Tulipa sellainenkin ihme äskettäin nähtyä eli IS250 erään nimeltä mainitsemattoman ison IT-firman duunarin (konsultin?) autona. Olen luullut, että monet firmat suhtautuvat nihkeästi Lexuksen valintaan työsuhdeautoksi, jos ei ihan pääjohtajatason hommista ole kysymys. Ihmettelen, ettei työnantaja pakottanut ottamaan IS220d:tä, jos kilometrejä tulee vuosittain paljon. Tuolla V6 bensalla ajaminen ei mitään halpaa hupia ole, mutta dieseliin ei tietenkään automaattia saa. Pitää tässä vissiin itsekin hakeutua Tietoenatorille, WM-Datalle tms. puljuun töihin. Suomen Microsoftillakin saa varmaan Lexuksen helposti, kun Gateskin sellaisella ajelee. Näissä valtion hommissa kun joutuu jostain hemmetin työsuhdekommunikaattoristakin tappelemaan.
Lexus työsuhdeautona ei olekaan mahdottomuus
4
1200
Vastaukset
- raswanahca
...pakataan luokittelemaan "erikois"autoiksi joita ei työsuhdeautoina suosita. Kun niiden arvo sen kolmen vuoden pitoajan päästä painuu lähelle negatiivista.
- pieleen
Lexuksien hinta käytettynä on ennemminkin pilvissä. Lada ja Alfa ovat juuri kuten sanoit.
- ne on
pieleen kirjoitti:
Lexuksien hinta käytettynä on ennemminkin pilvissä. Lada ja Alfa ovat juuri kuten sanoit.
Käytettyjä melko vähän liikkeissä.
- tietoa
aja enää Gates lexuksella, sinulla on vanhaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368