Eli tietääkö joku pajaa mikä tekisi pääkaupunki seudulla käännettyjä peltivanteita? Tai onko jollain myydä 15" jaolla 5/120
Käännetyt peltivanteet
7
5954
Vastaukset
- The Rat
Käännetyt peltivanteet saat halvimmalla Veljekset Hagertilta. Eivät ehkä ole ihan uudet, mutta taatusti käännetyt. :)
- tarkennusta
Hei sorry en löytänyt keltasilta sivuilta ko metallipajaa toimiiko pääkaupunkiseudulla vai missä voisitkoantaa tarkemman osotteen levitetyt peltivanteet monessa mielesssä paremmat ku ns kevytmetallit.
- The Rat
tarkennusta kirjoitti:
Hei sorry en löytänyt keltasilta sivuilta ko metallipajaa toimiiko pääkaupunkiseudulla vai missä voisitkoantaa tarkemman osotteen levitetyt peltivanteet monessa mielesssä paremmat ku ns kevytmetallit.
Hagert & co. löytyy usein ostarin parkkipaikalta. Tarjolla käännettyjen vanteiden lisäksi myös pitsikudoksia, nahkatakkeja ja autoradioita.
Muutakin saa, pyytämällä. :)
- kotoisaniina
ebin rollaus :DD
- minä olen
Ettet vaan ole Naurunappulasta? :D
- etevä
Ei kukaan mainostakkaan niitä vanteita/ muutoksia koska eivät ole tieliikenteessä sallittuja. Mutta itsehhän teen ;) 3 sarjaa käännettynä kyseisiä vanteita eikä oo mistää haagertilta...
- joku kääntänyt
Kyllähän niitä käännettyjä on varmaan paljonkin markkinoilla kun on niin usein renkaattomia autoja parkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699