Tyttärelleni on tulossa 11 v synttärit jonne hän on kutsunut 5 kaveriaan. Mietimme hänen kanssaa, että mitä he voisivat tehdä juhlissa. Emme keksineet kuitenkaan mitään. He eivät kuulemma halua leikkiäkään. Mitä voisivat tehdä ? Auttakaa !!!
11 v synttärit
20
10612
Vastaukset
- minä80
Sen ikäiset ovat hankalassa iässä siinä, että pitää näyttää kavereilleen olevansa jo "iso" ja leikit on pikkulasten juttuja. Eli ainakin kannattaa välttää viimeiseen asti sanaa "leikki". Mutta miten olisi joku peli tai kilpailut? Lautapelejä esim. alias tai pictionary pelaavat aikuisetkin ja esim. vaikeimmat tehtävät voi korvata jollain helpommalla. Pelikonsoleilta löytyy erilaisia laulu/tanssipelejä joista tuon ikäiset voisivat innostua (löytyykö tuttavaperheeltä lainaksi jos ei itsellä ole?) Tai miten olisi synttäriolympialaiset leiriolympialaisten tyyliin? saappaan heittoa,paperilennokkikisa parijuoksua, tukkihumalaa,... Levyraati, jonne jokainen tuo suosikkibiisinsä? Ruokailusta voi myös tehdä ohjelmanumeron:jokainen täyttää itse taconsa tai vaikka kokoaa omanlaisensa jäätelöannoksen.
- ♥: wintervilja
Todella hyviä ideoita sinulla!☺
- Anonyymi
Täytän ite 10 päivän päästä 11 ja pidän mua jo silleen vanhana mut en kuitenkaan mut ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee ite vielä leikin lennoilla ja muitakin leikkejä
- tehtiin..
pojan kanssa yhdessä päätös että 10v synttärit on viimeiset suuremmat juhlat. Tästä eteenpäin jotain pientä eli pari kaveria kotiin ja kakkua yms mutta niin että ei ole enää mitään ohjattua ja keksivät itse jotain puuhaa.
Kyllähän nuo lasten synttärikutsut alkaa menettää jo tässä iässä merkityksen. Ei ne voi olla enää mitään perinteisiä kutsuja koska viittaa kyllä pienten puuhiin enkä yhtään ihmettele ettei lapsesi halua enää leikkiä. Tuollaiset tytöt voisi synttäreillä esim. painaa oman t-paidan tai pelata pelejä. Poikien kanssa helppoa he pelaa aina jotain..- oli omat
kakun teot ..eli kääretorttu ,rösseliä jne.pullokermavaahtoo ja jokainen sai tehdä ite kakkusa.Sitten oli tagoja ja boolia ..ämpäri valojäitä fanlight vadelmamehua ja pakaste vadelmia..dicko jäitä sekaan .Eli valokuutioita hong gonk jne.kaupat myy. disco,karaoke joka nousikin suosikiksi ja sen mukana kaikki laulo ja tanssi.likat oli villinä ja haaveet kaatuu huudettiin lujaa.hah ihanaa katseltavaa.Älä ole liian tätimäinen tanssi mukana ja laula.
- Vanha äiti
Meillä oli viime vuonna (10v) sellaiset synttärit, että mentiin koko poppoo uimahalliin uimaan. Tilasin taksin (asumme haja-asutusalueella) meno-paluun, ja synttärit on marraskuussa, joten oli kiva mennä lämpimään autoon uimareissun jälkeen.
Kaupungin uimahallissa on nimittäin kahvio, ja kahvionpitäjä teki kakun mehutarjoilu, itse sai tuoda lisää, eli toimme sipsejä ja limsaa. Hinta oli 6 e/kaveri (sis. uimalipun) taksi teki 5 e/lapsi eli 11 e/lapsi. Olimme uimassa 1,5 tuntia ja päälle oli tosiaan tarjoilu, kivaa oli.- susannamamma
Aika moni tuntuu tekevän saman eli lopetetaan kotisynttärit 10:een ikävuoteen.
Olen sen jälkeen pojalle järjestänyt minigolfia, keilausta, elokuviin ja mukaan saa ottaa kaksi parasta kaveria.
Tytölle on myös ollut uimahallikäynti ja ratsastusta. - Ellenellen
Anteeksi jos kuulostan toykealta, mutta ei synttarivieraiden kuuluisi maksaa itse kaverinsa juhlia vaan kaverin kuuluisi tarjota! Tiedan etta voi olla kallista mutta sillon pitaakin tehda jotakin joka ei maksa liikaa, mun mielesta torkeaa ettei synttarisankari itse tarjoa hupiansa.
- oliolio
Ellenellen kirjoitti:
Anteeksi jos kuulostan toykealta, mutta ei synttarivieraiden kuuluisi maksaa itse kaverinsa juhlia vaan kaverin kuuluisi tarjota! Tiedan etta voi olla kallista mutta sillon pitaakin tehda jotakin joka ei maksa liikaa, mun mielesta torkeaa ettei synttarisankari itse tarjoa hupiansa.
ihan samaa mieltä
- ex päiväkotitäti.
Etsi vanhoja vaatteita ja anna lasten kokeilla niitä päälleen.
Esitä itse "TätiMoonikaa". Tai jotain toista hahmoa.
Valokuvia voi katsella ja miten olisi vanhat arvaukset.
TV ainakin kiinni juhlan ajaksi.
Lapset ovat itse keksiin tekemistä. - Sofia 15.v
Niin no tehkää Mario- bileet! Hihi jos et tiedä mikä mario on... niin olette mänttejä:)
- joku
itelläni on sama ongelma, täytän ite 11v syyskuussa ja mietinki mitä ihmettä silloin vois trehä1 (olen siis tyttö) ratsastuskaan ei oo huono idea, mut se ei onnistu ku oon ite allerginen eläimille :(
- Anonyymi
Oon kans 11 ja pidän (5 vierasta) yökyläsynttärit
- 11.v tyttö
heippa,olen itse kymmenen vuotta ja täytän lokakuussa 11 ja ajattelin kutsua pari ystävää.Mutta tekeminen on vielä vähän hakusessa.Olen ajatellut minun kaverini tykkäisi ainakin pelkokerroimesta eli siinä laitetään eri ruokia kippoihin ja niitä pitää tunnustella,ja sitten aijomme tehdä tanssi ja laulu kilpailun,ja tekisimme elokuvan,ja katsoisimme jonkun elokuvan.ruokina voisi tarjota:coctailtikkuja,boolia(siihen tulee vaikka jotakin limsaa mansikoita kellumaan koristeeksi ja mehua),sipsiä tai popcornia,karkkia.Kellon aika olisi vaikka noin kello:16.00 ja tytöt jäisivät yöksi. TÄLLÄINEN OLISI MINUN IDEANI :)
- ♥:wintervilja
Voisin tehdä samoin koska täytän yksitoista sitten 27.5 ja kutsun 4 kaveria mutta van 1 jää yöksi. ♥♥
- KISSASYNTTÄRIT
Minä järjestin tämmöiset juhlat:aluksi mennään pöytään pelaamaan korttipelejä ja muita pelejä jotka nyt sopivat. Otetaan huomioon,että kaikkia pelejä ei voi pelata, koska Tinka voi syödä pelinappulat. Sitten Tinka söi kissanruokakakun ja minä ja 1vieras joka oli Tinkan entinen omistaja söimme muuta naposteltavaa ja lopuksi menimme Tinkan kanssa leikkimään ja avaamaan lahjat:) Tinka on siis minun 1v kissa.
- Anonyymi
Hei olen 10v tyttö joka täyttää 11v. Aijon pitää synttärini kesällä ja sinne tulee 11 henkilöä. Missä voisin pitää ne kun kotini on liian pieni🥺auttakaa!
- Anonyymi
Yökylä synttärit, tietokosa sankarista, piilosta tai muita pelejä
- Anonyymi
Oisko joku Amazing race tyylinen kilpailu?
- Anonyymi
Sitten myös oma kahoot visa ois kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886