy aina välillä ja suorastaan erakoituu kämppäänsä. Eteenpäin pitäis jatkaa, mutta sekään ei muka onnistu kun taas mies tulee esiin ja on olevinaan kiinnostunut.
aika yleistä tuo näköjään.. Mitäköhän siinä tapauksessa voi tehdä.. Itse sanon asiat yleensä suoraan, niin luulen että joutuu sitten jossain vaiheessa kertomaan rehellisesti miltä musta tuo epävarmuus tuntuu, se varmasti pelästyy, mut minkäs sille voi..
- mvcömö
aika yleistä tuo näköjään.. Mitäköhän siinä tapauksessa voi tehdä.. Itse sanon asiat yleensä suoraan, niin luulen että joutuu sitten jossain vaiheessa kertomaan rehellisesti miltä musta tuo epävarmuus tuntuu, se varmasti pelästyy, mut minkäs sille voi..
hahah, kuulostaa NIIN tutulta! onks kaikki vaakamiehet oikeasti noin saamattomia ja outoja :)
- vaakanainen
haluaisin myös tietää mitä vaakamiehen päässä liikkuu?? Aivan uskomaton tyyppi, itse olen myös vaaka ja hiljattain tutustunut vaakamieheen ja välillä menee kyllä yli ...mutta siitä huolimatta aivan haltioissaan :0
- mvcömö
itse olen kanssa vaakanainen joka vaakamiehen kanssa taistelee, tai no kesästä lähtien soutanut ja huovannut edestakaisin :D edelleenkään ei pienintäkään käsitystä miten tää niiden ajatusmaailma pelaa :)
- vesimiesneito
mvcömö kirjoitti:
itse olen kanssa vaakanainen joka vaakamiehen kanssa taistelee, tai no kesästä lähtien soutanut ja huovannut edestakaisin :D edelleenkään ei pienintäkään käsitystä miten tää niiden ajatusmaailma pelaa :)
Minulla on vaakamies. Kun tapasimme miehellä oli viisi naista, yksi ollut 7-vuotta ja toinen 2-vuotta. Suhteet eivät olleet edenneet mihinkään.
Minua varoiteltiin miehestä, ettei pysty sitoutumaan. Miten kävikään: kolmen kuukauden kuluttua asuimme yhdessä ja nyt naimisissa. Minä tosin tein alusta asti selväksi, että etsin vakavaa suhdetta ja ilmoitin, että en katsele muita naisia. Joten eiköhän vaakamies ota naisen jos hänet on valinnut kumppanikseen. Vaakamiehen perässä ei kannata juosta vaan hänen pitää valloittaa. Vaakamies on liian kiltti sanoakseen naiselle jos ei kiinnosta´.
Eli neuvo teille, olkaa vahvoja, itsenäisiä ja sanokaa heti alkuun, että alatte vain vakavaan suhteeseeen ja muistakaa antaa hyvä kuva itsestänne ja olkaa kauniita;) Älkää misään nimesssä ruinatko treffeille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982