Olen lukenut palstoilta että mäkikuismaa otetaan 300-900 mg per päivä.
Nyt kuitenkin apteekista ostamassani mäkikuisma paketissa oli että 1-2 kapselia per päivä eikä annostus täten ole lähelläkään noita määriä.
Mikä siis on oikea annostus pms masikseen ja ahdistukseen??
mäkikuisman
5
2131
Vastaukset
Aloita ensin sillä ohjeella mikä paketissa lukee. Vaikutus voi tulla vähän viiveellä, joten kannattaa käyttää ainakin muutama viikko sillä ohjeella. Nää Suomessa myytävät mäkikuismat on niin tutkittuja ja turvallisia, että jos toi annostelu ei riitä, varmaan voi annoksen nostaa siihen mikä mäkikuisman virallinen käyttöannos on eli tuo 300-900mg/ päivä. Itse käytän Vogelin Hyperiforce Nova - mäkikuismaa (saa apteekista) 3 tbl päivässä (ja tämä vastaa 900mg:n päiväannosta). Ei mitään sivuvaikutuksia ja alakuloisuus tuntuu helpottuvan pikku hiljaa. Muistathan ettei mäkikuisma sovi E-pillereiden kanssa.
Jos osaat englantia täältä löytyy paljon kokemuksia mäkikuismasta:
http://sjwinfo.org/forum/- maksaa se
vogelin mäkikuisma?
maksaa se kirjoitti:
vogelin mäkikuisma?
Käy apteekissa katsomassa ja vertailemassa hintoja.
- tässä...
maksaa se kirjoitti:
vogelin mäkikuisma?
Vogelin kuisma maksaa pääkaunkiseudun apteekeissa tälläsiä summia,soitin siis 3 eri apteekkiin.
1.apteekki tuotetta ei varastossa, saa tilaamalla ,60 tabletin purkki 17.17 e
2.apteekki muutama purkki vielä varastossa ,60 tabletin purkki 18.25 e
3.yliopiston apteekki ,varastossa runsaasti ,60 tabletin purkki 17.20 e
eli ei kallista minusta
- SuomiOnEuropanKalleinMaa
Eli suomeksi sanottuna:
Viranomaisten asettamalla tuontikiellolla pidetään tuotteen hinta keinotekoisesti ylhäällä.
2 fl. oz annos (= 59 mL) USA:sta tilattuna maksaa 9.01 EUR, postikulut 7.10 EUR, yhteensä siis 25.11 EUR.
Suomesta tilattuna 60 mL maksaa 52,20 EUR.
Suomesta tilaaminen maksaa siis yli kaksinkertaisen hinnan USA:sta tilaamiseen verrattuna.
Mutta USA:sta tilaaminen on laitonta, ja siksi tulli takavarikoi tilauksen.
Sopii kysyä: Miksi Suomen viranomaiset haluavat keinotekoisesti ylläpitää korkeaa hintatasoa estämällä ulkomaisen kilpailun ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514