poikaystävän sukulaiset pelottaa

jdueif

Minua inhottaa,kun en uskalla tavata poikaystävän sukulaisia.Olen siis heidän luonaan kyllä kyläillyt,mutta en enää yksinkertaisesti jaksa yrittää siellä teeskennellä.Tuntuu,että en vaan osaa olla oma itseni,ja rentoutua,vaan kokoajan mietin,että koska täältä pääsee pois?

Pelkään myös tilanteita,joissa pitää ruokailla poikaystävän perheen kanssa,koska pelkään,että minulla rupee vatsassa vääntämään ruokailun jälkeen.Ja sitten on pakko mennä heidän vessaansa ruilulle,josta lähtee tietenkin hirveät prutinaäänet.Joka oisi tosi noloa.Minulle on siis usein käynnyt niin,että vatsa vääntää ruokailun jälkeen,ja on pakko päästä vessaan.

Apua!Mitä teen tälle kauhealle ongelmalle,koska usein poikaystävän äiti pyytelee sinne syömään,ja enkä aina haluaisi kieltäytyä.

4

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täälä

• Anonyymi

jahas onkohan aloittaja 17 vuoden jälkeen vielä yhdessä tuon poikakaverinsa kaa

• Anonyymi

Oikeastaan turhaa pelätä tuollaista asiaa.
      Poikaystävän äiti on sinutkin varmasti hyväksynyt mukaan kuvioihin, ei hän muuten kyläilemään pyytelisi.
      Ja tiedätkös, vessa on juuri sitä varten, että sinne mennään, jos tarve vaatii. Ei tarvitse nolostella, jos nyt jotakin rutinaa sattuu kuulumaan. Vessan ulkopuolella olijat eivät keskity kuuntelemaan, tuleeko siellä mahdollisesti jotain ääniä vai ei.
      Ja hyvänä puolena on sekin, kun menee kyläilemään, niin jossain vaiheessa sieltä lähdetään pois kuitenkin, sehän on sitten helpotus lopulta.

• Anonyymi

Aloituksen aihe voi olla ajankohtainen milloin vaan, tänäkin päivänä.
      Voi olla ihmisiä, jotka tälläkin hetkellä arastelevat kumppaninsa omaisia, kuka mistäkin syystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe