Loimaan cay-mestat?

vinkkejä mulle

Moi!

Millaisia cay-mestoja Loimaalla on? Entä minkä verran Loimaalla on cay-jengiä? Onko hyviä bileitä, jne. Kertokaas mulle, sillä muutan ehkä Loimaalle loppuvuodesta.

t. Ari

13

2437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole h.intti

En tosiaan ole khomo, mutta käsittääkseni Loimaa on seudun gay-keskittymä. Piirit ovat melko laajat, joskin maalais-statuksen vuoksi ns. maan alla. Eli kaupunkikuvassa voi saada helposti sen käsityksen, että seudulla on heteroita enemmistö, mutta oikeihin piireihin kun pääsee, niin huomaa olleensa väärässä. Esim. Tampere-Turku -akseliltakin on kuulemani mukaan muuttanut gay-henkisiä ihmisiä Loimaalle juuri näiden suurien piirien ansiosta.

Terve tuloa Loimaalle!

• täällä on

paljon näitä biisexu "ellejä".

• olen Jorma

Olen Jorma-homo tästä torin reunalta, heiiii! Tornissa istun usein karaåken vieressä. Meitä naimisissa olevia muka hetskuja on siinä monta. Tule jo!

• ei hätää

sellaiseksi tulee, vaikka on akka ja haluaa näytellä hetskua. Niin meille monelle.

• paljonkin

Tietenkin Loimaan kaltaisessa cityssä on kymmenittäin mahtavia mestoja Aulan kirjakaupasta lähtien,mut mikä vittu on cay? nevö hörtti

• loimaalainen

Huumori on hyvästä, mutta mielestäni mauttomuudellakin on rajansa. Jos asia sinua kiinnostaa niin tarvetuloa Loimaalle, mutta kaipaamasi seuran löydät Forssasta päin.

• aatsir

Mikä on cay?! =D

• niin tiedät

annamme sulle amispoju oikein tuntuvan opetuksen

• eikä!?

-ei sit ihan hirveen Gay, jos on ihan Cay?
      Meitä on moneen junaan ja osa jää aina asemalle.
      Mutta ainakin tästä irtos iloset naurut... :-D

• uuteen Ivecoon

löytyi pylyn ja geen halkoja

• just2007

muuta ruotsiin jos tekee noin kovin mieli miestä.älä tänne.

• Pertti Peräkartio

Muuta ihmeessä tänne ja ota vaikka kaikki hinttapulikaverisi mukaan! Loimaalla ei kaappihomoja kattella! Et kaikki rohkeesti vaan esiin!!

• Anonyymi

Mika tere ilmoittautuu pieneen piiriin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      86
      5371
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      74
      4709
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      131
      4670
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      370
      2114
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      95
      1733
    6. 99
      1617
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1507
    8. 351
      1206
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1034
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1021
    Aihe