Unforgiven Tulokset!!

Striper

ECW Championship
CM Punk(c) vs. Elijah Burke
V: Punk

WWE Tag Team Championship
Matt Hardy & MVP(c) vs. Deuce & Domino
V: Matt Hardy & MVP

Triple H vs. Carlito
V: Triple H

Womens Championship
Candice(c) vs. Beth Phoenix
V: Candice

World Heavyweight Championship
TGK(c) vs. 619 vs. Batista
V: Batista

World Tag Team Championship
Lance Cade & Trevor Murdoch(c) vs. Londrick
V: Cade & Murdoch

WWE Championship
John Cena(c) vs. Randy Orton
V: Randy Orton (DQ)

The Undertaker vs. Mark Henry
V: The Undertaker

Siinäpäs oli Unforgiven. En ole oikeastaan tyytyväinen kuin ainoastaan Taker vs. Henry otteluun, MVP & Hardy otteluun, Tripsu vs. Carlito otteluun & Punk vs. Burke otteluun..

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eugene6

Aika odotettuja tuloksia...Onneksi whc-mestaruus vaihtui mutta Ortonin olisi jo kuulunut voittaa.Veikkaan että koska Orton "voitti" DQ:lla niin ensi PPV:ssä näemme vielä kerran Cena VS Orton. Mutta kysymys kuuluukin joko tripsu tulee vyön perään? Uskoisin näin sillä hänelle ei oikeastaan ole enää muita vastustajia joten ehkäpä seuraavassa ppv:ssä Cena VS Orton VS HHH mestaruudesta?

• chicarron

Eipä tuonne tosiaan montaa yllätystä mahtunut. Batistasta tuli jälleen mestari. Kai tuo oli ansaittua, kun kaveri on Wrestlemaniasta asti ollut jokaisessa PPV:ssa mestaruusmatsissa. Alkaa vain vähän naama kyllästyttää. Ja pelkään pahoin että seuraavaksi WWE jatkaa Batista-Undertaker-feudia, joka myös ehti jo alkaa kyllästyttää. Kyllä Smackdownin mestaruuskuviot kaipaisivat uutta väriä.

Mitä Raw:iin tulee niin Unforgivenissä ilmoitettiin jo että seuraava mestaruusmatsi tulee olemaan Cena vs Orton Last Man Standing. Toivottavasti Orton voittaa, sillä Cenan naama alkaa myös olla aika kulunut. Todennäköisesti kuitenkin Cena säilyttää mestaruuden, jolloin saadaan kunnolla vauhtiin Cena-Triple H-feudi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe