draamaa?

???

tuntemani kaurismies on pahimman luokan draama"kuningatar".

Mies puhuu tunteistaan/vaikeuksistaan, mutta aina niin, että tiputtaa pommin niskaan ja poistuu paikalta, eikä tämän jälkeen reagoi yhteyden ottoihini. Hän jättää asiat selvitämättä ja rakastaa myöhemmin paiskata yllättäen vanhoilla riidoilla tai loukkantuneilla kommenteilla siitä, etten ole joskus osannut reagoida juuri hänen toivomallaan tavalla hänen rakkauden tunnustuksiinsa, perheongelmiinsa, työvaikeuksiin...

onko tämä jokin kauris-piirre?

onko henk.koht. jutut teille hankalia ja niistä keskusteleminen niin vaikeaa, että tunteista tms. voi puhua vain yhdella päälauseella ja sitten pitääkin tehdä katoamistemppu?

Entä odottaako kauris, että ongelmistaan kerrottuaan ja hetsillään kadottuaan hänelle pitäisi soitella perään ja tarjota apua pyytämättä, toistuvasti ja sinnikkäästi? Itse olen tähän mennessä taipunut tarjoamaan olkapäätä tms. kerran ja jos vastausta ei ole kuulunut, olen olettanut, ettei minua kaivata ja antanut olla.

5

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin,

      ongelmallista on, jos ukkomiehen olkapääksi tms.:ksi ryhtyy, olipa kyseessä kauris tai joku muu merkki.

      • ???

        ..ole ukkomies.perhehuolet viitasivat ongelmallisiin sisarussuhteisiin.


      • ???

        ..ole ukkomies.perhehuolet liittyät ns. "lapsuuden perheesen".


      • ???

        ..ole ukkomies.perhehuolet liittyvät ns. "lapsuuden perheesen".


    • kaurisMIES

      Mitä nyt muutamia kauriin luonnekuvauksia olen vuosien varrella lukenut, niin eipä ainakaan niiden perusteella kuulosta tyypilliseltä kauriilta tuo sinun tapauksesi.

      Enkä kyllä itseänikään tunnista tuosta tarinastasi. Itse en kaurismiehenä koskaan puhu ongelmistani kenellekään. Se vaan tuntuu jotenkin rahvaanomaiselta ja turhalta. Olen aina selvittänyt sotkuni itse. En käänny tyttöystävien, kavereiden, enkä edes perheeni puoleen.

      Olen joskus loukkaantunut jos en ole saanut tunteilleni haluamani kaltaista vastakaikua. Tunnen voimakkaasti ja olen jossain määrin dramaattinen luonne, mutta MISSÄÄN olosuhteissa en näytä sitä muille. Eli pidän kaiken sisälläni enkä todellakaan ala kiukuttelemaan kenellekään. Pinnan alla saattaa myllertää melkoinen myrsky, mutta herrasmies ei näytä kiihtyneitä tunteitaan ympärillään oleville ihmisille. Se on se meikäläisen ohjenuora ja sitä olen myöskin uskollisesti noudattanut.

      Vaikuttaisi siltä, että tuo sinun kaurismiehesi on jotenkin epäkypsä ja henkisesti epävakaa henkilö. Tyypillinen kauris hän ei missään nimessä ole. Tuollainen yltiödramaattinen kiukuttelu ja mielenosoittaminen ei kuulu kauriin luonteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe