Olen lukenut palstoilta että mäkikuismaa otetaan 300-900 mg per päivä.
Nyt kuitenkin apteekista ostamassani mäkikuisma paketissa oli että 1-2 kapselia per päivä eikä annostus täten ole lähelläkään noita määriä.
Mikä siis on oikea annostus pms masikseen ja ahdistukseen??
mäkikuisman
5
1822
Vastaukset
Aloita ensin sillä ohjeella mikä paketissa lukee. Vaikutus voi tulla vähän viiveellä, joten kannattaa käyttää ainakin muutama viikko sillä ohjeella. Nää Suomessa myytävät mäkikuismat on niin tutkittuja ja turvallisia, että jos toi annostelu ei riitä, varmaan voi annoksen nostaa siihen mikä mäkikuisman virallinen käyttöannos on eli tuo 300-900mg/ päivä. Itse käytän Vogelin Hyperiforce Nova - mäkikuismaa (saa apteekista) 3 tbl päivässä (ja tämä vastaa 900mg:n päiväannosta). Ei mitään sivuvaikutuksia ja alakuloisuus tuntuu helpottuvan pikku hiljaa. Muistathan ettei mäkikuisma sovi E-pillereiden kanssa.
Jos osaat englantia täältä löytyy paljon kokemuksia mäkikuismasta:
http://sjwinfo.org/forum/- maksaa se
vogelin mäkikuisma?
maksaa se kirjoitti:
vogelin mäkikuisma?
Käy apteekissa katsomassa ja vertailemassa hintoja.
- tässä...
maksaa se kirjoitti:
vogelin mäkikuisma?
Vogelin kuisma maksaa pääkaunkiseudun apteekeissa tälläsiä summia,soitin siis 3 eri apteekkiin.
1.apteekki tuotetta ei varastossa, saa tilaamalla ,60 tabletin purkki 17.17 e
2.apteekki muutama purkki vielä varastossa ,60 tabletin purkki 18.25 e
3.yliopiston apteekki ,varastossa runsaasti ,60 tabletin purkki 17.20 e
eli ei kallista minusta
- SuomiOnEuropanKalleinMaa
Eli suomeksi sanottuna:
Viranomaisten asettamalla tuontikiellolla pidetään tuotteen hinta keinotekoisesti ylhäällä.
2 fl. oz annos (= 59 mL) USA:sta tilattuna maksaa 9.01 EUR, postikulut 7.10 EUR, yhteensä siis 25.11 EUR.
Suomesta tilattuna 60 mL maksaa 52,20 EUR.
Suomesta tilaaminen maksaa siis yli kaksinkertaisen hinnan USA:sta tilaamiseen verrattuna.
Mutta USA:sta tilaaminen on laitonta, ja siksi tulli takavarikoi tilauksen.
Sopii kysyä: Miksi Suomen viranomaiset haluavat keinotekoisesti ylläpitää korkeaa hintatasoa estämällä ulkomaisen kilpailun ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984