tuntemani kaurismies on pahimman luokan draama"kuningatar".
Mies puhuu tunteistaan/vaikeuksistaan, mutta aina niin, että tiputtaa pommin niskaan ja poistuu paikalta, eikä tämän jälkeen reagoi yhteyden ottoihini. Hän jättää asiat selvitämättä ja rakastaa myöhemmin paiskata yllättäen vanhoilla riidoilla tai loukkantuneilla kommenteilla siitä, etten ole joskus osannut reagoida juuri hänen toivomallaan tavalla hänen rakkauden tunnustuksiinsa, perheongelmiinsa, työvaikeuksiin...
onko tämä jokin kauris-piirre?
onko henk.koht. jutut teille hankalia ja niistä keskusteleminen niin vaikeaa, että tunteista tms. voi puhua vain yhdella päälauseella ja sitten pitääkin tehdä katoamistemppu?
Entä odottaako kauris, että ongelmistaan kerrottuaan ja hetsillään kadottuaan hänelle pitäisi soitella perään ja tarjota apua pyytämättä, toistuvasti ja sinnikkäästi? Itse olen tähän mennessä taipunut tarjoamaan olkapäätä tms. kerran ja jos vastausta ei ole kuulunut, olen olettanut, ettei minua kaivata ja antanut olla.
draamaa?
5
743
Vastaukset
- niin,
ongelmallista on, jos ukkomiehen olkapääksi tms.:ksi ryhtyy, olipa kyseessä kauris tai joku muu merkki.
- ???
..ole ukkomies.perhehuolet viitasivat ongelmallisiin sisarussuhteisiin.
- ???
..ole ukkomies.perhehuolet liittyät ns. "lapsuuden perheesen".
- ???
..ole ukkomies.perhehuolet liittyvät ns. "lapsuuden perheesen".
- kaurisMIES
Mitä nyt muutamia kauriin luonnekuvauksia olen vuosien varrella lukenut, niin eipä ainakaan niiden perusteella kuulosta tyypilliseltä kauriilta tuo sinun tapauksesi.
Enkä kyllä itseänikään tunnista tuosta tarinastasi. Itse en kaurismiehenä koskaan puhu ongelmistani kenellekään. Se vaan tuntuu jotenkin rahvaanomaiselta ja turhalta. Olen aina selvittänyt sotkuni itse. En käänny tyttöystävien, kavereiden, enkä edes perheeni puoleen.
Olen joskus loukkaantunut jos en ole saanut tunteilleni haluamani kaltaista vastakaikua. Tunnen voimakkaasti ja olen jossain määrin dramaattinen luonne, mutta MISSÄÄN olosuhteissa en näytä sitä muille. Eli pidän kaiken sisälläni enkä todellakaan ala kiukuttelemaan kenellekään. Pinnan alla saattaa myllertää melkoinen myrsky, mutta herrasmies ei näytä kiihtyneitä tunteitaan ympärillään oleville ihmisille. Se on se meikäläisen ohjenuora ja sitä olen myöskin uskollisesti noudattanut.
Vaikuttaisi siltä, että tuo sinun kaurismiehesi on jotenkin epäkypsä ja henkisesti epävakaa henkilö. Tyypillinen kauris hän ei missään nimessä ole. Tuollainen yltiödramaattinen kiukuttelu ja mielenosoittaminen ei kuulu kauriin luonteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684